Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 12:40 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe seizoenen van Gotham & The Flash zijn weer begonnen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 21:38 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Nieuwe seizoenen van Gotham & The Flash zijn weer begonnen :woot:

The Flash :thumbsup:
Leuke beginaflevering imo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 22:11 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar volgens mij seizoen 1 van twd gekeken, nu toch maar verder gegaan. Ep 1 van s2 kende ik niet, maar ep 2+3 grotendeels al wel, misschien onbewust ooit ergens gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 23:16 

Hardtraxx Veteran

Holy fuck, S06E01 van The Walking Dead. Wat een start van het seizoen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 12:21 

Hardtraxxer

Joey schreef:
Holy fuck, S06E01 van The Walking Dead. Wat een start van het seizoen! :worship:

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 14:37 

Hardtraxx Crew

Omdat seizoen 6 nu weer is begonnen geef ik het weer een kans. Ben na de midseason final van seizoen 5 gestopt, omdat het te langdradig werd en niet echt meer spannend. Sinds gister begonnen met de tweede helft en dat is weer echt leuk :worship: Hoop dat deze lijn van seizoen 5 door wordt gezet in seizoen 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 23:24 

Bierkoning

Magnetron schreef:
Omdat seizoen 6 nu weer is begonnen geef ik het weer een kans. Ben na de midseason final van seizoen 5 gestopt, omdat het te langdradig werd en niet echt meer spannend. Sinds gister begonnen met de tweede helft en dat is weer echt leuk :worship: Hoop dat deze lijn van seizoen 5 door wordt gezet in seizoen 6.

Hier precies hetzelfde, misschien dat ik hem ook maar weer ff op moet pakken dan. De laatste aflevering die ik heb gezien was toen die dikke neger al hallucinerend de pijp uit ging. Was dat seizoen 5?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 23:38 

Hardtraxx Crew

Joey schreef:

Wauw. In 2 dagen weer 9 afleveringen gekeken :D

Ja Pommer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 20:06 

Hardtraxxer

Joey schreef:

Magnetron schreef:
Wauw. In 2 dagen weer 9 afleveringen gekeken :D

Netjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 19:47 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Hè wat? Is Broen er weer? :D

Inmiddels de eerste 3 episodes ervan gezien. Weeral echt verbluffend goed. Perfect tempo, hele mooie beelden met dito sfeer en wat wordt de hoofdpersoon toch goed neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 18:43 

Hardtraxx Elite

Begonnen aan het tweede seizoen van Fargo. Eerste aflevering belooft veel goeds! Briljant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 20:20 

Hardtraxxer

Walking Dead S06E02 was weer episch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 20:40 

Hardtraxx Addict

Fargo season 2, eerste aflevering gisteren bekeken in de trein.
Vond het begin wel matig en nogal cliché alleen na 20/30 minuten vond ik het toch wel een goed begin en een goed verhaal. :D

SPOILER:

Zoals seizoen 1 gelijk veel dode in de eerste aflevering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 20:42 

Als je je spoiler nou ook nog ff aanpast :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 20:44 

Hardtraxx Addict

bloemkool schreef:
Als je je spoiler nou ook nog ff aanpast :lol:

is inmiddels aangepast, wist niet dat jullie kleurcodes gebruikte om spoilers te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 21:54 

Hardtraxx Veteran

Goku schreef:
Walking Dead S06E02 was weer episch :worship:

Vond hem voorspelbaar en wat er gebeurde laat imo zoveel mogelijke interpersoonlijke relaties onbenut in Alexandria. Enige echte pluspunt vond ik Carol. Wat een heerlijk personage. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 00:21 

Hardtraxx Elite

@SAIN7 cliché? Ben ik het niet mee eens haha. De zwarte humor in deze serie vind ik overigens briljant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 18:40 

Hardtraxx Addict

JeftaElachouri schreef:
@SAIN7 cliché? Ben ik het niet mee eens haha. De zwarte humor in deze serie vind ik overigens briljant!

Als je de eerste 10/15 minuten er vers in stapt zonder de het einde van aflevering 1 te weten, en Fargo (2014) seizoen 1 heb gezien vond ik het best cliché overkomen.
De zwarte humor is inderdaad wel briljant.

Spoiler:
Dat cliché gedeelde bedoel ik echt met 'ik heb het geld niet en moet ik terugbetalen' en 'ik wil een hogere positie hebben' ook dat die vader dood gaat en dat zo de weg vrij komt voor de nu twee overgebleven broers die nu toch gaan 'strijden' om de plek van hun vader op te eisen vind ik wel leuk alleen alsnog een groot cliché.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:52 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
JeftaElachouri schreef:

Als je de eerste 10/15 minuten er vers in stapt zonder de het einde van aflevering 1 te weten, en Fargo (2014) seizoen 1 heb gezien vond ik het best cliché overkomen.

Waarom zou iemand random beginnen in aflevering 2 van seizoen 2 zonder de eerdere afleveringen te hebben bekeken :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 10:26 

Hardtraxx Veteran

Nee, hij bedoelt dat het begin van de aflevering, zonder te weten hoe het eindigt, heel cliché overkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 13:04 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Nee, hij bedoelt dat het begin van de aflevering, zonder te weten hoe het eindigt, heel cliché overkomt.

Er vers in stapt zonder de het einde van aflevering 1 te weten, en Fargo (2014) seizoen 1 heb gezien

Wie doet dit dan Firetrap, denk juist dat jij hem niet snapt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 18:22 

Hardtraxx Veteran

Nee sorry, je interpreteert het echt zelf verkeerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 18:40 

Hardtraxx Veteran

En seizoen 5 van twd is ook weer afgelopen, nu wachten tot s6 klaar is om te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 19:06 

Hardtraxxer

Seizoen 1 van Mr.Robot klaar. Was ff onduidelijk in t begin :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 20:17 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Nee sorry, je interpreteert het echt zelf verkeerd :P

ErikZ interpreteert het inderdaad verkeerd.
Het komt nogal cliché over, de eerste 15 minuten van aflevering 1 seizoen 2. Daarna word het wel vet.

E2 is trouwens ook een leuke aflevering. :D Ben benieuwd hoe het gaat eindigen. Vorig seizoen was vooral Martin Freeman en Billy Bob de hoofdrolspelers en nu gaat het nog niet specifiek over een iemand. Wel goed overzichtelijk verhaal tot zover, iets wat ik met True Detective season 1 & 2 totaal niet kon volgen :p
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic