Nieuwe seizoenen van Gotham & The Flash zijn weer begonnen 
The Flashpecola-tje wrote:Nieuwe seizoenen van Gotham & The Flash zijn weer begonnen
Leuke beginaflevering imo!
The Flashpecola-tje wrote:Nieuwe seizoenen van Gotham & The Flash zijn weer begonnen
Joey wrote:Holy fuck, S06E01 van The Walking Dead. Wat een start van het seizoen!
Hier precies hetzelfde, misschien dat ik hem ook maar weer ff op moet pakken dan. De laatste aflevering die ik heb gezien was toen die dikke neger al hallucinerend de pijp uit ging. Was dat seizoen 5?Magnetron wrote:Omdat seizoen 6 nu weer is begonnen geef ik het weer een kans. Ben na de midseason final van seizoen 5 gestopt, omdat het te langdradig werd en niet echt meer spannend. Sinds gister begonnen met de tweede helft en dat is weer echt leukHoop dat deze lijn van seizoen 5 door wordt gezet in seizoen 6.
Wauw. In 2 dagen weer 9 afleveringen gekekenJoey wrote:Holy fuck, S06E01 van The Walking Dead. Wat een start van het seizoen!
Joey wrote:Holy fuck, S06E01 van The Walking Dead. Wat een start van het seizoen!
NetjesMagnetron wrote: Wauw. In 2 dagen weer 9 afleveringen gekeken![]()
Inmiddels de eerste 3 episodes ervan gezien. Weeral echt verbluffend goed. Perfect tempo, hele mooie beelden met dito sfeer en wat wordt de hoofdpersoon toch goed neergezet.Firetrap wrote:Hè wat? Is Broen er weer?
is inmiddels aangepast, wist niet dat jullie kleurcodes gebruikte om spoilers te maken.bloemkool wrote:Als je je spoiler nou ook nog ff aanpast
Vond hem voorspelbaar en wat er gebeurde laat imo zoveel mogelijke interpersoonlijke relaties onbenut in Alexandria. Enige echte pluspunt vond ik Carol. Wat een heerlijk personage.Goku wrote:Walking Dead S06E02 was weer episch
Als je de eerste 10/15 minuten er vers in stapt zonder de het einde van aflevering 1 te weten, en Fargo (2014) seizoen 1 heb gezien vond ik het best cliché overkomen.JeftaElachouri wrote:@SAIN7 cliché? Ben ik het niet mee eens haha. De zwarte humor in deze serie vind ik overigens briljant!
Waarom zou iemand random beginnen in aflevering 2 van seizoen 2 zonder de eerdere afleveringen te hebben bekekenSAIN7 wrote:Als je de eerste 10/15 minuten er vers in stapt zonder de het einde van aflevering 1 te weten, en Fargo (2014) seizoen 1 heb gezien vond ik het best cliché overkomen.JeftaElachouri wrote:@SAIN7 cliché? Ben ik het niet mee eens haha. De zwarte humor in deze serie vind ik overigens briljant!
Er vers in stapt zonder de het einde van aflevering 1 te weten, en Fargo (2014) seizoen 1 heb gezienFiretrap wrote:Nee, hij bedoelt dat het begin van de aflevering, zonder te weten hoe het eindigt, heel cliché overkomt.
ErikZ interpreteert het inderdaad verkeerd.Firetrap wrote:Nee sorry, je interpreteert het echt zelf verkeerd