Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Nieuwe seizoenen van Gotham & The Flash zijn weer begonnen :woot:
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
pecola-tje wrote:Nieuwe seizoenen van Gotham & The Flash zijn weer begonnen :woot:
The Flash :thumbsup:
Leuke beginaflevering imo!
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
Vorig jaar volgens mij seizoen 1 van twd gekeken, nu toch maar verder gegaan. Ep 1 van s2 kende ik niet, maar ep 2+3 grotendeels al wel, misschien onbewust ooit ergens gezien
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Holy fuck, S06E01 van The Walking Dead. Wat een start van het seizoen! :worship:
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Joey wrote:Holy fuck, S06E01 van The Walking Dead. Wat een start van het seizoen! :worship:
:worship: :worship:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Omdat seizoen 6 nu weer is begonnen geef ik het weer een kans. Ben na de midseason final van seizoen 5 gestopt, omdat het te langdradig werd en niet echt meer spannend. Sinds gister begonnen met de tweede helft en dat is weer echt leuk :worship: Hoop dat deze lijn van seizoen 5 door wordt gezet in seizoen 6.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Magnetron wrote:Omdat seizoen 6 nu weer is begonnen geef ik het weer een kans. Ben na de midseason final van seizoen 5 gestopt, omdat het te langdradig werd en niet echt meer spannend. Sinds gister begonnen met de tweede helft en dat is weer echt leuk :worship: Hoop dat deze lijn van seizoen 5 door wordt gezet in seizoen 6.
Hier precies hetzelfde, misschien dat ik hem ook maar weer ff op moet pakken dan. De laatste aflevering die ik heb gezien was toen die dikke neger al hallucinerend de pijp uit ging. Was dat seizoen 5?
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Joey wrote:Holy fuck, S06E01 van The Walking Dead. Wat een start van het seizoen! :worship:
Wauw. In 2 dagen weer 9 afleveringen gekeken :D

Ja Pommer xd
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
Magnetron wrote: Wauw. In 2 dagen weer 9 afleveringen gekeken :D
Netjes :lol:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Firetrap wrote:Hè wat? Is Broen er weer? :D
Inmiddels de eerste 3 episodes ervan gezien. Weeral echt verbluffend goed. Perfect tempo, hele mooie beelden met dito sfeer en wat wordt de hoofdpersoon toch goed neergezet.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Begonnen aan het tweede seizoen van Fargo. Eerste aflevering belooft veel goeds! Briljant!
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
Walking Dead S06E02 was weer episch :worship:
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Fargo season 2, eerste aflevering gisteren bekeken in de trein.
Vond het begin wel matig en nogal cliché alleen na 20/30 minuten vond ik het toch wel een goed begin en een goed verhaal. :D

SPOILER:

Spoiler
Zoals seizoen 1 gelijk veel dode in de eerste aflevering :lol:
Last edited by SAIN7 on 20 Oct 2015 20:45, edited 2 times in total.
B
Als je je spoiler nou ook nog ff aanpast :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
bloemkool wrote:Als je je spoiler nou ook nog ff aanpast :lol:
is inmiddels aangepast, wist niet dat jullie kleurcodes gebruikte om spoilers te maken.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Goku wrote:Walking Dead S06E02 was weer episch :worship:
Vond hem voorspelbaar en wat er gebeurde laat imo zoveel mogelijke interpersoonlijke relaties onbenut in Alexandria. Enige echte pluspunt vond ik Carol. Wat een heerlijk personage. :loving:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
@SAIN7 cliché? Ben ik het niet mee eens haha. De zwarte humor in deze serie vind ik overigens briljant!
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
JeftaElachouri wrote:@SAIN7 cliché? Ben ik het niet mee eens haha. De zwarte humor in deze serie vind ik overigens briljant!
Als je de eerste 10/15 minuten er vers in stapt zonder de het einde van aflevering 1 te weten, en Fargo (2014) seizoen 1 heb gezien vond ik het best cliché overkomen.
De zwarte humor is inderdaad wel briljant.

Spoiler:
Spoiler
Dat cliché gedeelde bedoel ik echt met 'ik heb het geld niet en moet ik terugbetalen' en 'ik wil een hogere positie hebben' ook dat die vader dood gaat en dat zo de weg vrij komt voor de nu twee overgebleven broers die nu toch gaan 'strijden' om de plek van hun vader op te eisen vind ik wel leuk alleen alsnog een groot cliché.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
SAIN7 wrote:
JeftaElachouri wrote:@SAIN7 cliché? Ben ik het niet mee eens haha. De zwarte humor in deze serie vind ik overigens briljant!
Als je de eerste 10/15 minuten er vers in stapt zonder de het einde van aflevering 1 te weten, en Fargo (2014) seizoen 1 heb gezien vond ik het best cliché overkomen.
Waarom zou iemand random beginnen in aflevering 2 van seizoen 2 zonder de eerdere afleveringen te hebben bekeken :huh: ?
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Nee, hij bedoelt dat het begin van de aflevering, zonder te weten hoe het eindigt, heel cliché overkomt.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Firetrap wrote:Nee, hij bedoelt dat het begin van de aflevering, zonder te weten hoe het eindigt, heel cliché overkomt.
Er vers in stapt zonder de het einde van aflevering 1 te weten, en Fargo (2014) seizoen 1 heb gezien

Wie doet dit dan Firetrap, denk juist dat jij hem niet snapt ;)
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Nee sorry, je interpreteert het echt zelf verkeerd :P
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
En seizoen 5 van twd is ook weer afgelopen, nu wachten tot s6 klaar is om te kijken
Hardtraxxer
227 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Seizoen 1 van Mr.Robot klaar. Was ff onduidelijk in t begin :whistle:
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Firetrap wrote:Nee sorry, je interpreteert het echt zelf verkeerd :P
ErikZ interpreteert het inderdaad verkeerd.
Het komt nogal cliché over, de eerste 15 minuten van aflevering 1 seizoen 2. Daarna word het wel vet.

E2 is trouwens ook een leuke aflevering. :D Ben benieuwd hoe het gaat eindigen. Vorig seizoen was vooral Martin Freeman en Billy Bob de hoofdrolspelers en nu gaat het nog niet specifiek over een iemand. Wel goed overzichtelijk verhaal tot zover, iets wat ik met True Detective season 1 & 2 totaal niet kon volgen :p