Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:00 

Bierkoning

wootum schreef:
Pommer schreef:

Iemand enig idee hoeveel seizoenen er nog komen? Van mij mag het hierna wel afgelopen zijn eigenlijk.

Dan heb ik slecht nieuws voor je :P

http://www.nu.nl/film/3798832/the-walki ... n-bij.html

Fuck xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:33 

Hardtraxx Elite

Serie zou beter A Group of Walking People kunnen heten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 15:32 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:

Zover ik weet hebben ze 1 miljoen per aflevering geeist. Anders wouden ze niet verder met de serie. Gelukkig hebben ze dat miljoen per aflevering gekregen. Had het erger gevonden dan als ze het niet hadden gekregen en de serie was gestopt

Binnnenkort weer dacht ik; op imdb staat 22 september (in us), maar dan moet je nog wel wachten in nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 16:01 

provehito schreef:
sandervanbruggen schreef:

Zover ik weet hebben ze 1 miljoen per aflevering geeist. Anders wouden ze niet verder met de serie. Gelukkig hebben ze dat miljoen per aflevering gekregen. Had het erger gevonden dan als ze het niet hadden gekregen en de serie was gestopt

Binnnenkort weer dacht ik; op imdb staat 22 september (in us), maar dan moet je nog wel wachten in nederland.

Zal wel eind oktober begin november zijn dan denk ik. Tot die tijd doen we het maar met herhalingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 18:12 

Hardtraxxer

Begonnen aan Fargo, weet nog niet precies wat ik ervan kan verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 19:45 

Hardtraxx Veteran

Stefann4 schreef:
Begonnen aan Fargo, weet nog niet precies wat ik ervan kan verwachten

Wordt steeds leuker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 21:32 

Hardtraxx Addict

Laatst Prison Break helemaal afgekeken.

En nu Under the Dome volgen op tv. Maandag alweer de laatste 3 afleveringen van seizoen 2. Alleen weten ze zelf nog niet of er een seizoen 3 komt. Of de serie stopt na seizoen 2 of er komt een vervolg oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 21:41 

Hardtraxx Veteran

S5 van Breaking Bad nu, leuk einde van S4 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 21:28 

Hardtraxx Veteran

South Park ook weer heerlijk begonnen xd denk dat je de NFL een beetje moet hebben gevolgd om de lading te krijgen, maar was weer baas xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 22:48 

Bierkoning

Steffnov schreef:
South Park ook weer heerlijk begonnen xd denk dat je de NFL een beetje moet hebben gevolgd om de lading te krijgen, maar was weer baas xd

Praat me even bij dan wat betreft de NFL :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 03:43 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Steffnov schreef:

Praat me even bij dan wat betreft de NFL :P

Redskins gedoe snap je ongetwijfeld ivm Indianen (is net als Zwarten 'negers' noemen'), trademark naam werd ook in de rechtzaal terug geroepen. Veel spelingen hierop, met argumenten waar indianen mee kwamen in de rechtzaak zelf, waar de eigenaar tegenin ging. Verder recente 'incidenten' met oa Ray Rice (die zijn vrouw in een lift (komt direct terug in de aflevering, in de lift) zwaar aftuigt) en Adrian Peterson (die zijn zoontje zou hebben geslagen), 2 sterspelers. Kortom de NFL ligt zwaar onder vuur. Directeur van de bond (Roger Goodell, de 'bot') zwaar onder vuur omdat hij Rice maar 2 wedstrijden schorsing gaf enzo, al helemaal na zijn persconferentie (waar ook soundclips van te horen zijn) waarin praktisch werd gezegd "ze zoeken het maar uit".
Kortom, bonje :P

Het kickstarter punt snap je vast wel, wat oppervlakkiger ook :P ook de wedstrijd (Dallas) Cowboys - Redskins spreekt voor zich qua verbeelding. Aardige read erbij

PS: het is al heerlijk hoe ze in de trailer nog Robert Griffin III (quartreback van de Redskins, maar zwaar geblesseerd afgelopen weekend) hadden in die scene, maar door zijn blessure opeens Kirk Cousins (2e QB) er hadden staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 17:02 

Donateur

House Of Cards: briljante serie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 17:32 

Bierkoning

Ok thanks Steffnov :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:12 

Hardtraxx Veteran

Klaar met Breaking Bad. Leuke serie, vond Sons of Anarchy toch vetter, zal de actie wel zijn..

Boardwalk Empire gekeken, na 3 episodes mee opgehouden, beetje meh allemaal. Zoek dus nog een goede actieserie. Suggesties? The Wire leek mij wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:16 

Hardtraxx Veteran

Daar zal het actiegehalte je dan ook tegenvallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:20 

Hardtraxx Veteran

In The Wire zit idd ook niet heel veel actie, maar het is wel een supertoffe serie.

Raven schreef:
Klaar met Breaking Bad. Leuke serie

Haha ik vind dit wel grappig om te lezen, dat niet iedereen helemaal hoteldebotel gek is op Breaking Bad is na de laatste paar afleveringen :P Mag ik vragen wat je er niet super aan vond? Of was dat alleen het actie-gedeelte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 20:19 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Raven schreef:
Klaar met Breaking Bad. Leuke serie

Haha ik vind dit wel grappig om te lezen, dat niet iedereen helemaal hoteldebotel gek is op Breaking Bad is na de laatste paar afleveringen :P Mag ik vragen wat je er niet super aan vond? Of was dat alleen het actie-gedeelte?

Ben nooit lyrisch geweest over BB. Keek gewoon "leuk" weg, gebeurde een hoop, paar saaie stukken maar dat zit in elke serie. Tegenover Sons, die ik dus leuker vond, zit er wat minder geschiet enzo in. Vind het hele Outlaw Bikerclub ook wel vet, in BB zijn de 2 hoofdrolspelers gewoon 2 kneusjes :P. Hank is de man van de serie, trouwens. Humor met een hoofdletter.

Daarom ook Boardwalk Empire gedownload, Outlaw Bikers en Maffia, beiden behoorlijk badass. Alleen vind ik Boardwalk nog niet zo rauw, zal nog wel komen hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 23:55 

Hardtraxx Addict

Net de eerste aflevering van The Flash gekeken. Deze heeft potentie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 20:31 

Hardtraxx Addict

Hoop echt dat er een derde seizoen komt van Under the dome!

Echt elke aflevering is er wel weer een vet plot met elke aflevering veel actie :D

De slechte sfx moet je alleen wel voor lief nemen aangezien dat soms echt schrijnend is om naar te kijken anno 2014.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 22:21 

Hardtraxx Addict

Bart0ving schreef:

Echt elke aflevering is er wel weer een vet plot met elke aflevering veel actie :D

De slechte sfx moet je alleen wel voor lief nemen aangezien dat soms echt schrijnend is om naar te kijken anno 2014.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 23:06 

Hardtraxx Veteran

Boardwalk Empire is ook zo rauw niet, zoiets moet je gewoon niet bij HBO zoeken denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 11:38 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Boardwalk Empire is ook zo rauw niet, zoiets moet je gewoon niet bij HBO zoeken denk ik :P

Band of Brothers was cool
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 12:42 

Hardtraxx Elite

Bart0ving schreef:

Na een paar afleveringen gekapt. Ik vind het gewoon niet een goede serie. En dat dit dan ook nog aantal seizoenen kan draaien. Volgens mij was een miniserie beter geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 15:02 

Hardtraxx Veteran

Ik hield het ook maar 4 episodes vol, het acteren was niet om aan te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 15:15 

Hardtraxx Veteran

Ik ben er na een seizoen mee gestopt. Was op zich wel vermakelijk maar het acteerwerk is idd niet om aan te zien.

Bart0ving schreef:

Wat bedoel je met sfx?
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic