Fuckwootum wrote:Dan heb ik slecht nieuws voor jePommer wrote:
Iemand enig idee hoeveel seizoenen er nog komen? Van mij mag het hierna wel afgelopen zijn eigenlijk.![]()
http://www.nu.nl/film/3798832/the-walki ... n-bij.html
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Serie zou beter A Group of Walking People kunnen heten.
Binnnenkort weer dacht ik; op imdb staat 22 september (in us), maar dan moet je nog wel wachten in nederland.sandervanbruggen wrote:
Zover ik weet hebben ze 1 miljoen per aflevering geeist. Anders wouden ze niet verder met de serie. Gelukkig hebben ze dat miljoen per aflevering gekregen. Had het erger gevonden dan als ze het niet hadden gekregen en de serie was gestopt
-
S
Zal wel eind oktober begin november zijn dan denk ik. Tot die tijd doen we het maar met herhalingen.provehito wrote:sandervanbruggen wrote:
Zover ik weet hebben ze 1 miljoen per aflevering geeist. Anders wouden ze niet verder met de serie. Gelukkig hebben ze dat miljoen per aflevering gekregen. Had het erger gevonden dan als ze het niet hadden gekregen en de serie was gestopt
Binnnenkort weer dacht ik; op imdb staat 22 september (in us), maar dan moet je nog wel wachten in nederland.
Begonnen aan Fargo, weet nog niet precies wat ik ervan kan verwachten
Wordt steeds leukerStefann4 wrote:Begonnen aan Fargo, weet nog niet precies wat ik ervan kan verwachten
Laatst Prison Break helemaal afgekeken.
En nu Under the Dome volgen op tv. Maandag alweer de laatste 3 afleveringen van seizoen 2. Alleen weten ze zelf nog niet of er een seizoen 3 komt. Of de serie stopt na seizoen 2 of er komt een vervolg oid.
En nu Under the Dome volgen op tv. Maandag alweer de laatste 3 afleveringen van seizoen 2. Alleen weten ze zelf nog niet of er een seizoen 3 komt. Of de serie stopt na seizoen 2 of er komt een vervolg oid.
S5 van Breaking Bad nu, leuk einde van S4 
South Park ook weer heerlijk begonnen
denk dat je de NFL een beetje moet hebben gevolgd om de lading te krijgen, maar was weer baas 
Praat me even bij dan wat betreft de NFLSteffnov wrote:South Park ook weer heerlijk begonnendenk dat je de NFL een beetje moet hebben gevolgd om de lading te krijgen, maar was weer baas
Redskins gedoe snap je ongetwijfeld ivm Indianen (is net als Zwarten 'negers' noemen'), trademark naam werd ook in de rechtzaal terug geroepen. Veel spelingen hierop, met argumenten waar indianen mee kwamen in de rechtzaak zelf, waar de eigenaar tegenin ging. Verder recente 'incidenten' met oa Ray Rice (die zijn vrouw in een lift (komt direct terug in de aflevering, in de lift) zwaar aftuigt) en Adrian Peterson (die zijn zoontje zou hebben geslagen), 2 sterspelers. Kortom de NFL ligt zwaar onder vuur. Directeur van de bond (Roger Goodell, de 'bot') zwaar onder vuur omdat hij Rice maar 2 wedstrijden schorsing gaf enzo, al helemaal na zijn persconferentie (waar ook soundclips van te horen zijn) waarin praktisch werd gezegd "ze zoeken het maar uit".Pommer wrote:Praat me even bij dan wat betreft de NFLSteffnov wrote:South Park ook weer heerlijk begonnendenk dat je de NFL een beetje moet hebben gevolgd om de lading te krijgen, maar was weer baas
Kortom, bonje
Het kickstarter punt snap je vast wel, wat oppervlakkiger ook
PS: het is al heerlijk hoe ze in de trailer nog Robert Griffin III (quartreback van de Redskins, maar zwaar geblesseerd afgelopen weekend) hadden in die scene, maar door zijn blessure opeens Kirk Cousins (2e QB) er hadden staan
Klaar met Breaking Bad. Leuke serie, vond Sons of Anarchy toch vetter, zal de actie wel zijn..
Boardwalk Empire gekeken, na 3 episodes mee opgehouden, beetje meh allemaal. Zoek dus nog een goede actieserie. Suggesties? The Wire leek mij wel leuk.
Boardwalk Empire gekeken, na 3 episodes mee opgehouden, beetje meh allemaal. Zoek dus nog een goede actieserie. Suggesties? The Wire leek mij wel leuk.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Daar zal het actiegehalte je dan ook tegenvallen
In The Wire zit idd ook niet heel veel actie, maar het is wel een supertoffe serie.
Mag ik vragen wat je er niet super aan vond? Of was dat alleen het actie-gedeelte?
Haha ik vind dit wel grappig om te lezen, dat niet iedereen helemaal hoteldebotel gek is op Breaking Bad is na de laatste paar afleveringenRaven wrote:Klaar met Breaking Bad. Leuke serie
Ben nooit lyrisch geweest over BB. Keek gewoon "leuk" weg, gebeurde een hoop, paar saaie stukken maar dat zit in elke serie. Tegenover Sons, die ik dus leuker vond, zit er wat minder geschiet enzo in. Vind het hele Outlaw Bikerclub ook wel vet, in BB zijn de 2 hoofdrolspelers gewoon 2 kneusjesDaveytl wrote:Haha ik vind dit wel grappig om te lezen, dat niet iedereen helemaal hoteldebotel gek is op Breaking Bad is na de laatste paar afleveringenRaven wrote:Klaar met Breaking Bad. Leuke serieMag ik vragen wat je er niet super aan vond? Of was dat alleen het actie-gedeelte?
Daarom ook Boardwalk Empire gedownload, Outlaw Bikers en Maffia, beiden behoorlijk badass. Alleen vind ik Boardwalk nog niet zo rauw, zal nog wel komen hoop ik.
Net de eerste aflevering van The Flash gekeken. Deze heeft potentie.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Hoop echt dat er een derde seizoen komt van Under the dome!
Echt elke aflevering is er wel weer een vet plot met elke aflevering veel actie
De slechte sfx moet je alleen wel voor lief nemen aangezien dat soms echt schrijnend is om naar te kijken anno 2014.
Echt elke aflevering is er wel weer een vet plot met elke aflevering veel actie
De slechte sfx moet je alleen wel voor lief nemen aangezien dat soms echt schrijnend is om naar te kijken anno 2014.
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Bart0ving wrote:Hoop echt dat er een derde seizoen komt van Under the dome!
Echt elke aflevering is er wel weer een vet plot met elke aflevering veel actie![]()
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Boardwalk Empire is ook zo rauw niet, zoiets moet je gewoon niet bij HBO zoeken denk ik 
Band of Brothers was coolFiretrap wrote:Boardwalk Empire is ook zo rauw niet, zoiets moet je gewoon niet bij HBO zoeken denk ik
Na een paar afleveringen gekapt. Ik vind het gewoon niet een goede serie. En dat dit dan ook nog aantal seizoenen kan draaien. Volgens mij was een miniserie beter geweest.Bart0ving wrote:Hoop echt dat er een derde seizoen komt van Under the dome!
Echt elke aflevering is er wel weer een vet plot met elke aflevering veel actie![]()
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Ik hield het ook maar 4 episodes vol, het acteren was niet om aan te zien.
Ik ben er na een seizoen mee gestopt. Was op zich wel vermakelijk maar het acteerwerk is idd niet om aan te zien.
Wat bedoel je met sfx?Bart0ving wrote: De slechte sfx moet je alleen wel voor lief nemen aangezien dat soms echt schrijnend is om naar te kijken anno 2014.