Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 12:02 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Sons of Anarchy gister meteen gekeken. Laatste seizoen, the final ride. Was wel weer een brute aflevering! Meer mensen die dat volgen? Het is trouwens wel goed dat dit t laatste seizoen is, rek is er wel uit.

Jup! Maar ik kijk het pas als het hele seizoen uitgezonden is. Ik kan niet 1 aflevering per week kijken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 16:45 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 19:00 

Hardtraxxer

Gaat gevold worden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 22:30 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Origineel, zombies >.< en dan ook nog het plot van een immuun mens, ook nog noooooit gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 22:33 

Hardtraxx Veteran

Jerms schreef:

Gaat gevold worden :drool:

Hier word ik wel vrolijk van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 00:19 

Hardtraxx Veteran

Boardwalk Empire weer voortgezet. Prima begin zo. Die Nucky flashbacks vind ik nice en er gebeurden meteen al een aantal belangrijke dingen. *Wel jammer dat we Chalky nooit opgepakt zien worden. En Rothstein's dood meen ik ook nooit gezien te hebben?*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 01:22 

Hardtraxx Elite

Breaking Bad afgekeken. BAZEN SERIE!
Nu net een week begonnen aan Prison Break, inmiddels al S02E12 :$
Vind het misschien nog wel vetter dan Breaking Bad
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 10:41 

Hardtraxx Addict

ramon038 schreef:
Breaking Bad afgekeken. BAZEN SERIE!
Nu net een week begonnen aan Prison Break, inmiddels al S02E12 :$
Vind het misschien nog wel vetter dan Breaking Bad

Haha ik had dit dus ook xd
2 weken geleden mee begonnen en kijk dit sneller door dan Breaking Bad.
Ik ga vandaag beginnen aan S4 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 21:11 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
* En Rothstein's dood meen ik ook nooit gezien te hebben?*

*Klopt, dit komt omdat er een tijdsprong wordt gemaakt van 1924 naar 1931. Rothstein overleed in 1928, maar daar laten ze niks over zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 19:54 

Hardtraxxer

Vandaag het einde gezien van Prison Break :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 22:05 

Hardtraxx Addict

Stefann4 schreef:
Vandaag het einde gezien van Prison Break :worship: :worship: :worship:

Nice, ben benieuwd zeg! Ben nu bij S4E13 en man man man, wat een vette serie zeg :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 17:03 

Hardtraxx Addict

Aantal dingen om alvast naar uit te kijken..

Person of Interest - Season 4
https://www.youtube.com/watch?v=czw2_IncmzA

The Blacklist - Season 2
https://www.youtube.com/watch?v=obs1EEmgPlM

Marvel Agents of SHIELD - Season 2
https://www.youtube.com/watch?v=Cqo-7oli7iA

The Walking Dead - Season 5
https://www.youtube.com/watch?v=j4GAs9TJVjM

Gotham
https://www.youtube.com/watch?v=0d1zpt6k5OI

The Flash
https://www.youtube.com/watch?v=Yj0l7iGKh8g
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 00:34 

Hardtraxx Addict

Einde gezien van Prison Break en hij was inderdaad echt wauw, gewoon de hele serie eigenlijk!

*Ik heb wel echt een hekel aan eindes waarbij het niet bij iedereen goed afgelopen is. In dit geval Michael..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 15:29 

Aan het typen...

Net de finale gezien van Extant. Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Het was op zich een leuke serie om te volgen, maar ik vind dat de mysterieuze dingen te snel verklaard worden, daardoor werd het allemaal een beetje voorspelbaar. De rest vond ik allemaal wel prima, hopelijk komt er een 2e seizoen waar in het allemaal wat onvoorspelbaarder is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 03:58 

Hardtraxx Veteran

Toen straks de laatste aflevering van 2 guys and a girl (and a pizza place) gezien.
Leuke serie, alleen zo jammer dat er geen vervolg na season 4 gemaakt is.
Ryan Reynolds was toen al een goede acteur :thumbup:

(Is blijkbaar toen gestopt, nadat ze blijkbaar te weinig kijkers hadden. (werd uitgezonden op vrijdag ipv woensdag)).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 15:05 

Big bang theorie :)

geweldig dat programma :D
Alleen hun salaris ligt wel een beetje hoog, 1 miljoen per aflevering van 20 minuten :O

Ook Criminal minds gaat weer gevolgd worden vanaf 15 oktober
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 23:04 

Hardtraxx Veteran

Eerste aflevering van Gotham gezien! Ik verwachte er niet veel van, maar het is toch wel erg vet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 02:31 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Alleen hun salaris ligt wel een beetje hoog, 1 miljoen per aflevering van 20 minuten :O

Vind het een van de leukste serie's, maar vind het wel belachelijk hoeveel ze krijgen voor 1 aflevering.
Ben benieuwd hoe ze het met kaley cuoco gaan doen, omdat ze nu kort haar heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 11:51 

provehito schreef:

Vind het een van de leukste serie's, maar vind het wel belachelijk hoeveel ze krijgen voor 1 aflevering.

Waarschijnlijk gwn het zelfde maar wat zonde van die lange mooie blonde lokken.
Weet je toevallig waneer de nieuwe afleveringen weer starten? Nu zijn het altijd herhalingen. Niet dat ik dat erg vind want blijft gwn grappig. Sheldon is toch wel de leukste tv personange die ik ooit gezien heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 12:35 

Hardtraxx Crew

provehito schreef:

Ik weet niet zo goed wat ik van dat salaris moet vinden. Aan de ene kant is het natuurlijk een enorme klap geld die ze binnenhalen, maar aan de andere kant verkoopt de serie ook geweldig. Wanneer de serie meer oplevert dan ten tijde van het tekenen van het vorige contract, dan vind ik het niet neer dan normaal dat het salaris stijgt. Het extra geld dat ze verdienen gaat anders waarschijnlijk toch naar een hoge pief binnen de serie die minder in de aandacht staat, zoals regisseurs/schrijvers/weetikveel. De acteurs zullen vinden dat ze recht hebben op een bepaald percentage van de opbrengst, want ik neem aan dat de hoogte van de salarissen niet compleet uit de lucht gegrepen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 12:50 

Hardtraxx Elite

Vanaf 12 oktober start The Walking Dead weer voor de liefhebbers, heb er ongeloofelijk veel zin in en hoop dat ze met een seizoen op de proppen komen met een stuk of 25 afleveringen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 12:56 

Hardtraxx Elite

Hard4Us schreef:
Vanaf 12 oktober start The Walking Dead weer voor de liefhebbers, heb er ongeloofelijk veel zin in en hoop dat ze met een seizoen op de proppen komen met een stuk of 25 afleveringen!

Ik heb niet veel vertrouwen in The Walking Dead. Uitmelking tot de max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:18 

Bierkoning

JeftaElachouri schreef:
Hard4Us schreef:

Ik heb niet veel vertrouwen in The Walking Dead. Uitmelking tot de max.

+1

Iemand enig idee hoeveel seizoenen er nog komen? Van mij mag het hierna wel afgelopen zijn eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:40 

Hardtraxx Crew

Pommer schreef:

Iemand enig idee hoeveel seizoenen er nog komen? Van mij mag het hierna wel afgelopen zijn eigenlijk.

Dan heb ik slecht nieuws voor je :P

http://www.nu.nl/film/3798832/the-walki ... n-bij.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:51 

Zenda schreef:
provehito schreef:

Ik weet niet zo goed wat ik van dat salaris moet vinden. Aan de ene kant is het natuurlijk een enorme klap geld die ze binnenhalen, maar aan de andere kant verkoopt de serie ook geweldig. Wanneer de serie meer oplevert dan ten tijde van het tekenen van het vorige contract, dan vind ik het niet neer dan normaal dat het salaris stijgt. Het extra geld dat ze verdienen gaat anders waarschijnlijk toch naar een hoge pief binnen de serie die minder in de aandacht staat, zoals regisseurs/schrijvers/weetikveel. De acteurs zullen vinden dat ze recht hebben op een bepaald percentage van de opbrengst, want ik neem aan dat de hoogte van de salarissen niet compleet uit de lucht gegrepen zijn.

Zover ik weet hebben ze 1 miljoen per aflevering geeist. Anders wouden ze niet verder met de serie. Gelukkig hebben ze dat miljoen per aflevering gekregen. Had het erger gevonden dan als ze het niet hadden gekregen en de serie was gestopt
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic