Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 21:10 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
mikeee schreef:
Kevin-Raw schreef:
Arrow
blijkt het toch een zeer dikke serie.

Waarom hoor ik hier zo veel verschillende verhalen over?
De ene zegt super dik/hele vette serie te vinden, terwijl de andere het compleet tot de bodem afkraakt...
Iemand een idee hier over wat hier de reden voor is, krijg namelijk door dit gegeven dus niemand mee die meer zin heeft deze serie te gaan volgen.

Het begin was nog wel 'reëel', maar het lijkt alsof de ideeën op zijn en er een Sci-Fi schrijver bij is gekomen. Vliegende moleculen, een 'goedje' waar je superkrachten van krijgt en nog een aantal dingen die er niet echt bij passen. Toch blijf je kijken, doordat je het verhaal kent en wilt blijven volgen.

Misschien moet je er ook een klein beetje comicbook geek voor zijn! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 21:10 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Ik vond de eerste aflevering niet heel erg sterk om eerlijk te zijn. Hele introducerende aflevering waar eigenlijk niet zo heel erg veel gebeurd. Ofja, misschien had ik de serie in mn hoofd ook iets meer gehyped. :D

Die nieuwe karakters die werden geïntroduceerd vond ik juist een hele vete indruk maken. Sterk geacteerd en die tweeling gasten zijn wel creepy op een gestoorde manier. Voor de rest was de actie nog niet denderend nee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 21:43 

Hardtraxx Elite

Nazale schreef:
Spartacus is een serie a la 300, de film. Veel hack & slash maar naar mijn mening toch een vette serie. Zitten brute gevechten in (ietwat overdreven gore en shit maar daar wen je aan), verhaal is dope en er zit toch lekker tempo in. En veel tieten, did i mention that?

Aight, zet ik die vast op de planning.
Eerst besloten na Elementery, Sherlock te gaan kijken.
Krijgt een hoog cijfer op IMDB en tegelijk lekker om in de Elementery sferen te blijven, komt er nog bij dat het maar totaal 9 (-Pilot Eps) afleveringen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 14:18 

Hardtraxx Veteran

Ik heb eerste seizoen van Sherlock gezien maar ben niet van plan om verder te kijken, wist niet dat het losse episodes waren met een erg dunne rode lijn, en daar volg ik geen serie voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 11:20 

Donateur

Gister Ep3 gezien van True Detectives, de personages zijn geniaal gespeeld toch vind ik dat er te weinig gebeurd.
Ben wel benieuwd waar het verhaal naar toe gaat, dus blijf het kijken.
Nieuwe Family Guy vind ik voor het eerst geen zak aan :(
Vanavond nieuwe The Following & Black Sails kijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 13:19 

Hardtraxxer

Na 15 zwakke episodes van How I met your Mother is episode 16 eindelijk het kijken waard! Hopelijk houden ze dit vertrouwde stijltje nog even aan tot het einde :)

Ook maar even de eerste aflevering van True Detective gezien, maar vond het toch tegenvallen. Er gebeurt inderdaad te weinig om het interessant te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 13:29 

Hardtraxx Veteran

Bezig met Prison break, ben bij dvd 3 van seizoen 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 13:51 

Hardtraxx Addict

Crisis nieuwe serie van NBC.. De pilot 16 maart in Amerika op tv..

Ziet er goed uit.

En die twee nieuwe personages in The Following.. Nondeju. Helemaal gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 00:07 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Ik heb eerste seizoen van Sherlock gezien maar ben niet van plan om verder te kijken, wist niet dat het losse episodes waren met een erg dunne rode lijn, en daar volg ik geen serie voor.

Tja, voor Elementery geld iig het zelfde.. Maakt mij nooit zo uit, betekend uiteraard wel dat verwacht dat de personages dan echt duidelijk en goed gespeeld worden. Niet ala Bones enzo met meerdere personages zonder echt achterliggend verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 09:25 

Hardtraxxer

Banshee is sinds kort weer begonnen met seizoen 2, serie met elke aflevering wel wat actie.
Daarentegen volg ik ook True Detective, hier gaat het allemaal wat sloompjes maar zeker een goede serie van wat ik er tot nu toe van heb gezien.

Band Of Brothers laatst ook maar eens helemaal gekeken, en nu bezig met The Pacific
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 20:11 

Hardtraxx Elite

Besloten om TWD toch maar weer een kans te geven. Ben weer bij seizoen 3 begonnen en die heb ik in 3 dagen tijd uitgekeken. Tweede helft van dat seizoen was genieten! Nu bij seizoen 4 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 02:06 

Hardtraxx Veteran

Nu bezig met Game of Thrones Season 3, man o man wat een serie. :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 10:48 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Nu bezig met Game of Thrones Season 3, man o man wat een serie. :worship: :worship:

Ik kijk hem nu ook. Wel voor de 3e keer al, maar goed :P Briljante serie inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 12:04 

Hardtraxx Crew

JeftaElachouri schreef:
Besloten om TWD toch maar weer een kans te geven. Ben weer bij seizoen 3 begonnen en die heb ik in 3 dagen tijd uitgekeken. Tweede helft van dat seizoen was genieten! Nu bij seizoen 4 ^^

Seizoen 3 is ook wel de beste vind ik zelf. Seizoen 4 valt dan best tegen maar heb er vertrouwen in dat de 2e helft wel eens vet kan worden! Volgende week zondag begint het in ieder geval weer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 12:55 

Hardtraxx Elite

..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 13:39 

Hardtraxx Elite

Al een tijdje de beste serie voor mij afgekeken, Breaking Bad, eergister begonnen met The Walking Dead, vandaag beginnen aan seizoen 2, seizoen 1 was heel tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 15:10 

Hardtraxx Veteran

Derde aflevering True Detective dan eindelijk kunnen zien met Nederlandse ondertiteling, zonder is het bijna niet te doen volgens mij door die diepe, filosofische dialogen. De stijl vind ik zo vet hè, doet me beetje denken aan Se7en. Het plot wordt steeds dikker, benieuwd hoe ze de twee tijdlijnen laten uitlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 17:59 

Hardtraxx Elite

TWD S04E08. WTF did I just see. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:43 

Hardtraxx Veteran

Normaal zijn detectives / politieseries niet echt mijn ding maar wat is True Detective goed zeg :worship:
Voor het eerst in een lange tijd dat ik echt niet meer kan wachten op de volgende aflevering.
Het langzame tempo en het filosofische perspectief waar alles vanuit benaderd wordt vind ik echt geweldig gedaan, creëert erg veel inhoud en diepgang bij een plot dat ook heel standaard had kunnen zijn.
Vind het ook echt heel goed gedaan hoe er soms in de 2012 tijdlijn een paar vluchtige opmerkingen worden gemaakt tijdens de interviews die het verloop van het (vooral mysterieuze) grote verhaal een beetje hinten, houdt het erg spannend!

Dus ookal hou je niet van standaard politieshit of detectives is dit alsnog echt een hele zieke aanrader :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 16:01 

Hardtraxx Veteran

Kijk hier heel erg naar uit, blijft toch 1 van de betere series voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 17:59 

Hardtraxx Addict

Jaaa! 24, daar zit ik alweer ff op te wachten. Laat maar komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:58 

Hardtraxx Veteran

Wat is Prison Break toch spannend. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 02:07 

Hardtraxx Veteran

Ander type serie dan hier genoemd wordt, maar de nieuwe Top Gear is weer geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 09:25 

Donateur

Steffnov schreef:
Ander type serie dan hier genoemd wordt, maar de nieuwe Top Gear is weer geniaal :lol:

Had hem ook gedownload! Vanavond maar even kijken.
Black Sails wordt ook al wat leuker btw :) beetje pirates of the caribbean achtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 09:54 

Hardtraxx Elite

tommetjeuh schreef:
...Mening True Detective...

Hier ben ik het helemaal mee eens. Alleen de opening credits van deze serie zijn al de moeite waard om te kijken.
Hier trouwens een uitleg hoe de opening credits tot stand zijn gekomen: http://www.artofthetitle.com/title/true-detective/
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic