Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 23:00 

Hardtraxx Veteran

2e seizoen van Bron/Broen afgekeken. Manman wat een serie, dit seizoen zowaar nog beter dan de vorige :loving: I.t.t. Nederland weten ze in Scandinavië wel wat acteren is, absoluut een aanrader voor mensen die van het crime-genre houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 19:57 

Hardtraxx Addict

Man man man wat is Sherlock toch ontzettend gaaf. Verhaallijn, spanning, referenties naar de klassieke 'Sherlock Holmes' en vooral acteerwerk van Benedict Cumberbatch _0_

Nu aanbeland bij seizoen 3, episode 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 20:06 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Man man man wat is Sherlock toch ontzettend gaaf. Verhaallijn, spanning, referenties naar de klassieke 'Sherlock Holmes' en vooral acteerwerk van Benedict Cumberbatch _0_

Nu aanbeland bij seizoen 3, episode 1.

Inderdaad een vreselijk goede serie. Aflevering 2 en 3 van seizoen zijn fenomenaal :worship:
Die afdwaal-stukjes (zo kan ik het zeggen denk ik zonder iets te spoilen) zijn briljant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:16 

Hardtraxx Veteran

Ga ik mee bezig zijn als ik BB klaar heb denk ik :) nu bij E08 aangekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 20:43 

Hardtraxx Veteran

Man o man wat was Breaking Bad een gods gruwelijke serie. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 03:02 

Hardtraxx Veteran

Nu pas begonnen aan seizoen 1 van GoT. Tering, ik heb wat gemist. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 09:12 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Nu pas begonnen aan seizoen 1 van GoT. Tering, ik heb wat gemist. :oh:

Haha, ik ben begin kerstvakantie begonnen en gister laatste van s3 gezien. Zn geweldige serie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 17:32 

Hardtraxx Veteran

The Following is ook weer begonnen. Ik vind de eerste aflevering weer erg sterk. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 21:39 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
The Following is ook weer begonnen. Ik vind de eerste aflevering weer erg sterk. :thumbsup:

Thanks, was 'm alweer vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 22:40 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:

Duurt nog zo langgggggggggggggggggggg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 00:26 

Hardtraxx Veteran

Net season(1) finale van homeland gezien en man die was best episch. Boeiend verhaal en er word sterk geacteerd. Aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 01:53 

Hardtraxx Veteran

Homeland ga ik samen met mijn vriendin kijken en voor mezelf ben ik net met Sons Of Anarchy begonnen. De pilot was iig erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 12:06 

Hardtraxx Elite

Niemand die True Detective heeft gekeken en blijft volgen? Had toch wel wat reacties verwacht. Het is in ieder geval kwaliteit van de bovenste plank. Emmy-award voor beste acteur in een drama-serie kan meteen naar Matthew McConaughy. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 12:38 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:

Ik vond hem ook weer sterk. Wel mooi dat ze het meest voorspelbare gelijk de 1e aflevering al vertellen
Dat de 'Evil Villian' niet dood is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 12:53 

Hardtraxx Veteran

Sam Underwood in The Following :yay: Baasje
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 13:07 

patrickjeb schreef:
Maximum schreef:

Ik vond hem ook weer sterk. Wel mooi dat ze het meest voorspelbare gelijk de 1e aflevering al vertellen
Dat de 'Evil Villian' niet dood is :P

Ik vond de eerste aflevering niet heel erg sterk om eerlijk te zijn. Hele introducerende aflevering waar eigenlijk niet zo heel erg veel gebeurd. Ofja, misschien had ik de serie in mn hoofd ook iets meer gehyped. :D

Raven schreef:
Homeland ga ik samen met mijn vriendin kijken en voor mezelf ben ik net met Sons Of Anarchy begonnen. De pilot was iig erg vet!

Sons of Anarchy is echt baas. Shit gaat echt al helemaal los in seizoen 3 en 4. En Homeland is ook dope, al ben ik wel vrij benieuwd hoe het vanaf nu verder zal gaan daarmee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 15:59 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Niemand die True Detective heeft gekeken en blijft volgen? Had toch wel wat reacties verwacht. Het is in ieder geval kwaliteit van de bovenste plank. Emmy-award voor beste acteur in een drama-serie kan meteen naar Matthew McConaughy. ^^

Wel al gedownload maar staat in de wacht omdat ik eerst het eerste seizoen van BE afkijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 16:03 

Donateur

The Following :D Erg sterk begin.

Black Sail ook nieuwe serie moet ik nog even inkomen maar denk dat het best een leuk verhaal kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 00:50 

Hardtraxx Veteran

Begin nu aan het tweede seizoen van Suits, erg vette serie ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 12:30 

Hardtraxx Elite

Laatste afleveringen van Elementery vanavond/volgende week kijken en dan zijn we weer bij.
Daarna gelijk opzoek naar nieuwe serie, en wachten op April voor Game Of Thrones Se4!

Kwam gister reclame tegen van Spartacus, iemand die dit gezien heeft?
Ben iig wel benieuwd of beetje aan te raden is of al gelijk zegt van nee doe maar niet...!?

Kevin-Raw schreef:
Arrow
blijkt het toch een zeer dikke serie.

Waarom hoor ik hier zo veel verschillende verhalen over?
De ene zegt super dik/hele vette serie te vinden, terwijl de andere het compleet tot de bodem afkraakt...
Iemand een idee hier over wat hier de reden voor is, krijg namelijk door dit gegeven dus niemand mee die meer zin heeft deze serie te gaan volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 12:34 

Donateur

Firetrap schreef:
JeftaElachouri schreef:

Wel al gedownload maar staat in de wacht omdat ik eerst het eerste seizoen van BE afkijk.

Werd op IMDB geprezen als beste serie, heb nu 2 episodes gekeken en vind er geen zak aan. :/
Arrow daarintegen was weer geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 15:43 

Spartacus is een serie a la 300, de film. Veel hack & slash maar naar mijn mening toch een vette serie. Zitten brute gevechten in (ietwat overdreven gore en shit maar daar wen je aan), verhaal is dope en er zit toch lekker tempo in. En veel tieten, did i mention that?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 16:02 

Hardtraxx Veteran

Heb van Spartacus ook alles gezien en vond het super vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 16:05 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Kevin-Raw schreef:
Arrow
blijkt het toch een zeer dikke serie.

Waarom hoor ik hier zo veel verschillende verhalen over?
De ene zegt super dik/hele vette serie te vinden, terwijl de andere het compleet tot de bodem afkraakt...
Iemand een idee hier over wat hier de reden voor is, krijg namelijk door dit gegeven dus niemand mee die meer zin heeft deze serie te gaan volgen.

Het begin was nog wel 'reëel', maar het lijkt alsof de ideeën op zijn en er een Sci-Fi schrijver bij is gekomen. Vliegende moleculen, een 'goedje' waar je superkrachten van krijgt en nog een aantal dingen die er niet echt bij passen. Toch blijf je kijken, doordat je het verhaal kent en wilt blijven volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 12:31 

Hardtraxx Veteran

De twee episodes van True Detective dan nu gezien. Erg gaaf ja! Lekkere, grimmige sfeer en een fraai mysterieus tintje. McConaughy's personage is inderdaad een baas, die hallucinaties zijn ook vet in beeld gebracht. Benieuwd waar het verhaal naartoe gaat. Deze serie zal echter duidelijk niet voor iedereen weggelegd zijn, is erg slow-paced, maar dat mag ik wel.
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic