Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 6 days ago
2e seizoen van Bron/Broen afgekeken. Manman wat een serie, dit seizoen zowaar nog beter dan de vorige :loving: I.t.t. Nederland weten ze in Scandinavië wel wat acteren is, absoluut een aanrader voor mensen die van het crime-genre houden!
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Man man man wat is Sherlock toch ontzettend gaaf. Verhaallijn, spanning, referenties naar de klassieke 'Sherlock Holmes' en vooral acteerwerk van Benedict Cumberbatch _0_

Nu aanbeland bij seizoen 3, episode 1.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Nemesyz wrote:Man man man wat is Sherlock toch ontzettend gaaf. Verhaallijn, spanning, referenties naar de klassieke 'Sherlock Holmes' en vooral acteerwerk van Benedict Cumberbatch _0_

Nu aanbeland bij seizoen 3, episode 1.
Inderdaad een vreselijk goede serie. Aflevering 2 en 3 van seizoen zijn fenomenaal :worship:
Die afdwaal-stukjes (zo kan ik het zeggen denk ik zonder iets te spoilen) zijn briljant!
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Ga ik mee bezig zijn als ik BB klaar heb denk ik :) nu bij E08 aangekomen
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Man o man wat was Breaking Bad een gods gruwelijke serie. :worship:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Nu pas begonnen aan seizoen 1 van GoT. Tering, ik heb wat gemist. :oh:
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
chas1n wrote:Nu pas begonnen aan seizoen 1 van GoT. Tering, ik heb wat gemist. :oh:
Haha, ik ben begin kerstvakantie begonnen en gister laatste van s3 gezien. Zn geweldige serie :love:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
The Following is ook weer begonnen. Ik vind de eerste aflevering weer erg sterk. :thumbsup:
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
Maximum wrote:The Following is ook weer begonnen. Ik vind de eerste aflevering weer erg sterk. :thumbsup:
Thanks, was 'm alweer vergeten
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
wootum wrote:View on YouTube
Duurt nog zo langgggggggggggggggggggg :/
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Net season(1) finale van homeland gezien en man die was best episch. Boeiend verhaal en er word sterk geacteerd. Aanrader!
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Homeland ga ik samen met mijn vriendin kijken en voor mezelf ben ik net met Sons Of Anarchy begonnen. De pilot was iig erg vet!
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Niemand die True Detective heeft gekeken en blijft volgen? Had toch wel wat reacties verwacht. Het is in ieder geval kwaliteit van de bovenste plank. Emmy-award voor beste acteur in een drama-serie kan meteen naar Matthew McConaughy. ^^
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Maximum wrote:The Following is ook weer begonnen. Ik vind de eerste aflevering weer erg sterk. :thumbsup:
Ik vond hem ook weer sterk. Wel mooi dat ze het meest voorspelbare gelijk de 1e aflevering al vertellen
Spoiler
Dat de 'Evil Villian' niet dood is :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Sam Underwood in The Following :yay: Baasje
N
patrickjeb wrote:
Ik vond hem ook weer sterk. Wel mooi dat ze het meest voorspelbare gelijk de 1e aflevering al vertellen
Spoiler
Dat de 'Evil Villian' niet dood is :P
Ik vond de eerste aflevering niet heel erg sterk om eerlijk te zijn. Hele introducerende aflevering waar eigenlijk niet zo heel erg veel gebeurd. Ofja, misschien had ik de serie in mn hoofd ook iets meer gehyped. :D
Raven wrote:Homeland ga ik samen met mijn vriendin kijken en voor mezelf ben ik net met Sons Of Anarchy begonnen. De pilot was iig erg vet!
Sons of Anarchy is echt baas. Shit gaat echt al helemaal los in seizoen 3 en 4. En Homeland is ook dope, al ben ik wel vrij benieuwd hoe het vanaf nu verder zal gaan daarmee.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
JeftaElachouri wrote:Niemand die True Detective heeft gekeken en blijft volgen? Had toch wel wat reacties verwacht. Het is in ieder geval kwaliteit van de bovenste plank. Emmy-award voor beste acteur in een drama-serie kan meteen naar Matthew McConaughy. ^^
Wel al gedownload maar staat in de wacht omdat ik eerst het eerste seizoen van BE afkijk.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
The Following :D Erg sterk begin.

Black Sail ook nieuwe serie moet ik nog even inkomen maar denk dat het best een leuk verhaal kan worden.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 18 hours ago
Begin nu aan het tweede seizoen van Suits, erg vette serie ook.
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Laatste afleveringen van Elementery vanavond/volgende week kijken en dan zijn we weer bij.
Daarna gelijk opzoek naar nieuwe serie, en wachten op April voor Game Of Thrones Se4!

Kwam gister reclame tegen van Spartacus, iemand die dit gezien heeft?
Ben iig wel benieuwd of beetje aan te raden is of al gelijk zegt van nee doe maar niet...!?

Kevin-Raw wrote:Arrow
blijkt het toch een zeer dikke serie.
Waarom hoor ik hier zo veel verschillende verhalen over?
De ene zegt super dik/hele vette serie te vinden, terwijl de andere het compleet tot de bodem afkraakt...
Iemand een idee hier over wat hier de reden voor is, krijg namelijk door dit gegeven dus niemand mee die meer zin heeft deze serie te gaan volgen.
Last edited by mikeee on 24 Jan 2014 11:37, edited 2 times in total.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Firetrap wrote:
JeftaElachouri wrote:Niemand die True Detective heeft gekeken en blijft volgen? Had toch wel wat reacties verwacht. Het is in ieder geval kwaliteit van de bovenste plank. Emmy-award voor beste acteur in een drama-serie kan meteen naar Matthew McConaughy. ^^
Wel al gedownload maar staat in de wacht omdat ik eerst het eerste seizoen van BE afkijk.
Werd op IMDB geprezen als beste serie, heb nu 2 episodes gekeken en vind er geen zak aan. :/
Arrow daarintegen was weer geniaal!
N
Spartacus is een serie a la 300, de film. Veel hack & slash maar naar mijn mening toch een vette serie. Zitten brute gevechten in (ietwat overdreven gore en shit maar daar wen je aan), verhaal is dope en er zit toch lekker tempo in. En veel tieten, did i mention that?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 18 hours ago
Heb van Spartacus ook alles gezien en vond het super vet.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
mikeee wrote:
Kevin-Raw wrote:Arrow
blijkt het toch een zeer dikke serie.
Waarom hoor ik hier zo veel verschillende verhalen over?
De ene zegt super dik/hele vette serie te vinden, terwijl de andere het compleet tot de bodem afkraakt...
Iemand een idee hier over wat hier de reden voor is, krijg namelijk door dit gegeven dus niemand mee die meer zin heeft deze serie te gaan volgen.
Het begin was nog wel 'reëel', maar het lijkt alsof de ideeën op zijn en er een Sci-Fi schrijver bij is gekomen. Vliegende moleculen, een 'goedje' waar je superkrachten van krijgt en nog een aantal dingen die er niet echt bij passen. Toch blijf je kijken, doordat je het verhaal kent en wilt blijven volgen.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
De twee episodes van True Detective dan nu gezien. Erg gaaf ja! Lekkere, grimmige sfeer en een fraai mysterieus tintje. McConaughy's personage is inderdaad een baas, die hallucinaties zijn ook vet in beeld gebracht. Benieuwd waar het verhaal naartoe gaat. Deze serie zal echter duidelijk niet voor iedereen weggelegd zijn, is erg slow-paced, maar dat mag ik wel.