Ik ga hem vanavond weer kijkenMaximum wrote:Wie kijkt er 'The Following'? Aflevering vier was erg sterk. Er word wat meer met de personages en met name de hoofdpersoon gedaan waardoor ik de serie wat meer ga waarderen. Ik vond het tot nu toe maar half, maar ik begin het nu wel vet te vinden. Ik wacht nog tot dat er een zieke plot twist komt en dat blijkt dat dit nog maar het begin is en dat er nog meer 'followers' blijken te zijn.
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Veel plezier man! Ben benieuwd wat je er van vind!Zenda wrote:Ik ga hem vanavond weer kijkenMaximum wrote:Wie kijkt er 'The Following'? Aflevering vier was erg sterk. Er word wat meer met de personages en met name de hoofdpersoon gedaan waardoor ik de serie wat meer ga waarderen. Ik vond het tot nu toe maar half, maar ik begin het nu wel vet te vinden. Ik wacht nog tot dat er een zieke plot twist komt en dat blijkt dat dit nog maar het begin is en dat er nog meer 'followers' blijken te zijn.
De nieuwe Californication is ook echt geniaal. Ik ging echt helemaal stuk om de scène met die drugs dealer! MADAFACKAAH! 
The Following
The Walking Dead viel tegen
The Walking Dead viel tegen
Volg nu ook de miniserie Bellicher: Cel en die eerste aflevering was best weer tof 
Vorig jaar ook enorm genoten van de Bellicher: De Macht van Meneer Miller.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1324773
Vorig jaar ook enorm genoten van de Bellicher: De Macht van Meneer Miller.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1324773
SpoilerMaximum wrote:De nieuwe Californication is ook echt geniaal. Ik ging echt helemaal stuk om de scène met die drugs dealer! MADAFACKAAH!
The following is wel erg gaaf. Kreeg echt de rillingen op sommige momenten door de spanning 
Want?Rawbin wrote:SpoilerMaximum wrote:De nieuwe Californication is ook echt geniaal. Ik ging echt helemaal stuk om de scène met die drugs dealer! MADAFACKAAH!
Nu wist ik al dat er een scene zou zijn met een drugsdealer en MADAFACKAAAAHMaximum wrote:Want?Rawbin wrote:SpoilerMaximum wrote:De nieuwe Californication is ook echt geniaal. Ik ging echt helemaal stuk om de scène met die drugs dealer! MADAFACKAAH!
Haha net als of dat een zieke spoiler is.
Hoe vond je de aflevering en die scène? 
Net pas afl 4 gezien van californication... Die charlie

Haha geintjeMaximum wrote:Haha net als of dat een zieke spoiler is.Hoe vond je de aflevering en die scène?
Bedoelen jullie de preview van de volgende aflevering ofzo? want ep 4 is de laatste en daar komt naar mijn herinnering geen drugsdealer in voor 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik volg The Following (
) ook.
Plot van The Following klinkt interessant, ook maar eens kijken als ik tijd heb.
5 staat online hoortommetjeuh wrote:Bedoelen jullie de preview van de volgende aflevering ofzo? want ep 4 is de laatste en daar komt naar mijn herinnering geen drugsdealer in voor
idd tom noobnielstil wrote:5 staat online hoortommetjeuh wrote:Bedoelen jullie de preview van de volgende aflevering ofzo? want ep 4 is de laatste en daar komt naar mijn herinnering geen drugsdealer in voor
Er waren 2 aflevering 2 dagen achter elkaar uitgezonden aangezien de week ervoor geen uitzending was van e04 (volgens mij door die kut superbowl)
Ik vond 4 juist erg slecht. Je zag van ver aan komen hoe het zou aflopen. Het wordt een beetje te voorspelbaar, helaas.Maximum wrote:Wie kijkt er 'The Following'? Aflevering vier was erg sterk. Er word wat meer met de personages en met name de hoofdpersoon gedaan waardoor ik de serie wat meer ga waarderen. Ik vond het tot nu toe maar half, maar ik begin het nu wel vet te vinden. Ik wacht nog tot dat er een zieke plot twist komt en dat blijkt dat dit nog maar het begin is en dat er nog meer 'followers' blijken te zijn.
Overigens ook maar eens begonnen aan The Wire. Die stond nog op het lijstje om eens te bekijken.
Even dimmen a.u.bDakpan wrote:idd tom noobnielstil wrote:5 staat online hoortommetjeuh wrote:Bedoelen jullie de preview van de volgende aflevering ofzo? want ep 4 is de laatste en daar komt naar mijn herinnering geen drugsdealer in voor
Je bent gewoon heel dom bezig.tommetjeuh wrote: Even dimmen a.u.b
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Zin in!
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ik ben helemaal weg van Breaking Bad en ben nu bezig met Dexter. Ik moet nog 50 afleveringen ofzo, maar ik wil hierna wel weer iets te doen hebben. Hebben jullie nog aanraders?