Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Maximum wrote:Wie kijkt er 'The Following'? Aflevering vier was erg sterk. Er word wat meer met de personages en met name de hoofdpersoon gedaan waardoor ik de serie wat meer ga waarderen. Ik vond het tot nu toe maar half, maar ik begin het nu wel vet te vinden. Ik wacht nog tot dat er een zieke plot twist komt en dat blijkt dat dit nog maar het begin is en dat er nog meer 'followers' blijken te zijn. ^^
Ik ga hem vanavond weer kijken :P
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Zenda wrote:
Maximum wrote:Wie kijkt er 'The Following'? Aflevering vier was erg sterk. Er word wat meer met de personages en met name de hoofdpersoon gedaan waardoor ik de serie wat meer ga waarderen. Ik vond het tot nu toe maar half, maar ik begin het nu wel vet te vinden. Ik wacht nog tot dat er een zieke plot twist komt en dat blijkt dat dit nog maar het begin is en dat er nog meer 'followers' blijken te zijn. ^^
Ik ga hem vanavond weer kijken :P
Veel plezier man! Ben benieuwd wat je er van vind!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
De nieuwe Californication is ook echt geniaal. Ik ging echt helemaal stuk om de scène met die drugs dealer! MADAFACKAAH! :lol:
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
The Following :worship:

The Walking Dead viel tegen :(
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Volg nu ook de miniserie Bellicher: Cel en die eerste aflevering was best weer tof :cool:
Vorig jaar ook enorm genoten van de Bellicher: De Macht van Meneer Miller.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1324773
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Maximum wrote:De nieuwe Californication is ook echt geniaal. Ik ging echt helemaal stuk om de scène met die drugs dealer! MADAFACKAAH! :lol:
Spoiler :cry:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
The following is wel erg gaaf. Kreeg echt de rillingen op sommige momenten door de spanning xd
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Rawbin wrote:
Maximum wrote:De nieuwe Californication is ook echt geniaal. Ik ging echt helemaal stuk om de scène met die drugs dealer! MADAFACKAAH! :lol:
Want? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Maximum wrote:
Rawbin wrote:
Want? :P
Nu wist ik al dat er een scene zou zijn met een drugsdealer en MADAFACKAAAAH
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Haha net als of dat een zieke spoiler is. :huh: Hoe vond je de aflevering en die scène? ^^
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Net pas afl 4 gezien van californication... Die charlie :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Maximum wrote:Haha net als of dat een zieke spoiler is. :huh: Hoe vond je de aflevering en die scène? ^^
Haha geintje :P Heb me inderdaad wel helemaal kapot gelachen om die scene :lol:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Bedoelen jullie de preview van de volgende aflevering ofzo? want ep 4 is de laatste en daar komt naar mijn herinnering geen drugsdealer in voor :lol:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik volg The Following ( :cool: ) ook.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Plot van The Following klinkt interessant, ook maar eens kijken als ik tijd heb.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
tommetjeuh wrote:Bedoelen jullie de preview van de volgende aflevering ofzo? want ep 4 is de laatste en daar komt naar mijn herinnering geen drugsdealer in voor :lol:
5 staat online hoor ;)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
nielstil wrote:
tommetjeuh wrote:Bedoelen jullie de preview van de volgende aflevering ofzo? want ep 4 is de laatste en daar komt naar mijn herinnering geen drugsdealer in voor :lol:
5 staat online hoor ;)
idd tom noob
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Er waren 2 aflevering 2 dagen achter elkaar uitgezonden aangezien de week ervoor geen uitzending was van e04 (volgens mij door die kut superbowl)
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Ik vond 4 juist erg slecht. Je zag van ver aan komen hoe het zou aflopen. Het wordt een beetje te voorspelbaar, helaas.

Overigens ook maar eens begonnen aan The Wire. Die stond nog op het lijstje om eens te bekijken.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Dakpan wrote:
nielstil wrote:
5 staat online hoor ;)
idd tom noob
Even dimmen a.u.b
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
tommetjeuh wrote: Even dimmen a.u.b
Je bent gewoon heel dom bezig.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
View on YouTube

Seizoen 3 wordt weer geweldig! :)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Zin in!
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
Duurt lang
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Ik ben helemaal weg van Breaking Bad en ben nu bezig met Dexter. Ik moet nog 50 afleveringen ofzo, maar ik wil hierna wel weer iets te doen hebben. Hebben jullie nog aanraders?