Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 18:28 

Hardtraxx Veteran

Fringe ga ik binnenkort aan beginnen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 20:00 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Net de allerlaatste aflevering van Fringe gekeken :cry:
Altijd enorm genoten van de personages en verhaal! Voor mij denk ik de beste serie ooit gemaakt.

Smaken verschillen. De eerste 2 en helft van 3 waren heeeel vet. Seizoen 4 was al een grote waas en seizoen 5 precies hetzelfde. Maar wat voor mij compleet de das om heeft gedaan met de serie is die verschrikkelijke breaks van 2/3 weken of af en toe gewoon 2 maand. Je zit net in het verhaal en wordt er compleet weer uit gegooid door die breaks.
Maarja mensen die nu de serie nog gaan kijken zullen van het laatste geen last hebben.

Laatste aflevering was voor mij in ieder geval een grote teleurstelling.
Kind en Walter de toekomst in gestuurd, bam alles is weer goed en het gezinnetje is weer bij elkaar. Nee, waardeloos voor een serie die 5 seizoenen meegaat. Dit is meer een einde voor een film van anderhalf uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 14:20 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:
Laatste aflevering was voor mij in ieder geval een grote teleurstelling.
Kind en Walter de toekomst in gestuurd, bam alles is weer goed en het gezinnetje is weer bij elkaar. Nee, waardeloos voor een serie die 5 seizoenen meegaat. Dit is meer een einde voor een film van anderhalf uur.

Vind het juist wel een mooie afsluiting zo. Rode draad die door de 5 seizoenen loopt zit sterk in elkaar en vind het niet afgeraffeld ofzo.
Die breaks waren inderdaad slopend, maarja gelukkig tussendoor genoeg ander leuk spul gehad om te kijken. :cool:

Einde van Penoza S02 daarentegen vond ik wel ontzettend zwak. Hele seizoen werd het met de aflevering harder en spannender en dan zo'n simpel slot :/

Op dit moment Spartacus S03 & The Following S01 aan het volgen. Elementary moet ik nog wat afleveringen van inhalen en verder nog genoeg Scandinavisch spul liggen. Ook erg veel zin in Zero Hour.

Als iemand nog tips heeft voor wat onbekendere geniale series, zijn die meer dan welkom! (het liefst geen komedie :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:52 

Hardtraxx Veteran

The Walking Dead is aan zijn einde gekomen.
The Following Pilot is wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:05 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Als iemand nog tips heeft voor wat onbekendere geniale series, zijn die meer dan welkom! (het liefst geen komedie :P )

Als je een beetje van drama houdt is Six Feet Under de allerbeste serie ooit gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:29 

Hardtraxx Addict

De laatste weken weer tijd gehad om Dexter te kijken. Wat een geniale serie :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:32 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:
Oxbow schreef:

Als je een beetje van drama houdt is Six Feet Under de allerbeste serie ooit gemaakt :)

mmmh drama is nooit zo mijn ding, maar zal het wel een kans geven. S01 bijna binnen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:58 

Hardtraxxer

The Following is echt heel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:44 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

X-files. :worship: Vergelijkbaar met de goede seizoenen van fringe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 11:55 

Hardtraxx Veteran

maarten0546 schreef:

Inderdaad, gister E01 gekeken en lijkt heel vet te gaan worden :D

mrazura schreef:
Oxbow schreef:

X-files. :worship: Vergelijkbaar met de goede seizoenen van fringe.

Heb beide films gezien en ondanks slechte recenties vond ik die heel dik. Serie is alleen wat gedateerd en dat staat me meestal wat tegen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:58 

Hardtraxx Addict

maarten0546 schreef:

Ja so far is ie goed te doen! Nu E03 maar is opzetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 23:25 

Hardtraxx Crew

The Following :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 18:19 

Hardtraxx Veteran

The Following en Fringe. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 20:45 

Hardtraxxer

Ik ben nu bezig met Arrow, hele toffe serie.
Verder vorige week Game Of Thrones gekeken in een woord: Geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 22:58 

Hardtraxx Veteran

Wize schreef:

Ik heb die pilot ervan gezien en het idee is wel leuk maar vet nep. Waarom in vredesnaam zou die gast waarvan die geld jat hem niet herkennen? Hij heeft alleen een capuchon op >.< en zulk soort shit. Vet mooie crossbow, maar 5 jaar op een onbewoond eiland gebivakkeerd. Hoe de neuk kom je dan aan zo'n crossbow?

Stoor ik me aan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:15 

Hardtraxx Addict

JVDM schreef:
Wize schreef:

Ik heb die pilot ervan gezien en het idee is wel leuk maar vet nep. Waarom in vredesnaam zou die gast waarvan die geld jat hem niet herkennen? Hij heeft alleen een capuchon op >.< en zulk soort shit. Vet mooie crossbow, maar 5 jaar op een onbewoond eiland gebivakkeerd. Hoe de neuk kom je dan aan zo'n crossbow?

Kruisboog? Hij schiet met een handboog, prima zelf te maken met wat vezels van planten en wat buigzame takken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:22 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
JVDM schreef:
Wize schreef:

Kruisboog? Hij schiet met een handboog, prima zelf te maken met wat vezels van planten en wat buigzame takken :)

Handboog dan, dat ding is alsnog afgewerkt met gouden shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 20:26 

Hardtraxxer

Begonnen met Arrow opzich wel vet, maar ik denk teveel aan een batman/spiderman.

Morgen weer The Waling Dead :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 20:48 

Hardtraxx Newbie

maarten0546 schreef:
Begonnen met Arrow opzich wel vet, maar ik denk teveel aan een batman/spiderman.

:)

Dit, en de following ook aan begonnen, zeker goed te doen tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 23:04 

Hardtraxx Veteran

Na al die reacties ook maar de Pilot van Arrow gekeken.

Ik weet het niet, beetje cliche vond ik hem, en doet me heel erg denken aan Bruce Wayne/Batman :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 23:40 

Hardtraxxer

maarten0546 schreef:
Morgen weer The Waling Dead :)

awwyeah
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 18:22 

Hardtraxx Veteran

The Walking Dead jeuj :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:42 

Hardtraxx Veteran

x files helemaal uitgekeken die eerste 5 seizoenen zijn echt een genot geweest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:53 

Hardtraxx Elite

Beetje tegenvallende ep van TWD..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 16:55 

Hardtraxx Veteran

Wie kijkt er 'The Following'? Aflevering vier was erg sterk. Er word wat meer met de personages en met name de hoofdpersoon gedaan waardoor ik de serie wat meer ga waarderen. Ik vond het tot nu toe maar half, maar ik begin het nu wel vet te vinden. Ik wacht nog tot dat er een zieke plot twist komt en dat blijkt dat dit nog maar het begin is en dat er nog meer 'followers' blijken te zijn. ^^
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic