Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 34 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Fringe.. Dit seizoen doet me toch weer goed! :woot:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
styl0w wrote:Fringe.. Dit seizoen doet me toch weer goed! :woot:
Einde van vandaag :oh: :(
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Eerste seizoen van The Walking Dead net afgekeken (maar 6 afleveringen).. Smaakt naar meer!
Goede serie.
D
Wow. anger management is ook echt typisch zo een serie die de ene aflevering geniaal is en de andere maar matig :P
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Strep wrote:Eerste seizoen van The Walking Dead net afgekeken (maar 6 afleveringen).. Smaakt naar meer!
Goede serie.
Seizoen 2 snel halen dan! En seizoen 3 is ook al bezig :)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 5 days ago
dellionNL wrote:Wow. anger management is ook echt typisch zo een serie die de ene aflevering matig is en de andere maar bizar slecht :P
Fixed :)
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Image
En uiteraard Atlantis en Universe ook :D
Spijtig dat het nu afgelopen is na 17 jaar :(
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Zoo, weer eens de nieuwe Dexter en The Walking Dead checken :thumbsup:
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
The Walking Dead S03E03 :worship:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Nieuwe dexter is weer baas :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Nieuwe Dexter was prima, belooft veel gebeurtenissen in de komende afleveringen :)

En The Walking Dead was ook weer top!
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
maarten0546 wrote:The Walking Dead S03E03 :worship:
Vind die serie echt geen ene zak meer aan...
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
Ben nu bij de helft van het tweede seizoen van The Walking Dead.. Vind het op het moment behoorlijk saai.
Te vee drama.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Strep wrote:Ben nu bij de helft van het tweede seizoen van The Walking Dead.. Vind het op het moment behoorlijk saai.
Te vee drama.
Drama is helemaal niet erg, alleen niet in een serie met een opzet en sfeer als The Walking Dead.
De hele serie is het nét niet...
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Iemand een torrent met Game of Thrones inclusief NL subs? :D
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
Asyrian wrote:
Strep wrote:Ben nu bij de helft van het tweede seizoen van The Walking Dead.. Vind het op het moment behoorlijk saai.
Te vee drama.
Drama is helemaal niet erg, alleen niet in een serie met een opzet en sfeer als The Walking Dead.
Mwah nee, ik vond de drama in het eerste seizoen juist heel sterk. Dat mensen flippen enzo. Maar in het eerste seizoen had je ook nog wel genoeg actie wat ook bij de serie hoort imo, dat heb je nu nauwelijks nog.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Strep wrote:
Asyrian wrote:
Te vee drama.
Mwah nee, ik vond de drama in het eerste seizoen juist heel sterk. Dat mensen flippen enzo. Maar in het eerste seizoen had je ook nog wel genoeg actie wat ook bij de serie hoort imo, dat heb je nu nauwelijks nog.
Gewoon blijven kijken, aan het eind van seizoen 2 wordt het beter en seizoen 3 is tot nu toe gruwelijk vet :worship:
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Nee, ik vond aflevering 3 van seizoen 3 helemaal níks. Leuk dat er wat mensen bij zijn, maar had de aflevering iets afwisselender gemaakt.
Hardtraxxer
85 posts member since 2012
last seen Nov 2012
Zit helemaal in Vampire Diaries :P
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
vrijdagavond ff seizoen 2 van Breaking Bad gedownload en seizoen 3 en 4 opgehaald bij Rickie. Ik ben wel weer zoet voor een tijdje. :P :D
H
Hardtraxxer
191 posts member since 2011
last seen Jul 2013
oostzaner wrote:vrijdagavond ff seizoen 2 van Breaking Bad gedownload en seizoen 3 en 4 opgehaald bij Rickie. Ik ben wel weer zoet voor een tijdje. :P :D
Ben ik momenteel ook mee bezig. Zit aan seizoen 3 nu, het begint steeds beter en beter te worden! :D
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 2 days ago
TWD Spoiler: Na 2,5 seizoen wachten is het dan eindelijk zover, het heuglijke moment waar iedere The Walking Dead kijker smachtend op heeft zitten wachten: De dood van Lori. Wel jammer dat T-Dog ook de pijp uit gaat, maar als het goed is krijgen we daar een andere negert voor terug :cool:
Benieuwd hoe dat af gaat lopen met The Governor en Andrea, Merle en die negerin.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Irritant wijf dat het was. Ben benieuwd of Rick z'n hand in de serie wel houdt. :P
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
Uberhout wrote:TWD Spoiler: Na 2,5 seizoen wachten is het dan eindelijk zover, het heuglijke moment waar iedere The Walking Dead kijker smachtend op heeft zitten wachten: De dood van Lori. Wel jammer dat T-Dog ook de pijp uit gaat, maar als het goed is krijgen we daar een andere negert voor terug :cool:
Benieuwd hoe dat af gaat lopen met The Governor en Andrea, Merle en die negerin.
die laatste zin had je ook wel wit mogen maken aangezien ik nog niet wist dat merle terug zou komen xd
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Dexter nieuwe aflevering was prima, alleen het einde was wel héél slecht zeg. Zo plotseling en eigenlijk ook erg slecht geacteerd :huh:

The Walking Dead is op dit moment zeker de sterkere serie, wat een geweldige episode weer :worship: