Fringe.. Dit seizoen doet me toch weer goed! 
Einde van vandaagstyl0w wrote:Fringe.. Dit seizoen doet me toch weer goed!
Einde van vandaagstyl0w wrote:Fringe.. Dit seizoen doet me toch weer goed!
Seizoen 2 snel halen dan! En seizoen 3 is ook al bezigStrep wrote:Eerste seizoen van The Walking Dead net afgekeken (maar 6 afleveringen).. Smaakt naar meer!
Goede serie.
FixeddellionNL wrote:Wow. anger management is ook echt typisch zo een serie die de ene aflevering matig is en de andere maar bizar slecht

Vind die serie echt geen ene zak meer aan...maarten0546 wrote:The Walking Dead S03E03
Drama is helemaal niet erg, alleen niet in een serie met een opzet en sfeer als The Walking Dead.Strep wrote:Ben nu bij de helft van het tweede seizoen van The Walking Dead.. Vind het op het moment behoorlijk saai.
Te vee drama.
Mwah nee, ik vond de drama in het eerste seizoen juist heel sterk. Dat mensen flippen enzo. Maar in het eerste seizoen had je ook nog wel genoeg actie wat ook bij de serie hoort imo, dat heb je nu nauwelijks nog.Asyrian wrote:Drama is helemaal niet erg, alleen niet in een serie met een opzet en sfeer als The Walking Dead.Strep wrote:Ben nu bij de helft van het tweede seizoen van The Walking Dead.. Vind het op het moment behoorlijk saai.
Te vee drama.
De hele serie is het nét niet...
Gewoon blijven kijken, aan het eind van seizoen 2 wordt het beter en seizoen 3 is tot nu toe gruwelijk vetStrep wrote:Mwah nee, ik vond de drama in het eerste seizoen juist heel sterk. Dat mensen flippen enzo. Maar in het eerste seizoen had je ook nog wel genoeg actie wat ook bij de serie hoort imo, dat heb je nu nauwelijks nog.Asyrian wrote:Drama is helemaal niet erg, alleen niet in een serie met een opzet en sfeer als The Walking Dead.Strep wrote:Ben nu bij de helft van het tweede seizoen van The Walking Dead.. Vind het op het moment behoorlijk saai.
Te vee drama.
De hele serie is het nét niet...
Ben ik momenteel ook mee bezig. Zit aan seizoen 3 nu, het begint steeds beter en beter te worden!oostzaner wrote:vrijdagavond ff seizoen 2 van Breaking Bad gedownload en seizoen 3 en 4 opgehaald bij Rickie. Ik ben wel weer zoet voor een tijdje.![]()
die laatste zin had je ook wel wit mogen maken aangezien ik nog niet wist dat merle terug zou komenUberhout wrote:TWD Spoiler: Na 2,5 seizoen wachten is het dan eindelijk zover, het heuglijke moment waar iedere The Walking Dead kijker smachtend op heeft zitten wachten: De dood van Lori. Wel jammer dat T-Dog ook de pijp uit gaat, maar als het goed is krijgen we daar een andere negert voor terug![]()
Benieuwd hoe dat af gaat lopen met The Governor en Andrea, Merle en die negerin.