Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 15:41 

Hardtraxx Addict

Fringe.. Dit seizoen doet me toch weer goed! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 21:00 

Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
Fringe.. Dit seizoen doet me toch weer goed! :woot:

Einde van vandaag :oh: :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 19:00 

Hardtraxx Addict

Eerste seizoen van The Walking Dead net afgekeken (maar 6 afleveringen).. Smaakt naar meer!
Goede serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 19:11 

Wow. anger management is ook echt typisch zo een serie die de ene aflevering geniaal is en de andere maar matig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:10 

Hardtraxx Addict

Strep schreef:
Eerste seizoen van The Walking Dead net afgekeken (maar 6 afleveringen).. Smaakt naar meer!
Goede serie.

Seizoen 2 snel halen dan! En seizoen 3 is ook al bezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:34 

Hardtraxx Veteran

dellionNL schreef:
Wow. anger management is ook echt typisch zo een serie die de ene aflevering matig is en de andere maar bizar slecht :P

Fixed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 23:54 

Hardtraxxer

Afbeelding
En uiteraard Atlantis en Universe ook :D
Spijtig dat het nu afgelopen is na 17 jaar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:42 

Hardtraxx Veteran

Zoo, weer eens de nieuwe Dexter en The Walking Dead checken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 16:01 

Hardtraxxer

The Walking Dead S03E03 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 16:17 

Donateur

Nieuwe dexter is weer baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 16:51 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe Dexter was prima, belooft veel gebeurtenissen in de komende afleveringen :)

En The Walking Dead was ook weer top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:42 

Hardtraxx Veteran

maarten0546 schreef:
The Walking Dead S03E03 :worship:

Vind die serie echt geen ene zak meer aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 15:01 

Hardtraxx Addict

Ben nu bij de helft van het tweede seizoen van The Walking Dead.. Vind het op het moment behoorlijk saai.
Te vee drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 16:04 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:
Ben nu bij de helft van het tweede seizoen van The Walking Dead.. Vind het op het moment behoorlijk saai.
Te vee drama.

Drama is helemaal niet erg, alleen niet in een serie met een opzet en sfeer als The Walking Dead.
De hele serie is het nét niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 16:47 

Hardtraxx Veteran

Iemand een torrent met Game of Thrones inclusief NL subs? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 16:48 

Hardtraxx Addict

Asyrian schreef:
Strep schreef:
Te vee drama.

Drama is helemaal niet erg, alleen niet in een serie met een opzet en sfeer als The Walking Dead.

Mwah nee, ik vond de drama in het eerste seizoen juist heel sterk. Dat mensen flippen enzo. Maar in het eerste seizoen had je ook nog wel genoeg actie wat ook bij de serie hoort imo, dat heb je nu nauwelijks nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 16:50 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:
Asyrian schreef:
Strep schreef:
Te vee drama.

Mwah nee, ik vond de drama in het eerste seizoen juist heel sterk. Dat mensen flippen enzo. Maar in het eerste seizoen had je ook nog wel genoeg actie wat ook bij de serie hoort imo, dat heb je nu nauwelijks nog.

Gewoon blijven kijken, aan het eind van seizoen 2 wordt het beter en seizoen 3 is tot nu toe gruwelijk vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 16:54 

Hardtraxx Addict

Nee, ik vond aflevering 3 van seizoen 3 helemaal níks. Leuk dat er wat mensen bij zijn, maar had de aflevering iets afwisselender gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 22:48 

Hardtraxxer

Zit helemaal in Vampire Diaries :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 22:57 

Hardtraxx Veteran

vrijdagavond ff seizoen 2 van Breaking Bad gedownload en seizoen 3 en 4 opgehaald bij Rickie. Ik ben wel weer zoet voor een tijdje. :P :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 00:38 

Hardtraxxer

oostzaner schreef:
vrijdagavond ff seizoen 2 van Breaking Bad gedownload en seizoen 3 en 4 opgehaald bij Rickie. Ik ben wel weer zoet voor een tijdje. :P :D

Ben ik momenteel ook mee bezig. Zit aan seizoen 3 nu, het begint steeds beter en beter te worden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:54 

Hardtraxx Veteran

TWD Spoiler: Na 2,5 seizoen wachten is het dan eindelijk zover, het heuglijke moment waar iedere The Walking Dead kijker smachtend op heeft zitten wachten: De dood van Lori. Wel jammer dat T-Dog ook de pijp uit gaat, maar als het goed is krijgen we daar een andere negert voor terug :cool:
Benieuwd hoe dat af gaat lopen met The Governor en Andrea, Merle en die negerin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:03 

Hardtraxx Veteran

Irritant wijf dat het was. Ben benieuwd of Rick z'n hand in de serie wel houdt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:04 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
TWD Spoiler: Na 2,5 seizoen wachten is het dan eindelijk zover, het heuglijke moment waar iedere The Walking Dead kijker smachtend op heeft zitten wachten: De dood van Lori. Wel jammer dat T-Dog ook de pijp uit gaat, maar als het goed is krijgen we daar een andere negert voor terug :cool:
Benieuwd hoe dat af gaat lopen met The Governor en Andrea, Merle en die negerin.

die laatste zin had je ook wel wit mogen maken aangezien ik nog niet wist dat merle terug zou komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

Dexter nieuwe aflevering was prima, alleen het einde was wel héél slecht zeg. Zo plotseling en eigenlijk ook erg slecht geacteerd :huh:

The Walking Dead is op dit moment zeker de sterkere serie, wat een geweldige episode weer :worship:
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic