Nationale feestdag wanneer dat jong gebeten wordt.Uberhout wrote:Vind het ook wel tof hoe bepaalde personages zich ontwikkelt hebben, vooral Carl. Had echt een bloedhekel aan dat jong in seizoen 1 en 2.
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Deze manDakpan wrote:Nationale feestdag wanneer dat jong gebeten wordt.Uberhout wrote:Vind het ook wel tof hoe bepaalde personages zich ontwikkelt hebben, vooral Carl. Had echt een bloedhekel aan dat jong in seizoen 1 en 2.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Ja best wel, ben nu ongeveer voorbij de helft van S02.Strep wrote:Is Walking Dead echt zo goed ja?
Al moet ik wel zeggen dat ik het niet heel spannend meer vindt ofzo, miss ligt het aan mij, maar vond tot ongeveer de helft van S01 erg spannend en daarna niet ontzettend meer. Al heb het nog wel zeker z'n momenten, maar nu volg ik het toch meer voor het verhaal, daar wordt je wel erg ingezogen moet ik zeggen!
The Walking Dead
Episode 3 wordt zoooooo vet.
Vanmiddag er even goed voor gaan zitten
Nieuwe Homeland, Walking Dead, Dexter, Gossip Girl (
) en 90210 (
) kijken 
Wat wat wat?! Ik zet je zo op die boot!XtD wrote:Dafuqqqq
RAW-vizion wrote:Ja best wel, ben nu ongeveer voorbij de helft van S02.Strep wrote:Is Walking Dead echt zo goed ja?
Al moet ik wel zeggen dat ik het niet heel spannend meer vindt ofzo, miss ligt het aan mij, maar vond tot ongeveer de helft van S01 erg spannend en daarna niet ontzettend meer. Al heb het nog wel zeker z'n momenten, maar nu volg ik het toch meer voor het verhaal, daar wordt je wel erg ingezogen moet ik zeggen!
S2 wordt nog leuker op t eind
Wie heeft de serie 'The Wire' gezien? Is ie de moeite waard om er mee te beginnen?
Vond de serie echt super goed!roberttt wrote:Wie heeft de serie 'The Wire' gezien? Is ie de moeite waard om er mee te beginnen?
Ik hoor van vrienden dat S01 heel vet is, en dat S02 daarentegen saai en zwaar teleurstellend is.. Dat houd mij nogal tegen om te beginnen.. Misschien als ik hoor dat S03 weer geweldig is dat ik dan toch maar ga kijken.. nog even afwachten dan.RAW-vizion wrote:Ja best wel, ben nu ongeveer voorbij de helft van S02.Strep wrote:Is Walking Dead echt zo goed ja?
Seizoen 2 is ook erg gaaf hoor! In het midden van het seizoen zit wat weinig actie, maar het begin en het einde van het seizoen maakt dat weer helemaal goed!
Parks and Recreation seizoen 1 net af... Tom is een held!
Leuke serie, grappige opzet, met een paar geweldige stukjes erin.
Leuke serie, grappige opzet, met een paar geweldige stukjes erin.
-
RHardtraxx Veteran
Zeker gewoon beginnen, Eind van seizoen 2 is heel dik, en seizoen 3 begint echt heel goed. Kan niet wachten op S03E03!Wesz91 wrote:Ik hoor van vrienden dat S01 heel vet is, en dat S02 daarentegen saai en zwaar teleurstellend is.. Dat houd mij nogal tegen om te beginnen.. Misschien als ik hoor dat S03 weer geweldig is dat ik dan toch maar ga kijken.. nog even afwachten dan.RAW-vizion wrote:Ja best wel, ben nu ongeveer voorbij de helft van S02.Strep wrote:Is Walking Dead echt zo goed ja?
-
RHardtraxx Veteran
Haha kreeg ook een hekel aan hem in S02 maar in S03 draait het ineens om, ik erger me nu niet meer aan hem!mrazura wrote:Deze manDakpan wrote:Nationale feestdag wanneer dat jong gebeten wordt.Uberhout wrote:Vind het ook wel tof hoe bepaalde personages zich ontwikkelt hebben, vooral Carl. Had echt een bloedhekel aan dat jong in seizoen 1 en 2.
Hij is nogsteeds irritant imo, hele tijd de held willen uithangen
maandag avond met games of thrones seizoen 2 begonne
dinsdag avond klaar met seizoen 2
NEXT..............
dinsdag avond klaar met seizoen 2
NEXT..............
Vandaag begonnen met Breaking Bad Season 4, eindelijk wordt 't wat 
En nog maar eens: beste seizoen van een serie ooit!maarten0546 wrote:nielstil wrote:Prison break S01![]()
is ook het enige seizoen wat ze naam ook echt eer aan doetDaveytl wrote:En nog maar eens: beste seizoen van een serie ooit!maarten0546 wrote:nielstil wrote:Prison break S01![]()
spoilerDaveytl wrote:En nog maar eens: beste seizoen van een serie ooit!maarten0546 wrote:nielstil wrote:Prison break S01![]()
En dan op het eind die Haywire op zen fiets
Last edited by nielstil on 27 Oct 2012 00:44, edited 1 time in total.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Dat is wel nogal een spoiler..