Asyrian wrote:Holy Fuck, Dexter premiere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een bazen aflevering!
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
ik begin er over een halfuurtje mee, ben benieuwd
Eindelijk, nieuwe aflevering van Homeland. aanradert
Vond seizoen 1 echt goed, maar kijk bij deze serie liever alles achter elkaar. Ik wacht wel totdat het seizoen erop zit.delange wrote:Eindelijk, nieuwe aflevering van Homeland. aanradert
Idd deze aflevering doet me al meer dan het hele vorige seizoendelange wrote:Eindelijk, nieuwe aflevering van Homeland. aanradert
Wow die nieuwe dexter
Liefst keek ik nu meteen de 2de aflevering 
Pfoee wat een einde van de nieuwe ep zeg van Dexter 
Jaaa...XtD wrote:Pfoee wat een einde van de nieuwe ep zeg van Dexter
Wanneer komt de nieuwe? elke week 1tje ofzo?
Elke maandag kun je er 1 downloaden. Nog maar 11 maandagen xD
Heb hem net zitten kijken. Wat een ontiegelijk gave aflevering weer zeg. Deze cliffhanger is net zo gaaf als het einde van S6XtD wrote:Pfoee wat een einde van de nieuwe ep zeg van Dexter
Beetje matige aflevering van Dexter.
Weet zo niet wat ik er van moet denken.
Wat er gebeurde was wel interessant en leuk om naar de kijken, maar de het verhaal hield zich een beetje in.
Spoiler:
Deb was eerst overstuur, en 5 minuten later was alles weer "goed".
Wat er gebeurde was wel interessant en leuk om naar de kijken, maar de het verhaal hield zich een beetje in.
Spoiler:
Begonnen met Suits Seizoen 2. Rachel

Volgende week de chimeid van chuck bij dexter 
Asyrian wrote:Beetje matige aflevering van Dexter.
Spoiler:
Maar de 'spoilers' voor de volgende afleveringen
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Shit, einde van Homeland S0202 
Eerste 2 seizoenen falling skies volledig gezien nu. Leuke serie om te kijken
Nieuwe aflevering van dexter was een beetje flauw om eerlijk te zijn...
Nieuwe aflevering van dexter was een beetje flauw om eerlijk te zijn...
-
D
Zondag eerste keer anger management gezien. Er zijn leukere series, maar charly sheen maakt het toch wel goed, wat een held is het ook 
Dexter, heel tegenvallende 2e ep. Er gebeurde geen reet, ik dacht dat het zou gaan escaleren en een kat en muisspel zou worden vanaf het begin tussen dexter en debra. Hoe ze het vervolgens zo ontzettend ligt op pakt, zeker ook door haar verleden met seriemoordenaars, is ontzettend zwak en nep.. Jammer
Nu net begonnen met suits season1
epische serie
Is die kleine man al dood? Echt ergerlijk dat personage.Dakpan wrote:Walking Dead begint weer bijna.
Dat jong van Rick?mrazura wrote:Is die kleine man al dood? Echt ergerlijk dat personage.Dakpan wrote:Walking Dead begint weer bijna.
Ja die knul.Dakpan wrote:Dat jong van Rick?mrazura wrote:Is die kleine man al dood? Echt ergerlijk dat personage.Dakpan wrote:Walking Dead begint weer bijna.