Vanavond beginnen aan Person of interest. Iemand ooit gekeken?
Beaam ik absoluut!XtD wrote:Suits is geniaalG1LL wrote:Hoor goede verhalen over Suits (ofzo).. Aanrader?
Beaam ik absoluut!XtD wrote:Suits is geniaalG1LL wrote:Hoor goede verhalen over Suits (ofzo).. Aanrader?
Ja is erg vet zeker het seizoen dat er nu aan dreigt te komen.Nijidik wrote:Vanavond beginnen aan Person of interest. Iemand ooit gekeken?
Ben nu bij 4, vorige week begonnenProject 141 wrote:Aangekomen bij seizoen 2 van Dexter in mijn kijk-alle-seizoenen-van-dexter-voor-het-nieuwe-seizoen-programma. Wat een serie is het toch
roberttt wrote:Ik ben net 2 weekjes klaar met '6'... Wat een machtige serieLees er nu ook een boek van
Zondag S7.Ritsurt wrote:Pff, heftig einde/begin van Season 4 en 5 van Dexter![]()
Blijft echt een geweldige serie!
elroyce wrote:Zondag S7.Ritsurt wrote:Pff, heftig einde/begin van Season 4 en 5 van Dexter![]()
Blijft echt een geweldige serie!
Maandag S7elroyce wrote: Zondag S7.
Ben ik ook mee bezig, net 4de aflevering seizoen 1 gekekenstyl0w wrote:Person of Interest![]()
OMG!
styl0w wrote:Person of Interest![]()
OMG!
Michael Emersonstyl0w wrote:Person of Interest![]()
OMG!
Ja jonguh ik woon in AmerikaAsyrian wrote:Maandag S7elroyce wrote: Zondag S7.
Idd, wat een held. Ook zo'n baas in LostJVDM wrote:Michael Emersonstyl0w wrote:Person of Interest![]()
OMG!
Geniale serie heh!G1LL wrote:Suits![]()
Heerlijke cliffhanger aan 't einde van seizoen 1. Ik wil 2, NU !