Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 327  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 jul 2012 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Breaking Bad S05E01 :worship: :drool:


staat online! xd
+ suits s2e04 ook (L)
Bericht Geplaatst op 16 jul 2012 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Banaanslak schreef:
styl0w schreef:
Breaking Bad S05E01 :worship: :drool:

(L) Yeahh bitchh! Magnets ooooh!

:worship:
Bericht Geplaatst op 16 jul 2012 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha. Die nieuwe BB episode is epic. :drool:
Bericht Geplaatst op 16 jul 2012 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Breaking Bad S05E01 :worship: :drool:


Heerlijke aflevering ja :worship:
Bericht Geplaatst op 16 jul 2012 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Net maar eens met Breaking Bad begonnen, eerste aflevering was al geweldig :worship:

:cool:

styl0w schreef:
Breaking Bad S05E01 :worship: :drool:

Ik ben benieuwd!
Bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben ook begonnen aan Breaking Bad, ben nu bij S01E08
Bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe episode was zeker vet :)
Bericht Geplaatst op 16 jul 2012 20:25 
 
Donateur

De eerste episode van seizoen 5 van Breaking Bad was een inkomertje, niet echt geweld in voorgekomen :D Stilte voor de storm denk ik :cool:
Bericht Geplaatst op 16 jul 2012 22:16 
 
Hardtraxx Addict

MAGNETS BIATCH!
Bericht Geplaatst op 16 jul 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik ben ook begonnen aan Breaking Bad, ben nu bij S01E08

Er zijn maar 7 afleveringen in seizoen 1 ? xd
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 06:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The IT Crowd, bij vlagen echt te geniaal voor woorden :lol: Soms ook wel erg flauw, dat wel.
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
JVDM schreef:
Ik ben ook begonnen aan Breaking Bad, ben nu bij S01E08

Er zijn maar 7 afleveringen in seizoen 1 ? xd


Wut klopt, ik dacht S01E08 in mijn map te zien staan >.<
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ben ik een beetje langzaam met dit nieuws, maar Yvonne Strahovski speelt in Dexter :yay: :yay: :yay: :loving: :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FRINGE!!! Net ontdekt maar o zo verslavend! Heerlijke serie... :love:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S05E01 was heel erg vet.

weer zo vage beginscene wat je ook in seizoen 2 veel zag, mooi werk!
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand toevallig goede subs voor GoT S2? Alles wat ik binnenhaal is of verdomd laat, of werken gewoon niet. Iemand dus wel goede wie ze wil doorsturen naar me? ^^
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Iemand toevallig goede subs voor GoT S2? Alles wat ik binnenhaal is of verdomd laat, of werken gewoon niet. Iemand dus wel goede wie ze wil doorsturen naar me? ^^

Ook die op bierdopje.com niet?
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
Iemand toevallig goede subs voor GoT S2? Alles wat ik binnenhaal is of verdomd laat, of werken gewoon niet. Iemand dus wel goede wie ze wil doorsturen naar me? ^^

Ook die op bierdopje.com niet?


Meest wazige site ooit
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dus echt niet he :) Moet wel een account aanmaken he.
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Dus echt niet he :) Moet wel een account aanmaken he.


Zeg dat dan :P
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Dus echt niet he :) Moet wel een account aanmaken he.


Zeg dat dan :P

Net of je me daar in het verre oosten hoort als ik het zeg.
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Dus echt niet he :) Moet wel een account aanmaken he.


Zeg dat dan :P

Net of je me daar in het verre oosten hoort als ik het zeg.


Jouw zwoele Brabantse stem hoor ik overal
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:21 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Iemand toevallig goede subs voor GoT S2? Alles wat ik binnenhaal is of verdomd laat, of werken gewoon niet. Iemand dus wel goede wie ze wil doorsturen naar me? ^^



Download bs player, die zoek automatisch subs :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klaar met the pacific en wat een geweldige serie was dat :worship:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Iemand toevallig goede subs voor GoT S2? Alles wat ik binnenhaal is of verdomd laat, of werken gewoon niet. Iemand dus wel goede wie ze wil doorsturen naar me? ^^

www.subtitleseeker.com
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic