Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 15:15 
 
Hardtraxx Newbie

Hi! Ik heb een aantal jaar geleden voor mijzelf een applicatie gemaakt waar ik alle nieuwe releases mee kan bekijken. Dit heb ik toen online gezet zodat vrienden van mij dit ook kunnen gebruiken. Na een paar jaar weinig ontwikkeling ben ik de laatste tijd eens gaan kijken wat voor functionaliteiten ik toe zou kunnen voegen.

Nu vertelde een maat van mij dat op dit forum ook veel over nieuwe releases wordt gesproken. Nu ben ik heel benieuwd wat jullie van RELEASE BOMB vinden en wat ik er mogelijk nog aan zou kunnen verbeteren.

http://www.releasebomb.com

Thanks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel nice, ga dit zeker gebruiken! Is er misschien ook een mogelijkheid dat je de aankomende releases kunt toevoegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker handig, Spinnin Records doet dit ook met zijn releases op hun site. Heeft toch altijd iets oldschools, dat wachten op een release :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet, wij hebben ook zoiets voor onze podcast Release Hardstyle alleen is je aankleding vele male beter :) en denk zelfs ik die maat van je hierover heb gesproken toen mijn site down was. Ik begreep dat je iets van een api hebt draaien die naar pre-save links zoekt ofzo toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 17:28 
 
Hardtraxx Newbie

MelvinFR schreef:
Heel nice, ga dit zeker gebruiken! Is er misschien ook een mogelijkheid dat je de aankomende releases kunt toevoegen?


Ik gebruik Spotify om naar de releases te zoeken. Helaas geven deze geen toekomstige releases weer. Tot vorige week kreeg ik veel releases wel een dag van te voren binnen, maar Spotify heeft helaas iets aangepast waardoor dat niet meer het geval is.

Als je een goede bron weet waar ik aankomende releases uit kan halen, dan hoor ik dat graag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 17:32 
 
Hardtraxx Newbie

Nuracore schreef:
Vet, wij hebben ook zoiets voor onze podcast Release Hardstyle alleen is je aankleding vele male beter :) en denk zelfs ik die maat van je hierover heb gesproken toen mijn site down was. Ik begreep dat je iets van een api hebt draaien die naar pre-save links zoekt ofzo toch?


Haha thanks :P

Ik gebruik idd een api om te kijken naar de nieuwste releases van artiesten. Heb een appje gemaakt die dat voor mij doet. Dit stopt het in een database en deze leest de website dan weer uit.

Jij haalt de upcoming releases uit dit forum of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua design:
Het mag best 3 of 4 kolommen breed zijn op hoge resolutie, ipv max 2.

Suggesties voor features:
Hardstyle/Hardcore filter
Filteren op maand/jaar
Zoekfunctie
Aantal Spotify plays (indien dat ook uit de Spotify API te halen is)
Back to top button
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Qua design:
Het mag best 3 of 4 kolommen breed zijn op hoge resolutie, ipv max 2.

Suggesties voor features:
Hardstyle/Hardcore filter
Filteren op maand/jaar
Zoekfunctie
Aantal Spotify plays (indien dat ook uit de Spotify API te halen is)
Back to top button

Yes, en ook nog een koekje plaatsen graag voor de "nieuw sinds laatste bezoek" functionaliteit/arcering, want ik heb te weinig discipline om dat te onthouden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deathmask schreef:
Nuracore schreef:
Vet, wij hebben ook zoiets voor onze podcast Release Hardstyle alleen is je aankleding vele male beter :) en denk zelfs ik die maat van je hierover heb gesproken toen mijn site down was. Ik begreep dat je iets van een api hebt draaien die naar pre-save links zoekt ofzo toch?


Haha thanks :P

Ik gebruik idd een api om te kijken naar de nieuwste releases van artiesten. Heb een appje gemaakt die dat voor mij doet. Dit stopt het in een database en deze leest de website dan weer uit.

Jij haalt de upcoming releases uit dit forum of niet?

Correct, wij hebben een json die op bepaalde criteria de releases pagina in de gaten houd en naar een eenvoudig overzicht vertaald waardoor je dus de komende releases en de releases die zijn geweest kan zien. De bedoeling is om meerdere bronnen te gebruiken en dit te crosschecken met elkaar voor een groter spanwijdte
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 20:01 
 
Hardtraxx Newbie

Delt-A schreef:
Qua design:
Het mag best 3 of 4 kolommen breed zijn op hoge resolutie, ipv max 2.

Suggesties voor features:
Hardstyle/Hardcore filter
Filteren op maand/jaar
Zoekfunctie
Aantal Spotify plays (indien dat ook uit de Spotify API te halen is)
Back to top button


Thanks! Ik zal eens kijken of ik wat van deze zaken erin kan fietsen :D

Paar vraagjes:
- Waar zou je naar willen zoeken?
- Een hardstyle/hardcore filter heb ik wel eens aan gedacht. Dit is vrij lastig om het goed te doen. Je kunt lastig een artiest in een hardstyle of hardcore bakje stoppen, want veel hardstyle artiesten maken ook wel eens een hardcore track. Ik heb ook geen BPM info of iets dergelijks. Misschien heb jij een goed idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 20:06 
 
Hardtraxx Newbie

Meph0 schreef:
Yes, en ook nog een koekje plaatsen graag voor de "nieuw sinds laatste bezoek" functionaliteit/arcering, want ik heb te weinig discipline om dat te onthouden. :D


Goed idee! Is het aangeven van de datum van je laatste bezoek dan voldoende? Vraag ik omdat zoiets heel snel heel complex kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 20:08 
 
Hardtraxx Newbie

Nuracore schreef:
Correct, wij hebben een json die op bepaalde criteria de releases pagina in de gaten houd en naar een eenvoudig overzicht vertaald waardoor je dus de komende releases en de releases die zijn geweest kan zien. De bedoeling is om meerdere bronnen te gebruiken en dit te crosschecken met elkaar voor een groter spanwijdte


Wel gaaf dat het community gedreven is. Zo zul je waarschijnlijk ook sneller nieuwe artiesten ontdekken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2022 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deathmask schreef:
- Een hardstyle/hardcore filter heb ik wel eens aan gedacht. Dit is vrij lastig om het goed te doen. Je kunt lastig een artiest in een hardstyle of hardcore bakje stoppen, want veel hardstyle artiesten maken ook wel eens een hardcore track. Ik heb ook geen BPM info of iets dergelijks. Misschien heb jij een goed idee?

Weet niet of het zo moeilijk moet zijn. 95% van de artiesten is hardstyle OF hardcore. Dat lijkt me een mooi begin. Misschien kijken of je een soort tag-systeem per release en/of per artiest kunt opzetten, dan kun je gewoon op tags filteren en kun je artiesten - worst case - 2 tags geven. En de tags van de artiest dan laten overerven bij de releases van die artiest zodat je er daar ook op kan filteren.

Deathmask schreef:
Goed idee! Is het aangeven van de datum van je laatste bezoek dan voldoende? Vraag ik omdat zoiets heel snel heel complex kan worden.

Good point, keep it simple, MVP approach, etc. Ik predik het op werk ook altijd.

Maar als MVP 2 kun je misschien elke release taggen met de release-datum en dan 1 functie implementeren om die datum te vergelijken met de cookie datum. Die functie dan per release aanroepen bij het inladen van pagina om te bekijken welke class elke release moet krijgen. En dan de CSS wat aanpassen voor de class van oude releases (dimming van de tekst ofzo). Dan ben je er al, denk ik. Then again, ik ben geen (web)developer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 09:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Even verplaatst naar offtopic. Het algemeen forum is niet echt de plek voor promotie van andere websites en feedback daarop
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 11:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaha :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Even verplaatst naar offtopic. Het algemeen forum is niet echt de plek voor promotie van andere websites en feedback daarop

Wie ben jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Afbeelding


Haha, mijn gedachten in een plaatje samengevat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 13:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Deathmask schreef:
Hi! Ik heb een aantal jaar geleden voor mijzelf een applicatie gemaakt waar ik alle nieuwe releases mee kan bekijken. Dit heb ik toen online gezet zodat vrienden van mij dit ook kunnen gebruiken. Na een paar jaar weinig ontwikkeling ben ik de laatste tijd eens gaan kijken wat voor functionaliteiten ik toe zou kunnen voegen.

Nu vertelde een maat van mij dat op dit forum ook veel over nieuwe releases wordt gesproken. Nu ben ik heel benieuwd wat jullie van RELEASE BOMB vinden en wat ik er mogelijk nog aan zou kunnen verbeteren.

http://www.releasebomb.com

Thanks! :D


Ik heb trouwens wel een puntje van feedback! Het is nu zo dat je echt de URL van de website moet weten en er eigenlijk geen traffic uit Google komt omdat alleen de homepage erin staat: https://www.google.com/search?q=site%3A ... m&ie=UTF-8

Handiger zou zijn om iedere release (en artiest) een aparte pagina te geven, zodat het ook, per release en artiest, goed in Google te vinden is. Dat genereert weer traffic naar je website.

Keep up the good work, denk dat er wel interesse is in een compact en compleet overzicht zoals dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 13:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Handiger zou zijn om iedere release (en artiest) een aparte pagina te geven, zodat het ook, per release en artiest, goed in Google te vinden is. Dat genereert weer traffic naar je website.

Keep up the good work, denk dat er wel interesse is in een compact en compleet overzicht zoals dit :thumbup:


En als hij er een forum omheen bouwt kunnen we Hardtraxx helemaal afschrijven.

Titomtoptip: werk samen als je nog wat jaren langer je Adsense wilt binnenharken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 14:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Deathmask mag altijd contact opnemen als er interesse is in een samenwerking :thumbup: Zoals ieder ander met een goed onderbouwd idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 13:54 
 
Hardtraxx Newbie

Jor-D schreef:

Ik heb trouwens wel een puntje van feedback! Het is nu zo dat je echt de URL van de website moet weten en er eigenlijk geen traffic uit Google komt omdat alleen de homepage erin staat: https://www.google.com/search?q=site%3A ... m&ie=UTF-8

Handiger zou zijn om iedere release (en artiest) een aparte pagina te geven, zodat het ook, per release en artiest, goed in Google te vinden is. Dat genereert weer traffic naar je website.

Keep up the good work, denk dat er wel interesse is in een compact en compleet overzicht zoals dit :thumbup:


Thanks thanks! Ja dat zou inderdaad beter werken, ik ben ook bezig om met iemand die verstand heeft van marketing hierna te kijken. Echter gaat dit lastig worden, omdat ik het als een enkele pagina heb opgezet. Het was voor tool voor mijzelf en daardoor geen rekening gehouden met CEO. :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic