Liefde op het eerste gezicht geloof ik niet zo. Je kan wel denken van, zo dat is een leuk meisje.. Daar ga ik een praatje mee maken, of weet ik veel wat.. ligt aan je persoonlijkheid. Vaak komt het ook een beetje aangewaaid, het is iemand die je toch al kent, of via via al vaker hebt ontmoet. Meisje waar ik het over hebt is toevalig een keertje meegegaan naar de zuipschuur van een maatje van mij, die was toen met haar vriendin die op atletiek zit bij me broertje en die andere gasten. Ik vond het opzich wel gelijk een heel lief en aardig meisje, maar leuk zeker nog niet. Dat klein b eetje praten is verder gegaan in heel veel praten en in vriendschap, ik weet veel van haar, zij weet veel van mij.. Ik ben steeds meer voor dr gaan voelen, dat heeft wel anderhalf jaar ofzo geduurd, in de tussentijd gewoon hele goede vrienden. Ook omdat ik in die periode met een ander meisje zat te flowen, wat achteraf heel fout bleek te zijn. Toen zij zij ook telkens van, jij verdiend veel meer dan dat meisje.. misschien had ik dat beter op dat moment moeten begrijpen ofzo, want ze had 100% gelijk (Bleek achteraf best wel een slet te zijn, niet dat ik dat vind, vind haar ook nog steeds een topmeid..maar het beeld is wel heel erg veranderd) toen heb ik maar even rustig aan gedaan, want liefde maakt blind, hoe je het went of keert. Toen ik hoorde dat het meisje waar ik het nu dus over hebt (noem niet graag namen

) weer met haar ex verder ging was ik wel even van slag, maar toen was ik nog niet persé verliefd, wel vond ik het raar omdat ik had gevraagd wat ze op dat moment wilde, ze wilde gewoon lekker vrij zijn en geen relatie. Weekje later had ze dus weer met dr ex. In de tijd dat ze een vriend hebt is heel even het contact wat minder geweest, eigenlijk hebben we daarna beide weer het contact opgezocht (2 weekjes ofzo maar, komt ook omdati k op vakantie was).. in de tijd dat ze met die vriend is zijn de gevoelens nog veel erger geworden.. Nouja de rest van het verhaal heb ik al verteld.
Maar ik geloof dus niet in liefde op het eerste gezicht, ik geloof wel dat het een invloed kan hebben. Maar liefde op het eerste gezicht bestaat niet IMO
(Sorry had niets te doen op me werk

)