Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Iris93 schreef:
Omg stelletje gevoelloze zakken hier.
Ik heb geen eigen paard ten 1e.
Ik rij geen paard in bed.
Heb niks met daniël.
Ga al helemaal niet met jan en alleman t bed of de hooischuur in.
En er blijft nog steeds maar 1 iemand die aan mijn achterste mag komen.


Haha, das het wc papier xD


hahahahahhahahhaha :worship:

ach arme Iris toch. Je weet toch wel dat we het niet menen :kiss: op sommigen na dan waarschijnlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 23:59 
 

Rawbin schreef:
biscuit schreef:
XtD schreef:
Een topic over relaties, nog geen één normale reactie over relaties. We gaan goed :lol:

wat wil je op hardtraxx met pillenslikkers verwachten? -.-


Zegt Grandmaster Fap zelf :P

ten eerste: ik fap niet. -.-

en ten tweede: serieus doen is hier kennelijk een moeilijke zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Biscuit: Met een one-night-stand doe ik meestal wel een rubbertje om, weet niet hoe dat bij jou zit :P

en ik was degene met het idee van een relatie topic, en ik kwam met de eerste serieuze post, maar als niemand daar verder op in gaat dan Daniel :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okee, ik ben nu al een tijdje hele goeie vrienden met een vriendin van me, beste vrienden zo'nbeetje.
Maar begin haar nu toch wel leuk te vinden en weet dus niet wat ik daar mee aan moet.

Denk dat er wel meer mensen hier last van hebben gehad en ben wel benieuwd wat ze toen gedaan hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:02 
 

Rawbin schreef:
@ Biscuit: Met een one-night-stand doe ik meestal wel een rubbertje om, weet niet hoe dat bij jou zit :P

als je zat bent en dus naar de klote en je partner is net zo van de kaart en je vergeet t. wat dan?

je zult toch niet al om 7 uur voor dat je uitgaat dat ding om je lange jan doen? dat glijmiddel hardstikke opgedroogd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na aanleiding van dit topic snap ik helemaal waarom rob geen meid kan houden :lol:

Ik kan wel wat hebben haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:03 
 

Grozny schreef:
Okee, ik ben nu al een tijdje hele goeie vrienden met een vriendin van me, beste vrienden zo'nbeetje.
Maar begin haar nu toch wel leuk te vinden en weet dus niet wat ik daar mee aan moet.

Denk dat er wel meer mensen hier last van hebben gehad en ben wel benieuwd wat ze toen gedaan hebben :)


een goed opluchtend gesprek? ^^ gewoon tijdens uitgaan even buiten onder 4 ogen even praten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Rawbin schreef:
@ Biscuit: Met een one-night-stand doe ik meestal wel een rubbertje om, weet niet hoe dat bij jou zit :P

als je zat bent en dus naar de klote en je partner is net zo van de kaart en je vergeet t. wat dan?

je zult toch niet al om 7 uur voor dat je uitgaat dat ding om je lange jan doen? dat glijmiddel hardstikke opgedroogd.

dan moet je zorgen dat ze goed nat is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Okee, ik ben nu al een tijdje hele goeie vrienden met een vriendin van me, beste vrienden zo'nbeetje.
Maar begin haar nu toch wel leuk te vinden en weet dus niet wat ik daar mee aan moet.

Denk dat er wel meer mensen hier last van hebben gehad en ben wel benieuwd wat ze toen gedaan hebben :)


Nou zo was het bij mij dus ook. Ik ken m'n vriendin inmiddels al 3 jaar. Altijd heel goed bevriend geweest, eigenlijk m'n beste vriendin. Heb haar ook altijd al leuk gevonden (en zij mij dus ook al 2 jaar lang), maar eigenlijk allebei nooit de stap durven nemen, juist omdat we zo goed bevriend waren met elkaar en bang waren dat kwijt te raken. Toen had ik haar een tijdje niet gezien (maandje of 2) en toen zouden we weer afspreken om een filmpje te gaan kijken. Uit het niets (nja eigenlijk niet uit het niets :P ) met elkaar gezoend. En je ziet het, nu inmiddels meer dan 10 maanden en gaat erg goed nu :D

Dus ik raad je aan gewoon je gevoel te volgen. Maar denk je dat ze jou ook leuk vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
@ Biscuit: Met een one-night-stand doe ik meestal wel een rubbertje om, weet niet hoe dat bij jou zit :P

en ik was degene met het idee van een relatie topic, en ik kwam met de eerste serieuze post, maar als niemand daar verder op in gaat dan Daniel :huh:


Jij had verwacht dat mensen serieus over hun relatieproblemen gingen praten op het internet terwijl de helft hier nog niet eens het meisje zelf wilt/durft aanspreken (wat niet erg is overigens).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
biscuit schreef:
Rawbin schreef:
@ Biscuit: Met een one-night-stand doe ik meestal wel een rubbertje om, weet niet hoe dat bij jou zit :P

als je zat bent en dus naar de klote en je partner is net zo van de kaart en je vergeet t. wat dan?

je zult toch niet al om 7 uur voor dat je uitgaat dat ding om je lange jan doen? dat glijmiddel hardstikke opgedroogd.

dan moet je zorgen dat ze goed nat is :')


Wou net zeggen. En ja ik heb 1x het rubbertje niet omgedaan omdat ik daar echt geen zin in had (idd gezopen :P ). Heb me zo snel mogelijk laten testen, want gaf me echt een kut gevoel en zou dat echt never nooit meer doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Okee, ik ben nu al een tijdje hele goeie vrienden met een vriendin van me, beste vrienden zo'nbeetje.
Maar begin haar nu toch wel leuk te vinden en weet dus niet wat ik daar mee aan moet.

Denk dat er wel meer mensen hier last van hebben gehad en ben wel benieuwd wat ze toen gedaan hebben :)

Praat erover met haar. Als het wederzijds is, waarom dan niet? Maar je moet er iig wel ff met haar over praten lijkt me.

Ik ken het probleem ook wel een beetje, maar ik heb aan de andere kant ook altijd zoiets van het is goed zo. Ik wil goede vriendschappen niet op het spel zetten met al dat gezeik wat bij relaties hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Rawbin schreef:
@ Biscuit: Met een one-night-stand doe ik meestal wel een rubbertje om, weet niet hoe dat bij jou zit :P

en ik was degene met het idee van een relatie topic, en ik kwam met de eerste serieuze post, maar als niemand daar verder op in gaat dan Daniel :huh:


Jij had verwacht dat mensen serieus over hun relatieproblemen gingen praten op het internet terwijl de helft hier nog niet eens het meisje zelf wilt/durft aanspreken (wat niet erg is overigens).


Ik denk dat je op een forum dat juist goed kan bespreken ipv in een kring met bekenden. Dat heb ik in ieder geval dan. En ik ga ook niet alle details geven natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Grozny schreef:
Okee, ik ben nu al een tijdje hele goeie vrienden met een vriendin van me, beste vrienden zo'nbeetje.
Maar begin haar nu toch wel leuk te vinden en weet dus niet wat ik daar mee aan moet.

Denk dat er wel meer mensen hier last van hebben gehad en ben wel benieuwd wat ze toen gedaan hebben :)


Nou zo was het bij mij dus ook. Ik ken m'n vriendin inmiddels al 3 jaar. Altijd heel goed bevriend geweest, eigenlijk m'n beste vriendin. Heb haar ook altijd al leuk gevonden (en zij mij dus ook al 2 jaar lang), maar eigenlijk allebei nooit de stap durven nemen, juist omdat we zo goed bevriend waren met elkaar en bang waren dat kwijt te raken. Toen had ik haar een tijdje niet gezien (maandje of 2) en toen zouden we weer afspreken om een filmpje te gaan kijken. Uit het niets (nja eigenlijk niet uit het niets :P ) met elkaar gezoend. En je ziet het, nu inmiddels meer dan 10 maanden en gaat erg goed nu :D

Dus ik raad je aan gewoon je gevoel te volgen. Maar denk je dat ze jou ook leuk vind?


Ik weet het niet zeker :(
We doen wel vaak dingen samen, naar de bios of een dagje zwemmen bijvoorbeeld.
We smsn elkaar ook extreem veel en missen elkaar ook altijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Grozny schreef:
Okee, ik ben nu al een tijdje hele goeie vrienden met een vriendin van me, beste vrienden zo'nbeetje.
Maar begin haar nu toch wel leuk te vinden en weet dus niet wat ik daar mee aan moet.

Denk dat er wel meer mensen hier last van hebben gehad en ben wel benieuwd wat ze toen gedaan hebben :)

Praat erover met haar. Als het wederzijds is, waarom dan niet? Maar je moet er iig wel ff met haar over praten lijkt me.

Ik ken het probleem ook wel een beetje, maar ik heb aan de andere kant ook altijd zoiets van het is goed zo. Ik wil goede vriendschappen niet op het spel zetten met al dat gezeik wat bij relaties hoort.


Dat had ik ook wel, maar verliefdheid (van alle 2 de kanten) houdt je in mijn ogen niet tegen, ookal zet je dan eventueel een vriendschap op het spel. Ik weet dat als het nu uit gaat met m'n vriendin, het nooit meer hetzelfde zal zijn als eerst, maar zij is zodanig belangrijk geweest in mijn leven dat ik alsnog met haar bevriend blijf ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Rawbin schreef:
Grozny schreef:
Okee, ik ben nu al een tijdje hele goeie vrienden met een vriendin van me, beste vrienden zo'nbeetje.
Maar begin haar nu toch wel leuk te vinden en weet dus niet wat ik daar mee aan moet.

Denk dat er wel meer mensen hier last van hebben gehad en ben wel benieuwd wat ze toen gedaan hebben :)


Nou zo was het bij mij dus ook. Ik ken m'n vriendin inmiddels al 3 jaar. Altijd heel goed bevriend geweest, eigenlijk m'n beste vriendin. Heb haar ook altijd al leuk gevonden (en zij mij dus ook al 2 jaar lang), maar eigenlijk allebei nooit de stap durven nemen, juist omdat we zo goed bevriend waren met elkaar en bang waren dat kwijt te raken. Toen had ik haar een tijdje niet gezien (maandje of 2) en toen zouden we weer afspreken om een filmpje te gaan kijken. Uit het niets (nja eigenlijk niet uit het niets :P ) met elkaar gezoend. En je ziet het, nu inmiddels meer dan 10 maanden en gaat erg goed nu :D

Dus ik raad je aan gewoon je gevoel te volgen. Maar denk je dat ze jou ook leuk vind?


Ik weet het niet zeker :(
We doen wel vaak dingen samen, naar de bios of een dagje zwemmen bijvoorbeeld.
We smsn elkaar ook extreem veel en missen elkaar ook altijd :P


Zou het gewoon eens een keer met haar er over hebben. Gewoon onder 4 ogen zeggen dat je toch meer voelt dan alleen vriendschap
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Rawbin schreef:
Grozny schreef:
Okee, ik ben nu al een tijdje hele goeie vrienden met een vriendin van me, beste vrienden zo'nbeetje.
Maar begin haar nu toch wel leuk te vinden en weet dus niet wat ik daar mee aan moet.

Denk dat er wel meer mensen hier last van hebben gehad en ben wel benieuwd wat ze toen gedaan hebben :)


Nou zo was het bij mij dus ook. Ik ken m'n vriendin inmiddels al 3 jaar. Altijd heel goed bevriend geweest, eigenlijk m'n beste vriendin. Heb haar ook altijd al leuk gevonden (en zij mij dus ook al 2 jaar lang), maar eigenlijk allebei nooit de stap durven nemen, juist omdat we zo goed bevriend waren met elkaar en bang waren dat kwijt te raken. Toen had ik haar een tijdje niet gezien (maandje of 2) en toen zouden we weer afspreken om een filmpje te gaan kijken. Uit het niets (nja eigenlijk niet uit het niets :P ) met elkaar gezoend. En je ziet het, nu inmiddels meer dan 10 maanden en gaat erg goed nu :D

Dus ik raad je aan gewoon je gevoel te volgen. Maar denk je dat ze jou ook leuk vind?


Ik weet het niet zeker :(
We doen wel vaak dingen samen, naar de bios of een dagje zwemmen bijvoorbeeld.
We smsn elkaar ook extreem veel en missen elkaar ook altijd :P

Als zij zegt dat ze jou ook mist dan is het toch wel wederzijds :) Zo ging het zo'n beetje ook met mijn vriendin btw.. Eerst beste vriendjes (paar jaar) en nu toch al weer een dikke anderhalf jaar samen en het verveelt nog steeds niet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat bedoel ik dus. Wie niet waagt, wie niet wint toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet je dat zijn dan ook zorgen voor later. Soms moet je gwn eens durven ipv van altijd na te denken over wat de gevolgen of zo kunnen zijn. Ik heb ook ooit heel lang getwijfeld over een relatie en nu loopt alles zoals het moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Dat bedoel ik dus. Wie niet waagt, wie niet wint toch :)

Jep , dat dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik inderdaad maar even een keer met haar ga praten erover :)
Vind haar toch wel erg leuk :P

Thanks voor de vele reacties :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gevoel kan je niet tegenhouden, daar moet je je door laten lijden.

Ik merk trouwens zelf dat ik wel een stuk serieuzer ben met deze vriendin en dat komt denk ik door de leeftijd. Daarvoor ook wel soort van serieuze relaties gehad, maar dan waren ze toch meestal 2 jaar jonger en dan denken ze dat ze volwassen zijn en dat willen ze ook heel graag, maar toch merk je dat ze geestelijk voor sommigen dingen nog niet klaar zijn. Heb nu een vriendin die ouder is ^^ maar 1 maandje, maar kan er toch over opscheppen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gwn zelfde leeftijd jo :D simpelste :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Gevoel kan je niet tegenhouden, daar moet je je door laten lijden.

Ik merk trouwens zelf dat ik wel een stuk serieuzer ben met deze vriendin en dat komt denk ik door de leeftijd. Daarvoor ook wel soort van serieuze relaties gehad, maar dan waren ze toch meestal 2 jaar jonger en dan denken ze dat ze volwassen zijn en dat willen ze ook heel graag, maar toch merk je dat ze geestelijk voor sommigen dingen nog niet klaar zijn. Heb nu een vriendin die ouders is ^^ maar 1 maandje, maar kan er toch over opscheppen :evil:


Ja ik snap wat je bedoelt :P
Mijn vorige vriendin was 2,5 jaar jonger dan mij en dat heeft dan ook maar 1 maandje volgehouden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja mijn record was 3 maanden, en heb volgens mij 5 exen, dus dat heb ik ook al lang en breed verbroken :lol:

Trouwens wel een leuke poll Biscuit.

Hoelang duurde jouw langste relatie?
1 maand of korter
2-4 maanden
4-6 maanden
6-12 maanden
1-2 jaar
2-4-jaar
4 jaar of langer

of zoiets :P

maar hoe oud is die vriendin van je dan Groz? Tenminste, hoeveel verschil?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic