Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterkte Rik, als je ff een babbel wilt houden, moet je me ff berichtje sturen. Vrijwel door hetzelfde moeten gaan als jou en uiteindelijk ook (redelijk) eruit gekomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Nog steeds single, bevalt me overigens prima! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Nog steeds single, bevalt me overigens prima! ^^


:lol: :lol: :lol:

Ik kan je geen ongelijk geven overigens
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 16:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Nog steeds single, bevalt me overigens prima! ^^


Het heeft inderdaad voor- en nadelen, maar je bent pas 18. Ik ben ook tot mijn 20e volledig losgegaan, maar nu al 3 jaar gelukkig met mijn vrouwtje. Tuurlijk blijf je altijd wel houden dat je soms verlangt naar het vrijgezel zijn, maar dat hoort er nou eenmaal bij als man zijnde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Nog steeds single, bevalt me overigens prima! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Destination schreef:
Nog steeds single, bevalt me overigens prima! ^^


Het heeft inderdaad voor- en nadelen, maar je bent pas 18. Ik ben ook tot mijn 20e volledig losgegaan, maar nu al 3 jaar gelukkig met mijn vrouwtje. Tuurlijk blijf je altijd wel houden dat je soms verlangt naar het vrijgezel zijn, maar dat hoort er nou eenmaal bij als man zijnde.


Is ook weer zo, heb destijds relatie van bijna 2 jaar afgekapt omdat ik nog niet vast wilde zijn op die leeftijd. Achteraf wel spijt van gehad, maar toch, nu lekker de vrijheid is ook super fijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Sterkte Rik, als je ff een babbel wilt houden, moet je me ff berichtje sturen. Vrijwel door hetzelfde moeten gaan als jou en uiteindelijk ook (redelijk) eruit gekomen :)

Dat eerste geldt ook voor mij. Het tweede en laatste niet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is verder niks gebeurd qua vreemdgaan oid hoor. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was niet persoonlijk richting jou hoor Rik meer een leuk plaatje wat ik tegenkwam en wel relevant voor dit toppa vond :aww:
Ook van mij sterkte trouwens pik. Na een relatie van ook 4,5 jaar hebben vooral maten, muziek en veel tijd me geholpen er doorheen te komen. Als ik even in je partyflock agenda spiek zie ik opzich nog wel een aantal gaatjes voor wat leuke fissa's. Klinkt cliche, had er totaal geen zin in toendietijd, maar ben blij dat ik toch ben overgehaald om mee te gaan. Even weer iets om naar uit te kijken en een nachtje jezelf verliezen in de muziek en niks anders. Ik zag in een ander topic dat je opzich wel interesse had uit te zoeken wat andere (lees oude leden ex hardstyle liefhebbers) nou zo tof vinden aan techno. Als je er behoefte aan hebt kan je altijd aansluiten richting awakenings 4 april. Genoeg luitjes die jij ook kent die daar heen gaan ;) Laat maar weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Even weer iets om naar uit te kijken en een nachtje jezelf verliezen in de muziek en niks anders.

Hehe, zo los ik mijn problemen ook altijd op. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat het juist een oorzaak was van je problemen en je het daarom rustiger aan ging doen? Ik snap het niet meer. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Ik dacht dat het juist een oorzaak was van je problemen en je het daarom rustiger aan ging doen? Ik snap het niet meer. :huh:


Ja echt, verdorrie. Als je aandacht wil kan je dat ook gewoon vragen! Maar niet aan mij aub. Ga van m'n rug he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Ik dacht dat het juist een oorzaak was van je problemen en je het daarom rustiger aan ging doen? Ik snap het niet meer. :huh:

Ik ga 't ook rustiger aan doen i.v.m. financiën, moet voor 1 maart een andere woning/kamer hebben dus ik moet wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor 1 maart ja. Heb je al een nieuwe dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 15:05 
 

sandervanbruggen schreef:
Mijn vriendin en ik zijn ondertussen een huisje aan het uitzoeken in de binnenstad van Den Bosch.
Huren uiteraard.

Hebben een huisje gevonden :D :beer:. We kunnen er inprincipe per direct in. Word overhuizen aankomende week :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
sandervanbruggen schreef:
Mijn vriendin en ik zijn ondertussen een huisje aan het uitzoeken in de binnenstad van Den Bosch.
Huren uiteraard.

Hebben een huisje gevonden :D :beer:. We kunnen er inprincipe per direct in. Word overhuizen aankomende week :)


Wait wut
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom zou je op je 17e samen gaan wonen? Kan me niet voorstellen dat je dan al een stabiel inkomen hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of überhaupt een stabiele relatie, maar ik hoop dat het wel blijkt te werken. Sowieso was er een speciale situatie toch bij jullie? Anyway, veel plezier en succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 19:14 
 

Peperkoek schreef:
Of überhaupt een stabiele relatie, maar ik hoop dat het wel blijkt te werken. Sowieso was er een speciale situatie toch bij jullie? Anyway, veel plezier en succes!

Yupp, pagina hiervoor straat het.
En bedankt! :D

@chicken, geld is sowieso geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Peperkoek schreef:
Of überhaupt een stabiele relatie, maar ik hoop dat het wel blijkt te werken. Sowieso was er een speciale situatie toch bij jullie? Anyway, veel plezier en succes!

Yupp, pagina hiervoor straat het.
En bedankt! :D

@chicken, geld is sowieso geen probleem.


Hoelang hebben jullie al een relatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 19:29 
 

Anderhalf jaar ongeveer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit topic moet weer nieuw leven hebben, dus zal ik aftrappen.

Relatie gaat goed
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic