Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 10 hours ago
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
@Piaaa der hyves lijkt egt ;)
H
RAW-vizion wrote:@Piaaa der hyves lijkt egt ;)
is het ook :oh:
H
ik ben een meisje ben 14 heet ilke en mijn hyves klopt als een bus :woot: heb zelfs geboortepapierruuuhh.. shit ik dacht al dat ik iets vergeten was toen ik dat kind killde en hier identiteit over nam scheit.. :P nee ik ben echt :$ :$ :$
R
Hardtraxx Veteran
Maar Ilke je snapt wel dat Danial je waarschijnlijk niet ziet staan om het feit dat het leeftyds verschil gewoon te groot is xd
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ooh ooh ooh..! :lol:

Nu ff een half uur bezig geweest om het halve topic te lezen en damn, dit gaat echt nergens meer over :lol:

Kzeg, net als vele, topic dicht en klaar
Dit is togh geen relatie topic meer, dit is gewoon 'Laten we een meisje van 14 een beetje gaan uitlachen en belachelijk maken'

Maargoed, olijflover, je bent 14, iemand van een forum die je nog nooit in het echt heb gezien en al leuk vind, ligt aan je gevoelens, wacht maar een paar jaar tot je weet wat 'liefde' is

I have spoken!

Nu maar weer bezighouden met serieuze praktijken? :D
H
RAW-vizion wrote:Maar Ilke je snapt wel dat Danial je waarschijnlijk niet ziet staan om het feit dat het leeftyds verschil gewoon te groot is xd
i know xd
R
Hardtraxx Veteran
hardstylelover1997 wrote:
RAW-vizion wrote:Maar Ilke je snapt wel dat Danial je waarschijnlijk niet ziet staan om het feit dat het leeftyds verschil gewoon te groot is xd
i know xd
Than get over it :aww:
H
RAW-vizion wrote:
i know xd
lukt wel over een weekie vast weer over xd zie dan vast een leuk iemand met sixpack :innocent:
Last edited by hardstylelover1997 on 17 Jul 2011 01:10, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
RAW-vizion wrote:
i know xd
En hou op met blijven herhalen dat je hem 'leuk' vind :')
H
stop al >.< met dat te zegge
Last edited by hardstylelover1997 on 17 Jul 2011 01:11, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
RAW-vizion wrote:
i know xd
RAW-vizion was jij niet van die leeftijdscategorie? :P Of heb ik nu de verkeerde voor :huh:
R
Hardtraxx Veteran
nielstil wrote:RAW-vizion was jij niet van die leeftijdscategorie? :P Of heb ik nu de verkeerde voor :huh:
Ja, wat wil je daarmee zeggen? xd
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
RAW-vizion wrote:
nielstil wrote:RAW-vizion was jij niet van die leeftijdscategorie? :P Of heb ik nu de verkeerde voor :huh:
Ja, wat wil je daarmee zeggen? xd
Ooh zomaar, nu er toch hardtraxx relaties aankomen xd
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Heb olijfboompje er nog even 2 sec over gesproken, hij begon niet met lachen en zei dat hij wist dat ze hem leuk vindt andere details weet ik niet :P
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
hardstylelover1997 wrote:ik ben een meisje ben 14 heet ilke en mijn hyves klopt als een bus :woot: heb zelfs geboortepapierruuuhh.. shit ik dacht al dat ik iets vergeten was toen ik dat kind killde en hier identiteit over nam scheit.. :P nee ik ben echt :$ :$ :$
Wtf, dat ben jij?
Nu word alles duidelijk ...
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
mikeee wrote:Heb olijfboompje er nog even 2 sec over gesproken, hij begon niet met lachen en zei dat hij wist dat ze hem leuk vindt andere details weet ik niet :P
Did I say that? :P

Verder vind ik dit wel grappig.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Olijfboompje wrote:
mikeee wrote:Heb olijfboompje er nog even 2 sec over gesproken, hij begon niet met lachen en zei dat hij wist dat ze hem leuk vindt andere details weet ik niet :P

haha toen ik het zij was je reactie echt: :huh:
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Olijfboompje wrote:

Lol :p ik zei zo weet je dat een 14 jaarig meisje je leuk vindt van HT toen zei jij ja dat weet ik, mischien had je me dan verkeerd begrepen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken die gisteren door mij naar buiten zijn gebracht.
Verder geen commentaar, denk ik.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Olijfboompje wrote:Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken die gisteren door mij naar buiten zijn gebracht.
Amen :worship:
T
Olijfboompje wrote:Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken die gisteren door mij naar buiten zijn gebracht.
HELD :worship:
H
Piaaa wrote:
hardstylelover1997 wrote:ik ben een meisje ben 14 heet ilke en mijn hyves klopt als een bus :woot: heb zelfs geboortepapierruuuhh.. shit ik dacht al dat ik iets vergeten was toen ik dat kind killde en hier identiteit over nam scheit.. :P nee ik ben echt :$ :$ :$
Wtf, dat ben jij?
Nu word alles duidelijk ...
was maar een grapie johh :D
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Is het normaal dat een bidje voor in je mond niet blijft zitten want hij valt er steeds uit
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
hardaddict wrote:Is het normaal dat een bidje voor in je mond niet blijft zitten want hij valt er steeds uit
:huh:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Ramirez wrote:
hardaddict wrote:Is het normaal dat een bidje voor in je mond niet blijft zitten want hij valt er steeds uit
:huh:
Dat was wel een redelijk random opmerking :D