Daarvoor bleven wij speciaal wakker, weet je nog? Dit topic is onderdeel van onze drugsrelatietherapie.Squirrie wrote:Wel leuk dat ik toch weer als een van de eersten de opening van dit topic mag meemaken..
Active topics in Off-Topic
Moderators
JaaaaaChukkels wrote:Daarvoor bleven wij speciaal wakker, weet je nog? Dit topic is onderdeel van onze drugsrelatietherapie.Squirrie wrote:Wel leuk dat ik toch weer als een van de eersten de opening van dit topic mag meemaken..
Nog steeds wakker Chukkels, ook last van relatieproblemen?! Verstoord je nachtrust hé..
Overdrijf je nu niet een heel klein beetje? 10% is wel erg ruim genomen, ik zou eerder zeggen dat nog geen 50 posts van de 1900+ zinnig is geweest. Dus nog geen 2,5% hahaSquirrie wrote: Ik zou ook zeggen dat dit topic beter weggedaan kan worden! Van alle 70+ pagina's die hier zijn getypt is denk ik maar 10% on topic.![]()
Problemen zijn het niet hoor, tis meer hervonden liefde. Daarom ben ik ook nog met jou op MSN, om erover te pratenSquirrie wrote:JaaaaaChukkels wrote:Daarvoor bleven wij speciaal wakker, weet je nog? Dit topic is onderdeel van onze drugsrelatietherapie.Squirrie wrote:Wel leuk dat ik toch weer als een van de eersten de opening van dit topic mag meemaken..![]()
Nog steeds wakker Chukkels, ook last van relatieproblemen?! Verstoord je nachtrust hé..
Maar ik zie beneden bij de reclame altijd Lexa Datingsite staan.Squirrie wrote:
Laten we wel voorop stellen dat het geen datingsite is hé! Anders had Jor-D wel speciale dating opties bij profiel gegevens erbij geplaatstDaten doet men maar op feestjes en bij meetings
Dus wanneer men hier zegt "Ik ben vrijgezel" moet je je snel aanmelden bij de meeting, in de hoop dat je kans maakt op 1 van de weinig meisjes die hier op HT actief zijn
EDIT: Als je het over de duivel hebt

-
C
Ik heb: Gehoortest, Vaginale Droogheid en Bedden... :|
-
E
GTFO STFU GOOGLE!robkuh1990 wrote:Ik heb: Gehoortest, Vaginale Droogheid en Bedden... :|
Yeeeey, mijn grote schatje is weer terug 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Nog geen 1 boze post van Iris vandaag? 
She's undercoverRAW-vizion wrote:Nog geen 1 boze post van Iris vandaag?
-
RHardtraxx Veteran
OMGOlijfboompje wrote:She's undercoverRAW-vizion wrote:Nog geen 1 boze post van Iris vandaag?
No...RAW-vizion wrote:OMGOlijfboompje wrote:She's undercoverRAW-vizion wrote:Nog geen 1 boze post van Iris vandaag?as a man?
As a undercover lover!
-
RHardtraxx Veteran
Sexy dudeOlijfboompje wrote:No...
As a undercover lover!
HunkaliciousRAW-vizion wrote:Sexy dudeOlijfboompje wrote:No...
As a undercover lover!
-
H
hahaOlijfboompje wrote:HunkaliciousRAW-vizion wrote:Sexy dudeOlijfboompje wrote:No...
As a undercover lover!
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
jouw onderschrift :')
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Fuck yeah! Lover van 14 kicks ass!
-
H
echt altijd als ik om de hoek kom gaat het off-topic
vreemd 
Hou jij van bananen?hardstylelover1997 wrote:echt altijd als ik om de hoek kom gaat het off-topicvreemd
hardstylelover1997 wrote:echt altijd als ik om de hoek kom gaat het off-topicik ben vreemd
-
B
Hou mij hierbuiten aubPommer wrote:Hou jij van bananen?hardstylelover1997 wrote:echt altijd als ik om de hoek kom gaat het off-topicvreemd
-
H
why??Pommer wrote:Hou jij van bananen?hardstylelover1997 wrote:echt altijd als ik om de hoek kom gaat het off-topicvreemd