Squirrie schreef:
Ik zou ook zeggen dat dit topic beter weggedaan kan worden! Van alle 70+ pagina's die hier zijn getypt is denk ik maar 10% on topic.
Overdrijf je nu niet een heel klein beetje? 10% is wel erg ruim genomen, ik zou eerder zeggen dat nog geen 50 posts van de 1900+ zinnig is geweest. Dus nog geen 2,5% haha

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Wel leuk dat ik toch weer als een van de eersten de opening van dit topic mag meemaken..
Daarvoor bleven wij speciaal wakker, weet je nog? Dit topic is onderdeel van onze drugsrelatietherapie.

Jaaaaa
Nog steeds wakker Chukkels, ook last van relatieproblemen?! Verstoord je nachtrust hé..
Problemen zijn het niet hoor, tis meer hervonden liefde. Daarom ben ik ook nog met jou op MSN, om erover te praten

Squirrie schreef:
Laten we wel voorop stellen dat het geen datingsite is hé! Anders had Jor-D wel speciale dating opties bij profiel gegevens erbij geplaatst

Daten doet men maar op feestjes en bij meetings

Dus wanneer men hier zegt "Ik ben vrijgezel" moet je je snel aanmelden bij de meeting, in de hoop dat je kans maakt op 1 van de weinig meisjes die hier op HT actief zijn

Maar ik zie beneden bij de reclame altijd Lexa Datingsite staan.

EDIT: Als je het over de duivel hebt