Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Houd juist meer van het hard2get. Niet arrogant bedoelt, maar toen het dus die week uit was...na 2 dagen gelijk alweer een aantal op msn: Ohhh is het uit? Vervelend zeg, zullen we binnenkort wat afspreken.
Vrouwen die te makkelijk zijn pak ik ook wel, maar dat zal nooit op een relatie uit lopen, alleen op seks :lol:

Ik ben liever zelf hard2get.
Blijkt dat vrouwen zich dan ook stukke meer blootgeven en eerlijk zijn.
Daarnaast weet je dat ze er echt voor gaan :D ^^

Heb nu al meerdere keren ruzie gehad met een meisje over wat zaken en ze blijft er nog steeds voor gaan. Dat zijn de vrouwen waar ik op val :thumbup: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat nooit zo boeiend, aangezien het dan te makkelijk gaat voor me :P heb ik liever een meissie waar ik mn best voor moet doen.
Als ze achter mij aan lopen gaat dat in een relatie nooit werken, aangezien ik er dan nogal overheen wals :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik vind dat nooit zo boeiend, aangezien het dan te makkelijk gaat voor me :P heb ik liever een meissie waar ik mn best voor moet doen.
Als ze achter mij aan lopen gaat dat in een relatie nooit werken, aangezien ik er dan nogal overheen wals :P

Naaah, vrouwen die ergens voor willen werken blijken vaak steviger in hun schoenen te staan als vrouwen die je eeuwen lang op afstand houden.
Twee van de meiden waarbij ik dit nu heb zijn nu hele goede vriendinnen van mij en de laatste waar ik zoiets mee heb lijkt op meer uit te zijn.

Dat is fijntjes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:42 
 

Ugh, weet je wat nogwel het ergste is..
ik mis mijn ex.


rottige is dat ze het nooit zelf uitgemaakt heeft, maar een vriendin voor haar... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Ugh, weet je wat nogwel het ergste is..
ik mis mijn ex.


rottige is dat ze het nooit zelf uitgemaakt heeft, maar een vriendin voor haar... :(


lol dat is triest. Snap dat je soms een gemis hebt, maar als je zoiets flikt, is ze jou niet waard toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Rawbin schreef:
Ik vind dat nooit zo boeiend, aangezien het dan te makkelijk gaat voor me :P heb ik liever een meissie waar ik mn best voor moet doen.
Als ze achter mij aan lopen gaat dat in een relatie nooit werken, aangezien ik er dan nogal overheen wals :P

Naaah, vrouwen die ergens voor willen werken blijken vaak steviger in hun schoenen te staan als vrouwen die je eeuwen lang op afstand houden.
Twee van de meiden waarbij ik dit nu heb zijn nu hele goede vriendinnen van mij en de laatste waar ik zoiets mee heb lijkt op meer uit te zijn.

Dat is fijntjes :loving:


picz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb sinds zaterdag een relatie met Willy (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rob, dan is ze je duidelijk niet waard man. is gewoon respectloos vind ik.
maar kan wel goed begrijpen dat als ze het zelf niet gezegd heeft, dat je haar dan mist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rob toont zijn ware gevoelens! :oh:

Zijn botte, gevoelloze, player uitspraken komen dus voort uit gekwetst zijn door een vrouw!

Ik snap je man...
Fuck women.
Afbeelding
Afbeelding


@ Robbin, PB :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb niks gehad hurrr >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Henk-Jan schreef:
Dream Chaser schreef:
Haha na 3 pagina's vol met onzin, nu ineens alleen maar serieuze berichten :P !


Zodra Chukkels en Olijfboom uitloggen gebeuren er zowaar wonderen :P

WTF? Ik had voor deze post nog geen enkele keer in dit topic gepost. :huh:

Puur op gevoel conclusies getrokken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stuur die piczzzz nou maar extreem lekkere Danielle :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Stuur die piczzzz nou maar extreem lekkere Danielle :thumbsup:

Search and find honey
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:56 
 

Ik heb ook iets met haar gekregen omdat we op elkaar verliefd waren... maar dan ook echt liefde en niet zo'n relatie-omdat-het-kan..

En heb altijd een super tijd met der gehad, ze was de eerste waarmee ik ook daadwerkelijk op der kamer mocht liggen enzo.. dus maakt het allemaal speciaal..
maar na dat weekend heb ik haar nooit meer gezien,
maar kan het ook niet over mijn hart krijgen om haar uit mijn telefoon, msn en social media af te gooien...

Er zit een gat in mij, en die moet gewoon gevuld worden door het gevoel wat ik mis... en dat gevoel is echte liefde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
ja maar jou vriendin houdt van de hardere stijlen in dans muziek, dat is niet eerlijk! :lol:


Ik zou niet eens een relatie starten met iemand met wie ik niet lekker uit de bol kan gaan! Gelukkig leer ik de laatste tijd echt lekker veel ongelofelijk leuke meiden kennen die even hard van keihard raggen houden als mij :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Ik heb ook iets met haar gekregen omdat we op elkaar verliefd waren... maar dan ook echt liefde en niet zo'n relatie-omdat-het-kan..

En heb altijd een super tijd met der gehad, ze was de eerste waarmee ik ook daadwerkelijk op der kamer mocht liggen enzo.. dus maakt het allemaal speciaal..
maar na dat weekend heb ik haar nooit meer gezien,
maar kan het ook niet over mijn hart krijgen om haar uit mijn telefoon, msn en social media af te gooien...

Er zit een gat in mij, en die moet gewoon gevuld worden door het gevoel wat ik mis... en dat gevoel is echte liefde


Hoe lang is het al uit dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Dj Skitzo schreef:
ja maar jou vriendin houdt van de hardere stijlen in dans muziek, dat is niet eerlijk! :lol:


Ik zou niet eens een relatie starten met iemand met wie ik niet lekker uit de bol kan gaan! Gelukkig leer ik de laatste tijd echt lekker veel ongelofelijk leuke meiden kennen die even hard van keihard raggen houden als mij :love:


Nja ben ik niet helemaal met je eens. Ik prefereer het ook, maar stel dat je een dame tegen komt waar je echt smoor en smoor verliefd op wordt, maar die niet van dat soort feesten houdt, probeer jij dan maar de keuze te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:00 
 

inmiddels ben ik alweer 4 jaar verder na die relatie..
heb na haar nog 3 vriendinnen gehad binnen half jaar om maar dat gevoel te vergeten / vervangen... Maar dat lukte ook niet..

Ugh... hartezeer hebben is kut :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
inmiddels ben ik alweer 4 jaar verder na die relatie..
heb na haar nog 3 vriendinnen gehad binnen half jaar om maar dat gevoel te vergeten / vervangen... Maar dat lukte ook niet..

Ugh... hartezeer hebben is kut :cry:


LOL. Sorry dat ik het zo moet zeggen maar, ga verder met je fuckin leven :P Geef het een plek en laat het gaan. Je houdt je denk ik te veel bezig met of het ooit nog goed gaat komen, ipv dat je het probeert te verwerken.

Heb het zelf toen ook gehad. Meisje waar ik echt helemaal verliefd op was, uiteindelijk maar 3 maandjes mee gehad, maar ik voelde gewoon heel veel voor haar. In de 3 relaties daarna zat ik m'n vriendinnen nog steeds met haar te vergelijken en was het ook al weer snel uit. Ik heb het maar geaccepteerd dat ik nooit meer wat met haar zou krijgen (hoe moeilijk dat ook is), maar op ieder potje past een dekseltje :thumbup: en ik dacht in het begin bij de vriendin die ik nu heb ook nog wel eens eraan, maar toen dacht ik, eigenlijk ben ik wel blij, want deze vriendin is zoveel liever en beter voor mij :)

dus komt wel goed schatje, zolang je ook maar niet geforceerd op zoek gaat naar vervanging, want dat loopt sowieso op niks uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:06 
 

robkuh1990 schreef:
inmiddels ben ik alweer 4 jaar verder na die relatie..
heb na haar nog 3 vriendinnen gehad binnen half jaar om maar dat gevoel te vergeten / vervangen... Maar dat lukte ook niet..

Ugh... hartezeer hebben is kut :cry:

zoiets heb ik ook gehad.. heb 2 maand met een meisje uit brabant gehad maar ze maakte me ontzettend verliefd en was helemaal weg van haar.. maakte ze het uit omdat het vn die ouders moest,, waarom? die ouders mochten mij niet! waarom? weet ik nogsteeds niet..
maar in het begin was ik echt helemaal kapot en nu mis ik haar ng wel een beetje maarja heb me erbij neergelegd en ben verder gegaan en nu heb ik alweer bijna 9maand dusja Rob komt allemaal wel goed.. snap dat je je leegte op wil vullen maar dat moet je wel doen met nog zo'n gevoel die je eerder had!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
ja maar jou vriendin houdt van de hardere stijlen in dans muziek, dat is niet eerlijk! :lol:

Tja haha.. Wel episch hoor, lekker vaak samen naar feesten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Dj Skitzo schreef:
ja maar jou vriendin houdt van de hardere stijlen in dans muziek, dat is niet eerlijk! :lol:


Ik zou niet eens een relatie starten met iemand met wie ik niet lekker uit de bol kan gaan! Gelukkig leer ik de laatste tijd echt lekker veel ongelofelijk leuke meiden kennen die even hard van keihard raggen houden als mij :love:

Ik heb precies hetzelfde :thumbup:

Tot nu toe alleen nog maar vriendinnen gehad die net zo fucked up zijn als mij en dat bevalt prima :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achteraf gezien snap ik ook niet waarom ik zo verliefd op haar was geworden, want ze ging veel te veel der eigen gang, is een keer vreemd gegaan (alleen zoenen, maartoch) en liet me op sommige momenten stikken. En ik kan het nog steeds niet begrijpen dat zij nog best speciaal is/was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
DarkBeatz schreef:
Dj Skitzo schreef:
ja maar jou vriendin houdt van de hardere stijlen in dans muziek, dat is niet eerlijk! :lol:


Ik zou niet eens een relatie starten met iemand met wie ik niet lekker uit de bol kan gaan! Gelukkig leer ik de laatste tijd echt lekker veel ongelofelijk leuke meiden kennen die even hard van keihard raggen houden als mij :love:

Ik heb precies hetzelfde :thumbup:

Tot nu toe alleen nog maar vriendinnen gehad die net zo fucked up zijn als mij en dat bevalt prima :loving:


Dat zou echt niet goed zijn voor mij, is uit het verleden gebleken. Moet een vriendin hebben die mij een beetje onder controle houdt en niet zelf gezellig mee gaat doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 11:10 
 

Ik weet het soms niet meer...

hoor wel van mensen dat ik er leuk uitzie, goede knul ben, een leuk iemand verdien..
maar al met al is het gewoon kut met peren... Ik merk er niet veel van

En als ik iemand achter me aan heb is het meestal een freak... een raar persoon, met al een heel freaky verleden en die je gaat stalken... en dat wil ik ook niet


WAAROM... kan er gewoon niet iemand voor mij zijn, die net als ik van hardstyle feestjes houdt... af en toe wat hardcore... niet te dik is en krullen heeft? en dan ook nog zo rond de 18-19 jaar...

Waarom... of ben ik nou gewoon te kieskeurig?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic