en het was de 1e x seks?Ramirez wrote:5 dates nu in totaal.Iris93 wrote:En hoe vaak zei je dat je dr had gezien?Ramirez wrote:Nou.. we waren home alone een we waren goed bezig in bed.Toen zei ik heb je zin om samen te douchen en dat was akkoord.
Details verzin je er zelf maar bij.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Jep. 
Duidelijk vaker doenRamirez wrote:Jep.
Haha zoals je het bracht klonk het niet alsof t de 1e keer was, dus ik dacht al. 5 dates 
bliksem doe je goedRamirez wrote:5 dates nu in totaal.Iris93 wrote:En hoe vaak zei je dat je dr had gezien?Ramirez wrote:Nou.. we waren home alone een we waren goed bezig in bed.Toen zei ik heb je zin om samen te douchen en dat was akkoord.
Details verzin je er zelf maar bij.
Ik hou mijn mond maarMartin wrote: bliksem doe je goed
Ik zat al te wachten op jou reactieOlijfboompje wrote:Ik hou mijn mond maarMartin wrote: bliksem doe je goed
Haha Mr. 1
of kun jij het nog beter?Olijfboompje wrote:Ik hou mijn mond maarMartin wrote: bliksem doe je goed
Martin wrote:of kun jij het nog beter?Olijfboompje wrote:Ik hou mijn mond maarMartin wrote: bliksem doe je goed
Iris93 wrote:Ik zat al te wachten op jou reactieOlijfboompje wrote:Ik hou mijn mond maarMartin wrote: bliksem doe je goed
Haha Mr. 1
-
E
ik voelde meer een burn!
The Anim0l wrote:Olijfboompje wrote:Welke 1-0?
Ik zie geen diss of whatever erop lijkt.
sommige scheidsrechters zien ook dingen over het hoofd
Ik snap echt niet welke burn...echt niet.biscuit wrote:ik voelde meer een burn!
The Anim0l wrote:Olijfboompje wrote:Welke 1-0?
Ik zie geen diss of whatever erop lijkt.
sommige scheidsrechters zien ook dingen over het hoofd
Als ik hem niet zie, hoe kan het dan een burn/diss/whatever zijn
-
E
ik weet nog dat we leerden lezen in groep 2-3. als dat nu zelfs nog niet mogelijk is dan ontbreekt ergens een stuk jeugd ontnomen door: .....
Dude, als ik hem niet snap, hoe kan ik mij dan geburned of whatever voelen?biscuit wrote:ik weet nog dat we leerden lezen in groep 2-3. als dat nu zelfs nog niet mogelijk is dan ontbreekt ergens een stuk jeugd ontnomen door: .....
De persoon die het betreft moet zich erdoor geflashed of whatever voelen.
Ik voel helemaal niks erbij.
In de verste verte niet eens.
doe je goedOlijfboompje wrote: Haha Mr. 1
Vond ik dus ookMartin wrote:doe je goedOlijfboompje wrote: Haha Mr. 1
Het was nog altijd mijn quote.Olijfboompje wrote:Vond ik dus ookMartin wrote:doe je goedIris93 wrote: Haha Mr. 1
Daniel,
mag ik er Mr. 1kwadraat van maken?
Wat mij betreft wel, I don't careIris93 wrote: Het was nog altijd mijn quote.
Daniel,
Haha jij snapt mij te goed!Olijfboompje wrote:Wat mij betreft wel, I don't careIris93 wrote: Het was nog altijd mijn quote.
Daniel,
Real men get real womenIris93 wrote:Haha jij snapt mij te goed!Olijfboompje wrote:Wat mij betreft wel, I don't careIris93 wrote: Het was nog altijd mijn quote.
Daniel,
Toch jammer, dat je dan geen Real men bent.Olijfboompje wrote:Real men get real womenIris93 wrote:Haha jij snapt mij te goed!Olijfboompje wrote: Wat mij betreft wel, I don't care
Waar zie je mij dat beweren?mikeee wrote: Toch jammer, dat je dan geen Real men bent.
Dan is het altijd nog real man. ipv real men.mikeee wrote:Toch jammer, dat je dan geen Real men bent.
men is meervoud, man enkelvoud.
Moet ik hier op reageren, want heb ik eigenlijk geen zin in.
Kijk, dit is wel eenIris93 wrote:Dan is het altijd nog real man. ipv real men.mikeee wrote:Toch jammer, dat je dan geen Real men bent.
men is meervoud, man enkelvoud.