Haha had ik ook, heb anderhalf jaar een vriendin gehad 3 jaar terug en toen ging het ook uit, en haar beste vriendin had nog gezegt, het wordt eerst ouwehoeren en daarna zoenen en dan denk je, schijt en ga je,verder en het ging gewoon echt letterlijk zo bij ons toenHaha had ik ook, heb anderhalf jaar een vriendin gehad 3 jaar terug en toen ging het ook uit, en haar beste vriendin had nog gezegt, het wordt eerst ouwehoeren en daarna zoenen en dan denk je, schijt en ga je,verder en het ging gewoon echt letterlijk zo bij ons toenHaha had ik ook, heb anderhalf jaar een vriendin gehad 3 jaar terug en toen ging het ook uit, en haar beste vriendin had nog gezegt, het wordt eerst ouwehoeren en daarna zoenen en dan denk je, schijt en ga je,verder en het ging gewoon echt letterlijk zo bij ons toenHaha had ik ook, heb anderhalf jaar een vriendin gehad 3 jaar terug en toen ging het ook uit, en haar beste vriendin had nog gezegt, het wordt eerst ouwehoeren en daarna zoenen en dan denk je, schijt en ga je,verder en het ging gewoon echt letterlijk zo bij ons toen.