Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:02 

Roger schreef:
doe al 6 jaar lang niks op vmbo/mbo.. Dat stelt echt niks voor. Opzich wel spijt van dat ik geen havo heb gedaan..

Mja nu net gestopt met een opleiding en dan volgend jaar infra techniek doen, ZOOVEEEEEL zin in :yay:

infra?

dus op een straatwals rondraggen?

industrial hardcore aan en de trilfunctie op de wals wordt overbodig!(voorwaarde: dr moet wel een goeie sub in liggen!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

we hebben een opleidingen topic toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:33 

CORRECT!

ONTOPIC!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:52 

Hardtraxxer

Nee ik word uitvoerder :cool:

en danku :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:53 

Roger schreef:
doe al 6 jaar lang niks op vmbo/mbo.. Dat stelt echt niks voor. Opzich wel spijt van dat ik geen havo heb gedaan..

Mja nu net gestopt met een opleiding en dan volgend jaar infra techniek doen, ZOOVEEEEEL zin in :yay:

voordeel van vmbo is dat je lekker veel bezig bent met praktische zaken, terwijl je met schrale vwo alleen maar in de boeken zit :/ ergens had ik wel liever vmbo gedaan als vwo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

Ik ga zelf nu ook een MBO opleiding volgen wat gewoon veel meer op de praktijk is gericht. Bovendien is het een Engelstalige opleiding en krijg ik ook 2 diploma's (Mbo niveau 4 IBS & BTEC, een wereldwijd erkent handels diploma) :P Ik denk dat ik met deze opleiding een stuk verder kom en een stuk breder is dan mn HBO opleiding (SMB) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:59 

MAG HET EVEN ONTOPIC WEER?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:01 

Hardtraxx Addict

Je capslock staat aan bro
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:02 

Kettingzaag schreef:
Je capslock staat aan bro

om even te laten merken dat het weer ontopic moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:15 

Hardtraxx Addict

Oke is cool brah
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:16 

Hardtraxx Beheerder

biscuit schreef:
MAG HET EVEN ONTOPIC WEER?

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

Heeft mn broertje het gister uitgemaakt met zn vriendin en waar is hij nu?..daar dus :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:28 

Hardtraxx Crew

Intervention schreef:
Heeft mn broertje het gister uitgemaakt met zn vriendin en waar is hij nu?..daar dus :/

CD van jou, CD van mij!! Is ie zn spullen ophalen? Of z'n relatie aan het redden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Intervention schreef:

CD van jou, CD van mij!! Is ie zn spullen ophalen? Of z'n relatie aan het redden?

of gewoon neuqen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Intervention schreef:

Laten we hopen dat hij zn spullen aan het halen is anders snao ik hem echt niet, zn vriendin die zou je 1x moeten ontmoeten weet zeker dat je haar dan al raar vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:40 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
wootum schreef:
Intervention schreef:

of gewoon neuqen.

Dat komt nog 't meest voor als relaties uitgaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:42 

Hardtraxx Addict

Meest ideale situatie toch.. Met mijn ex ook gedaan, we zagen elkaar alleen nog voor de sex. Enige nadeel was dat zij wel gevoelens deed ontwikkelen en ik het kon zonder deze te ontwikkelen. Na een tijdje derhalve ook maar besloten er helemaal mee te stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:47 

Hardtraxx Veteran

Haha had ik ook, heb anderhalf jaar een vriendin gehad 3 jaar terug en toen ging het ook uit, en haar beste vriendin had nog gezegt, het wordt eerst ouwehoeren en daarna zoenen en dan denk je, schijt en ga je,verder en het ging gewoon echt letterlijk zo bij ons toenHaha had ik ook, heb anderhalf jaar een vriendin gehad 3 jaar terug en toen ging het ook uit, en haar beste vriendin had nog gezegt, het wordt eerst ouwehoeren en daarna zoenen en dan denk je, schijt en ga je,verder en het ging gewoon echt letterlijk zo bij ons toenHaha had ik ook, heb anderhalf jaar een vriendin gehad 3 jaar terug en toen ging het ook uit, en haar beste vriendin had nog gezegt, het wordt eerst ouwehoeren en daarna zoenen en dan denk je, schijt en ga je,verder en het ging gewoon echt letterlijk zo bij ons toenHaha had ik ook, heb anderhalf jaar een vriendin gehad 3 jaar terug en toen ging het ook uit, en haar beste vriendin had nog gezegt, het wordt eerst ouwehoeren en daarna zoenen en dan denk je, schijt en ga je,verder en het ging gewoon echt letterlijk zo bij ons toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:48 

Hardtraxx Crew

Of je plakt ff een aantal keer alles achter elkaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:57 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Srry ging niet expres :D ..morgen ff mn broertje uithoren over hoe het vanavond ging :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:41 

Hardtraxx Elite

Afspraakje langs gehad, pff totaal geen connectie. Is al weer weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Soms lijkt het gewoon alsof Intervention gewoon de meest wazige post ooit wil hebben. Dit is ook weer zo apart, hahaha. Snap niet hoe hij het toch voor elkaar krijgt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 08:15 

Artiest

Intervention schreef:
wootum schreef:
Intervention schreef:

Laten we hopen dat hij zn spullen aan het halen is anders snao ik hem echt niet, zn vriendin die zou je 1x moeten ontmoeten weet zeker dat je haar dan al raar vind.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 08:37 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
wootum schreef:

Soms lijkt het gewoon alsof Intervention gewoon de meest wazige post ooit wil hebben. Dit is ook weer zo apart, hahaha. Snap niet hoe hij het toch voor elkaar krijgt. xd

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 10:06 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Zo voor de eerste keer naar een meisje toe die thuis zit.. Geen idee hoe die vader gaat reageren. xd

Het was echt een top date! Ben verliefd! :love: Terwijl ik mezelf gezworen had niet verliefd te worden... :P
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic