Skedoedelefloeps schreef:
wat is de goeie kant van je grote liefde die je verlaat?

Vertel t hele verhaaltje dan wel.
4 Maanden gehad.
Na week 1 wist ze t al niet meer omdat ze me TE VEEL miste. (Logisch)
3 weken erna, wist ze het niet meer omdat ze me niet meer zoveel miste (Logisch)
Daarna deed ze echt vet kortaf en wou niet zeggen waarom en daardoor kreeg ik de schuld..
Naja deze 3 dingen hebben we uitgepraat en heb ik uit dr kop gepraat omdat ik dus vet veel van dr hield.
4e keer... Zij was op een klassenfeestje en ze vroeg of ik ook nog even langs wou komen.. ik daarheen : Bier op, Muziek werd verandert om de 10 seconden omdat iedereen er aan zat, Irritante 16 Jarige dronken mensen. Ik ken niemand. Dus ik wou weg want ik vond t niks aan. Daar zeurde ze al om, dus ik zeg, ik ga zo weg.. zij : ok en geeft een kus op de mond, doei, doei.. naja ik bleef nog 5 minuten zitten en toen liep ik gewoon weg.
Krijg ik even later iets vaags in n sms en vraag dus of ze even langs wil komen. Naja blijkt dus toen ik weg liep dat ze dacht dat ik nog geen doei zei en dat ze daarom moest huien dat ik er daar zo liet staan en daardoor wist ze ook niet meer of ze van me hield.. Halfuur proberen goed te praten en uiteindelijk opgegeven omdat ik t hierdoor ook niet meer zag zitten.
Het goede wat ik eruit haalde was dus niet meer dat gezeur om niks en het feit dat ik 1,92 en zij 1,60 plus nog wat kleine irritante eigenschappen die ik voor mezelf hou.
sirieus man... was ze 13 ofzo? :')