Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 125  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:16 

Artiest

Almighty schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Almighty schreef:
Gisteren na 1,5 jaar uitgemaakt

Vanwaar die keuze?

't ging al minder, en dan ging ze ook nog eens maandenlang over iets liegen, waar ik zelf achter "moest" komen (Geen ander gelukkig).. Nah dan hoeft het van mij niet meer

Liegen... :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:16 

Ja, liegen... Vertrouwen is als zuurstof met vuur vind ik dan. Ontbreekt het, dan raad je het al
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:19 

Artiest

Mooie vergelijking, kan niet anders zeggen.
Hier komen wel de meest filosofische dingen naar boven he, mijn vergelijking eerst al.
P-stylez moet nog steeds vermelden hoe dat is afgelopen overigens.

Nu die van jou... het niveau klimt iets omhoog >.<
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:24 

Hardtraxx Addict

@ D-Nemacyst, als je echt van iemand houdt maak je het niet uit omdat iemand van je weg loopt zonder doei te zeggen. Als je echt van iemand houdt ga je voor diegene door het vuur en spreek je diegene er gewoon op aan dat je dat niet prettig vindt, hebt het erover en houdt daarin daarna zoveel mogelijk rekening met elkaar.
Als zij daarom al niet meer zeker wist of ze nog wel van je hield ben ik er vrijwel zeker van dat ze geen flauw idee heeft van houden van..
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

Mooie vergelijking, kan niet anders zeggen.
Hier komen wel de meest filosofische dingen naar boven he, mijn vergelijking eerst al.
P-stylez moet nog steeds vermelden hoe dat is afgelopen overigens.

Nu die van jou... het niveau klimt iets omhoog >.<

p-stylez zal het wel niet overleeft hebben :D
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:47 

Hardtraxx Addict

D-Nemacyst is een ware alpha male.. Hij is een onverschrokken player die geen gevoelens ontwikkelt voor het vrouwelijke geslacht. Hij kent het spel van het ''playen'' als niemand anders. Deze kennis komt voort uit het feit dat hij als geen ander in staat is de grens tussen ''relatie'' en ''dating procedure'' te scheiden. Je moet hem daar credits voor geven, immers het invullen van die scheiding is zeer persoonsgebonden en laat veel ruimte voor misvattingen. D-Nemacyst is de ware ''player'' die tegenover al zijn slachtoffers zo lang mogelijk deze scheidingslijn zo vaag mogelijk houdt. Bombarderen zijn slachtoffers hem met vragen en opmerkingen als; " zijn wij nu in een relatie'' of; ''ik hou van je''.. Geen vraag is D-Nemacyst te veel. Op slinkse wijzen beantwoordt hij deze vragen ontkennend noch bevestigend. Hij laat dames vaak in verwarring achter en dat is waaraan hij zijn kracht ontleend. Gaat het ''uit'' met een dame, geen nood; binnen 96 uur heeft D-Nemacyst weer een nieuw slachtoffer.. Ja mensen kijk uit als je ooit van plan bent je vriendin mee te nemen naar een Hardtraxx meeting waar D-Nemacyst ook aanwezig is, dit zou je namelijk heel wat ''verdriet'' op kunnen leveren.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

tl;dr
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:50 

Artiest

Kettingzaag schreef:
tekst

Ben jij onder invloed van iets?
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:06 

Hardtraxx Addict

Flauw hier weer.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:07 

tommetjeuh schreef:
tl;wr
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:25 

Kettingzaag schreef:
D-Nemacyst is een ware alpha male.. Hij is een onverschrokken player die geen gevoelens ontwikkelt voor het vrouwelijke geslacht. Hij kent het spel van het ''playen'' als niemand anders. Deze kennis komt voort uit het feit dat hij als geen ander in staat is de grens tussen ''relatie'' en ''dating procedure'' te scheiden. Je moet hem daar credits voor geven, immers het invullen van die scheiding is zeer persoonsgebonden en laat veel ruimte voor misvattingen. D-Nemacyst is de ware ''player'' die tegenover al zijn slachtoffers zo lang mogelijk deze scheidingslijn zo vaag mogelijk houdt. Bombarderen zijn slachtoffers hem met vragen en opmerkingen als; " zijn wij nu in een relatie'' of; ''ik hou van je''.. Geen vraag is D-Nemacyst te veel. Op slinkse wijzen beantwoordt hij deze vragen ontkennend noch bevestigend. Hij laat dames vaak in verwarring achter en dat is waaraan hij zijn kracht ontleend. Gaat het ''uit'' met een dame, geen nood; binnen 96 uur heeft D-Nemacyst weer een nieuw slachtoffer.. Ja mensen kijk uit als je ooit van plan bent je vriendin mee te nemen naar een Hardtraxx meeting waar D-Nemacyst ook aanwezig is, dit zou je namelijk heel wat ''verdriet'' op kunnen leveren.

de ideale datings-advertentie! :lol:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:34 

Kraak... Piep...

RobertV schreef:
D-Nemacyst schreef:
wat is de goeie kant van je grote liefde die je verlaat? :lol:

Vertel t hele verhaaltje dan wel.

4 Maanden gehad.
Na week 1 wist ze t al niet meer omdat ze me TE VEEL miste. (Logisch)
3 weken erna, wist ze het niet meer omdat ze me niet meer zoveel miste (Logisch)
Daarna deed ze echt vet kortaf en wou niet zeggen waarom en daardoor kreeg ik de schuld..

Naja deze 3 dingen hebben we uitgepraat en heb ik uit dr kop gepraat omdat ik dus vet veel van dr hield.

4e keer... Zij was op een klassenfeestje en ze vroeg of ik ook nog even langs wou komen.. ik daarheen : Bier op, Muziek werd verandert om de 10 seconden omdat iedereen er aan zat, Irritante 16 Jarige dronken mensen. Ik ken niemand. Dus ik wou weg want ik vond t niks aan. Daar zeurde ze al om, dus ik zeg, ik ga zo weg.. zij : ok en geeft een kus op de mond, doei, doei.. naja ik bleef nog 5 minuten zitten en toen liep ik gewoon weg.

Krijg ik even later iets vaags in n sms en vraag dus of ze even langs wil komen. Naja blijkt dus toen ik weg liep dat ze dacht dat ik nog geen doei zei en dat ze daarom moest huien dat ik er daar zo liet staan en daardoor wist ze ook niet meer of ze van me hield.. Halfuur proberen goed te praten en uiteindelijk opgegeven omdat ik t hierdoor ook niet meer zag zitten.

Het goede wat ik eruit haalde was dus niet meer dat gezeur om niks en het feit dat ik 1,92 en zij 1,60 plus nog wat kleine irritante eigenschappen die ik voor mezelf hou.

sirieus man... was ze 13 ofzo? :')

Haha ja klinkt wel zo maar nee. Ze was 17 maar ik was wel haar eerste officiele vriend. Rest had ze maar n week ofzo en scharrels.. Dus ja there you go.

Maar op dat na gedraagde ze zich niet zo voor de rest van de tijd.. Raar
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:39 

Kraak... Piep...

En ja ik ben voor dr door t vuur gegaan ik heb t een halfuurlang uit dr kop prpberen te halen maar realiseerde dat t echt niet lukte.

En @ kettingzaag. Ik ben geen player. Ik haat t idee ervan. Ik haat elk persoon die t is. Heb een gloeiende hekel aan ontrouw en vreemdgaan en heb t nooit gedaan. Vreemdgaan is bij mij gelijk oprotten
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 15:29 

Hardtraxx Addict

[quote="D-Nemacyst"]En ja ik ben voor dr door t vuur gegaan ik heb t een halfuurlang uit dr kop prpberen te halen maar realiseerde dat t echt niet lukte./quote]

Rustig maar hoor, als je goed leest kun je zien dat ik het over jaar heb ;) ipv je meteen aangevallen te voelen.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 15:45 

Kraak... Piep...

Iris93 schreef:
D-Nemacyst schreef:
En ja ik ben voor dr door t vuur gegaan ik heb t een halfuurlang uit dr kop prpberen te halen maar realiseerde dat t echt niet lukte./quote]

Rustig maar hoor, als je goed leest kun je zien dat ik het over jaar heb ;) ipv je meteen aangevallen te voelen.

Ik voelde me niet aangevallen hoor :)
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 16:09 

Hardtraxx Elite

Ik heb een ex waar ik niet gewoon contact mee kan houden, als ik iets zeg in de trend van schatje toch haalt zij daar helemaal hoop uit dat het weer iets wordt. Toendertijd uitgegaan door omstandigheden en was ook echt verliefd op haar toen maar dat gevoel is bij mij verdwenen en komt ook niet terug.

Komt erop neer, kan nooit echt normaal contact met haar hebben.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 17:26 

Hardtraxx Veteran

Ja die Daniel... agh Nederland streeft niet voor niets naar gemiddeld opleidingsniveau van VMBO-TL, moet je nagaan dus dat dat een streven is (of iig een paar jaar geleden was, geen idee hoe het nu zit).
Agh, aan de andere kant, de mensen die iemand meenemen naar de mac voor een date zullen ook wel succes kennen, aangezien er ook vrouwelijke neanderthalers zijn natuurlijk ^^
Dan krijg je naast de breezerslet, de McFlurry slet ofzo

Ik zou zeker mijn chick zwaffelen met mijn knuppel in de mac en dan een mcflurry slet mee naar huis meenemen.

That's how roll, mcthalers!
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 01:07 

Kraak... Piep...

Valt me op dat het topic van 10 paginas per dag nu naar bijna dood is gegaan :P
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 02:07 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Wie was hier die mc donalds player? :P kwam hem toevallig tegen...
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 08:15 

Artiest

De "Mc Donalds Player" .... je doet het overkomen als de Jack the Ripper van de 21ste eeuw >.<
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 10:38 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Ja die Daniel... agh Nederland streeft niet voor niets naar gemiddeld opleidingsniveau van VMBO-TL, moet je nagaan dus dat dat een streven is (of iig een paar jaar geleden was, geen idee hoe het nu zit).
Agh, aan de andere kant, de mensen die iemand meenemen naar de mac voor een date zullen ook wel succes kennen, aangezien er ook vrouwelijke neanderthalers zijn natuurlijk ^^
Dan krijg je naast de breezerslet, de McFlurry slet ofzo

Ik zou zeker mijn chick zwaffelen met mijn knuppel in de mac en dan een mcflurry slet mee naar huis meenemen.

That's how roll, mcthalers!

Ik voel een zekere chemie tussen jullie 2 :corn:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 10:41 

Artiest

Klopt, Daniel is de enige persoon op aarde die al fan is van mijn producties voordat de rest v.d. wereld ze kent :lol:
Die hard ["mijn" alias] fan.
Daniel, gelieve ook niet te zeggen wat mijn alias dus is ^^
Maar verder is er niets tussen ons, gelukkig :lol:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 10:43 

Hardtraxx Addict

Klopt, Daniel is de enige persoon op aarde die al fan is van mijn producties voordat de rest v.d. wereld ze kent :lol:

Awh jammer, ik voelde net een Hardtraxx relatie opkomen :cry:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 10:44 

Artiest

Iris93 schreef:

Mja... nee, niet echt dus.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 10:47 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:

Mja... nee, niet echt dus.

Stelt me toch weer teleur..
Had wel anders verwacht van Daniel..
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic