Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou mezelf gewoon lekker voor de radio gaan zitten en luisteren wat er langs komt. Iedereen vind weer een andere plaat leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 15:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik zou mezelf gewoon lekker voor de radio gaan zitten en luisteren wat er langs komt. Iedereen vind weer een andere plaat leuk.

Behalve dat je op de radio alleen maar dezelfde nummers hoort, waarvan je een groot deel misschien niet eens kan waarderen. Nee dan pak ik liever spotify erbij om het een en ander uit te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoelde dus tijdens de top 2000, zit zo veel variatie in :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 16:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik bedoelde dus tijdens de top 2000, zit zo veel variatie in :).

Oh haha, ja dat zeker. Maar ik moet zeggen dat vooral het begin van die lijst niet echt aan mij besteed is, pas rond de 500e plek vind ik het interessant worden. Overigens heb ik de top 50 ofzo nog nooit gehoord ivm oudjaarsdag maar goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 23:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Morgen de uitslag! Altijd leuk om wat doorheen te lezen.

Heb overigens n.a.v. de Top 2000 (en een beetje studieontwijkend gedrag) zelf ook een Top 100 lijst gemaakt op Spotify, mochten je interesses liggen bij classic rock, met tussendoor van alles wat (van Muse tot Above & Beyond en van Radiohead tot Blof) is dit misschien ook een leuke lijst voor jou: https://play.spotify.com/user/jurrepomm ... pL7irrE8rO :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 14:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Begint een aardige kutlijst te worden zo onderhand, 6 keer Adele in de top 100, Claudia de Breij op 4, veel te veel nieuwe muziek, Led Zeppelin, Eagles, Golden Earring, Deep Purple etc die alleen maar zakken...

Grappig is wel dat de muziek waar 'wij' mee opgegroeid zijn steeds hoger komt, Muse staat er bijvoorbeeld 9 keer in, maar ook 2 Unlimited, Daft Punk, System of a Down, Faithless etc. doen het allemaal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 05:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Begint een aardige kutlijst te worden zo onderhand, 6 keer Adele in de top 100, Claudia de Breij op 4, veel te veel nieuwe muziek, Led Zeppelin, Eagles, Golden Earring, Deep Purple etc die alleen maar zakken...

Grappig is wel dat de muziek waar 'wij' mee opgegroeid zijn steeds hoger komt, Muse staat er bijvoorbeeld 9 keer in, maar ook 2 Unlimited, Daft Punk, System of a Down, Faithless etc. doen het allemaal goed.

wat natuurlijk te verwachten is, volgens mij heb ik zelf ook gestemd op faithless en daft punk, maar helaas voor jou blijft de top 2000 niet altijd de lijst die aangevoerd word door oude hits omdat al die oude mensen de pijp uit gaan. of gewoonweg niet meer stemmen. en er gaan natuurlijk steeds meer jongeren stemmen.
en 'Mag ik dan bij jou' is maar 15 plekken gestegen ten opzichte van vorig jaar, terwijl 'Imagine' 37 plekken gestegen is, waarom is het dan zo verkeerd dat claudia op 4 terecht komt? volgens mij heb ik zelf ook op claudia gestemd, en ik vind het meer dan terecht :)

EDIT: Ik zie net dat Adele - Hello op Nr. 23 geƫindigd is, dat kan eigenlijk gewoon niet :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 06:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en om er maar een andere post aan vuil te maken,

Jason Paige - Gotta Catch 'Em All op 1666
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
en om er maar een andere post aan vuil te maken,

Jason Paige - Gotta Catch 'Em All op 1666

Kovacs - My Love in de top 2000 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dotan - Home op fucking 31 :huh: Wat een grafplaat is dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 20:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

@Distinctive

Snap ik ook allemaal wel :P Vind het juist leuk dat die artiesten het goed doen. Maar je gaat me toch niet vertellen dat Mag Ik Dan Bij Jou het op 3 na beste nummer ooit gemaakt is wereldwijd :huh: Is gewoon een simpele liefdesballad, niks bijzonders aan. Helemaal als je het moet gaan vergelijken met bijv. een muzikaal meesterwerk als Stairway To Heaven.

Jordi schreef:
Dotan - Home op fucking 31 :huh: Wat een grafplaat is dat zeg.


Dit ook idd, mijn god wat is dat een kutplaat. Maar goed, smaak enzo he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 11:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nog mensen die het een beetje volgen? Vandaag rond 13:50 is mijn favoriete plaat van het moment (wel gewoon 40 jaar oud):



:loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic