Pommer schreef:
Begint een aardige kutlijst te worden zo onderhand, 6 keer Adele in de top 100, Claudia de Breij op 4, veel te veel nieuwe muziek, Led Zeppelin, Eagles, Golden Earring, Deep Purple etc die alleen maar zakken...
Grappig is wel dat de muziek waar 'wij' mee opgegroeid zijn steeds hoger komt, Muse staat er bijvoorbeeld 9 keer in, maar ook 2 Unlimited, Daft Punk, System of a Down, Faithless etc. doen het allemaal goed.
wat natuurlijk te verwachten is, volgens mij heb ik zelf ook gestemd op faithless en daft punk, maar helaas voor jou blijft de top 2000 niet altijd de lijst die aangevoerd word door oude hits omdat al die oude mensen de pijp uit gaan. of gewoonweg niet meer stemmen. en er gaan natuurlijk steeds meer jongeren stemmen.
en 'Mag ik dan bij jou' is maar 15 plekken gestegen ten opzichte van vorig jaar, terwijl 'Imagine' 37 plekken gestegen is, waarom is het dan zo verkeerd dat claudia op 4 terecht komt? volgens mij heb ik zelf ook op claudia gestemd, en ik vind het meer dan terecht
EDIT: Ik zie net dat Adele - Hello op Nr. 23 geƫindigd is, dat kan eigenlijk gewoon niet