Lyst kwam met een idee:
Citaat:
Misschien is het een idee om het net als op Harderstate te doen? Ik vind dat hele gedoe met poules en verschillende rondes nogal omslachtig. Iedere keer haken er weer mensen af en de ene poule is veel zwakker dan de andere. Iedereen mag meedoen zonder inschrijven of wat dan ook.
Dus laten we dat even proberen. Ik heb de regels van Harderstate vertaald en een beetje aangepast / geüpdate.
Citaat:
REGELS:
- Je hoeft je niet in te schrijven, iedereen mag meedoen tot de deadline.
- Deadline is 27 februari 24:00.
- 1 punt voor goede artiest(en)
- 1 punt voor goede track titel
- 1 punt voor goede (re)mix (als er twee of meer versies van de track zijn). Geen punten voor het melden van 'original mix'.
- De puntentelling is streng; als er bijvoorbeeld een collab is tussen twee of meerdere artiesten en je noemt er maar één, dan krijg je geen punt. Ook als de titel bijvoorbeeld Re-Volt - Rush (In Screeches We Trust Mix) is en jij stuurt in Re-Volt - Rush, krijg je geen punten. Je kan dus alleen 2 of 3 punten krijgen. Alleen artiest, titel of (re)mix goed is dus alsnog 0 punten.
- Stuur je lijstje via een pm naar mij toe. Dat mag je zoveel als je wilt doen, maar geef dan wel aan wat je veranderingen zijn ten opzichte van je voorgaande inzending (dikgedrukt bijvoorbeeld).
- Alleen officieel uitgebrachte tracks.
- Wees eerlijk en probeer alles zelf uit te vogelen. Dus geen hulp van anderen of programma's. Dat haalt de lol er van af.
- Degene met de meeste punten organiseert de volgende en in de beginpost wordt het totaal aantal punten van alle contests en het aantal goud, zilver en brons bijgehouden.
Leaderboard:1. Rawbin (35)
2. chicken (25)
3. Lyst (15)
4. Mr Lellebel (13)
5. Henk-Jan (2)
Raad De Track 2013 Contest #3:
http://www58.zippyshare.com/v/67314555/file.htmlResultaten niet naar mij, maar naar Lyst sturen!