-
Last edited by Rickzel on 09 Oct 2021 08:37, edited 1 time in total.
ja dit, maar wildstylez kan ook hhz zijn (al hoop ik dat niet)SL5961 wrote:The Qreator
Adrenalize
D-Block & S-Te-Fan
Wildstylez
TNT
Devin Wild
Ran-D
Frequencerz
D-Sturb
Rebelion
Sefa
Mijn gok voor dit jaar.
In zo'n Dblock vlog zeiden ze de jongste artiest ooit bij qlimax.RoyAPO wrote:Waar komt Devin Wild bij iedereen vandaan dan?
In mijn geval vooral gebaseerd op het feit dat ik vind dat hij het inmiddels wel verdiend; en zou zijn nieuwe platen allemaal wel door het Gelredome willen horenRoyAPO wrote:Waar komt Devin Wild bij iedereen vandaan dan?
Quotering is alleen 2 jaar geleden bedacht, niet meer helemaal relevant.Anonymous wrote:In zo'n Dblock vlog zeiden ze de jongste artiest ooit bij qlimax.RoyAPO wrote:Waar komt Devin Wild bij iedereen vandaan dan?
Kan sefa zijn maar ik gok devin wild voor quotering
Die doet toch al heel wat jaren mee op het hogere niveau. Zou potdomme onderhand eens tijd worden dat ie hier staat.RoyAPO wrote:Waar komt Devin Wild bij iedereen vandaan dan?
230k maandelijkse spotify luisteraars, belooft niet veel goeds. Erg populair is ie helaas nietULTIMO wrote:Die doet toch al heel wat jaren mee op het hogere niveau. Zou potdomme onderhand eens tijd worden dat ie hier staat.RoyAPO wrote:Waar komt Devin Wild bij iedereen vandaan dan?
Zeker zijn recentere werk klinkt echt goed en uniek, zou niet meer dan verdiend zijn.
Zit wat in…Pannenkoek wrote:Je ziet volgens mij ieder jaar aan het begin van de avond wel een artiest voorbij komen die er de jaren ervoor nog niet heeft gestaan. 2019 was dat Keltek, 2018 Sound Rush, 2017 Da Tweekaz (al weet ik niet meer of zij niet later stonden), 2016 Audiotricz en 2015 Bass Modulators. Als je op basis daarvan aanneemt dat er dit jaar ook weer een artiest de kans krijgt om vroeg op de avond te debuteren, lijkt me Devin Wild echt geen gekke keuze. Zou verder alleen Adrenalize een kans geven op dat tijdslot.
Dat zijn dan wel raw dj’s in tegenstelling tot Devin Wild. De concurrentie voor Devin Wild is in zijn niche een stuk groter dan voor bovenstaande namen. D Sturb zou momenteel geen eens zo gek zijn kijkende naar spotifyRickzel wrote:2019 was toch ook behoorlijk verrassend dat een Rejecta/D-Sturb/Radical er stonden.
Maakte het voor mij qua opbouw van de nacht een perfect avondje. Mochten ze dit jaar wederom een redelijk originele/interessante lineup uit de kast trekken waardoor ik een uurtje Ran-D voor lief neem, dan ga ik nog wel proberen een kaartje te scoren.
B-Frontliner met ein-de-lijk dat album ofzo...