Omdat mensen jong en onervaren zijn open ik dit topic om mijn raad mee te geven aan de jeugd. Stel je vragen maar
Related topics
- View the latest post: Teupie jarig
- View the latest post: Proficiat Teupie
- View the latest post: House By Vooges Ep. 3 / Teupie
- View the latest post: DJ Teupie - House by Vooges EP2
- View the latest post: Proficiat: Zaharliny (39), mafkaas (29), Mind.Illusion (29), Lyon_NL (26), Abrasive Audio (25), szyszka (25), teupie (22)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Heb je wel eens Amstel Bier gedronken ?
Ja! Wat een orginele vraag! Toevallig gister gezondigd en twee sixpacks heineken bij de snackbar gehaald.
Ben je je gevoel voor smaak verloren?
Wat is je allerlekkerste pilsje ooit? Niet qua merk maar qua setting enzo.
Ik zou dat niet zo willen stellen. Ik ben ook van mening dat er qua biersmaken er weinig verschil zit in bijvoorbeeld heineken, amstel, bavaria etc. Hertjong jan is trouwens wel mijn favoriet, maar stukje duurder!
Op de vraag van Jordi kan ik heel kort zijn, het lekkerste pilsje is de eerste na een lange dag werken. Ook een pils na een brakke dag kan ik erg waarderen.
Op de vraag van Jordi kan ik heel kort zijn, het lekkerste pilsje is de eerste na een lange dag werken. Ook een pils na een brakke dag kan ik erg waarderen.
Wat drink je nog meer ipv van bier
Last edited by Wigaard on 16 Jan 2014 20:41, edited 1 time in total.
Oke
Hoevaak per week drink je bier?
Hoevaak per week drink je bier?
Qua drank zijnde kan ik daar erg kort over zijn, niks. Non-alcoholisch is er veel wat ik drink. Chocolademelk tot cola en van karnemelk tot rivella.
Per week drink ik 4/5 dagen. Weekends alcohol vrij!
Per week drink ik 4/5 dagen. Weekends alcohol vrij!
-
B
Zijn er kluisjes?
Oke je hebt je gevoel voor smaak dus wel verloren.teupie wrote:Ik zou dat niet zo willen stellen. Ik ben ook van mening dat er qua biersmaken er weinig verschil zit in bijvoorbeeld heineken, amstel, bavaria etc. Hertjong jan is trouwens wel mijn favoriet, maar stukje duurder!
Heb je ooit ook wel eens een vies biertje gedronken?
Wanneer gaan wij verdomme weer eens een biertje drinken?
Jazeker! Ik zal geen namen noemen, maar bepaalde huismerken zijn niet echt fijn als eerste van de dag.Jordy_E wrote:Heb je ooit ook wel eens een vies biertje gedronken?
Heel snel stefan!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Waarom liked een random chick die jij kent een status van mij dat ik naar DLDK ga? 
Ben je wel eens klaargekomen en zo ja, hoe was dat? Kun je mij ook tips geven, want ik ben best wel nieuwsgierig, maar weet niet hoe dat moet.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
ooit wel eens geen hoofdletters gebruikt?
heb jij je piemeltje wel eens in een flesje bier gedaan?
Persoonlijk stijn, zou ik de douche gebruiken. Mits die te ver is heb je altijd nog de wasmand!
@lenny, wie nu weer?
@chuk, ja ik ben wel een klaargekomen! Ik vond dat heel raar aangezien er een witte drap uit je plassert druipt en spuit. Het geeft wel een positief gevoel, dus ik heb ook zoiets van als je tijd over hebt. ...
Terry, deze vraag zie ik vaker voorbij komen. Heb tot nog toe iedereen teleur moeten stellen net als nu. Ben er nog niet aan toegekomen
@lenny, wie nu weer?
@chuk, ja ik ben wel een klaargekomen! Ik vond dat heel raar aangezien er een witte drap uit je plassert druipt en spuit. Het geeft wel een positief gevoel, dus ik heb ook zoiets van als je tijd over hebt. ...
Terry, deze vraag zie ik vaker voorbij komen. Heb tot nog toe iedereen teleur moeten stellen net als nu. Ben er nog niet aan toegekomen
Hou je ook van vrouwen of echt enkel van mannen?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Wat vind je van inductieplaten?
vindt jij ook dat alcohol vrij bier geen bier genoemd mag worden?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Hoe ben je bij Teupie gekomen?