Gefeliciteerd Wout 
En anderen

En anderen
Last edited by The Venator on 11 Feb 2013 22:06, edited 1 time in total.
Doe normaal man.En-er-gy wrote:Och god, hebben we alles op t werk gehad: vergunningen aanvragen van ongveer 2,5 uur, wachten op iemand die komt schakelen: 5 uur, krijg ik dit voor mn neus:
Proficiat: Anonymous (20), Wout1997 (16), SoundstrikerzMedia (15)
Anonymous en soundsstrikerz, gefeliciteerd!
en die wout1997 is een newbee troll account van Almighty?
fuck it, congratz al wil ik je niet of nooit zien.
Het is dat ik je IRL gezien heb, anders zou ik zweren dat jij een troll-account was.En-er-gy wrote:Och god, hebben we alles op t werk gehad: vergunningen aanvragen van ongveer 2,5 uur, wachten op iemand die komt schakelen: 5 uur, krijg ik dit voor mn neus:
Daveytl wrote:Gefeliciteerd allen!
Hey, niet gemeen zijn tegen ons kindje van HardtraxxEn-er-gy wrote:Och god, hebben we alles op t werk gehad: vergunningen aanvragen van ongveer 2,5 uur, wachten op iemand die komt schakelen: 5 uur, krijg ik dit voor mn neus:
Zei het andere 16 jarige lid :')SL8492 wrote: Hey, niet gemeen zijn tegen ons kindje van Hardtraxx
Wesz91 wrote:Zei het andere 16 jarige lid :')SL8492 wrote: Hey, niet gemeen zijn tegen ons kindje van Hardtraxx
Een foto van biscuitje is ook al genoeg om te oordelen dat hij zo rechtstreeks uit Lord of the Rings geplukt ischicken wrote:Het is dat ik je IRL gezien heb, anders zou ik zweren dat jij een troll-account was.En-er-gy wrote:Och god, hebben we alles op t werk gehad: vergunningen aanvragen van ongveer 2,5 uur, wachten op iemand die komt schakelen: 5 uur, krijg ik dit voor mn neus:
fuck it, congratz al wil ik je niet of nooit zien.![]()
Gefeliciteerd Wout en Anonymous!
Daveytl wrote:Gefeliciteerd allen!
Dat kan niet want Lord of the Rings is awesome..JEFSKIII wrote:Een foto van biscuitje is ook al genoeg om te oordelen dat hij zo rechtstreeks uit Lord of the Rings geplukt is
Sukkel.En-er-gy wrote:Och god, hebben we alles op t werk gehad: vergunningen aanvragen van ongveer 2,5 uur, wachten op iemand die komt schakelen: 5 uur, krijg ik dit voor mn neus: