This is getting interesting 
+1Steffnov wrote:This is getting interesting
+1Steffnov wrote:This is getting interesting
Bioscoop hier?Draidy wrote:
sjobie wrote:
Steffnov wrote:
Case Dj wrote:![]()
Wait. Je bent een meisje, gezien je naam. Je gebruikt iemand ander's pic als afbeelding? Die je random ff vind.Riianne -- wrote:ach naja ik zoek dr wel een anderxd
als dat haar is, waarom zet ze zichzelf dan random op pf ?
Doe een foto van jezelf, lijkt me wel het beste planRiianne -- wrote:ach naja ik zoek dr wel een anderxd
Daar heb ik niet echt meer op gelet, maar in ieder geval een jasRiianne -- wrote:okee, wat had ik aan dan ?Chukkels wrote:Volgens mij was jij dat wel. Weet het niet zeker, maar je lijkt wel een beetje op die dame die ik heb gesproken. Maar alsnog gefeliciteerd, al had ik dat toen al gezegdRiianne -- wrote:Okee, naja ik weet dr eigelijk niet heel veel meer van, beetje teveel drank gehad denk![]()
dan weet je t cker
Net had je hem nog van PF :') Toch iets anders.Riianne -- wrote:ik heb die foto van zo'n avatarsite. daar zet je jezelf toch niet op ?
of dat doet zij misschien wel, dan verwijder ik um wel ff.
WTF?Riianne -- wrote:ach naja ik zoek dr wel een anderxd
DarkestSymphony is this you?Riianne -- wrote:ja, als je bij leden intypt avatars snap.
dan krijg je een lijst met avatars misschien ?
en nee ik ben biscuit nietxd.
Riianne -- wrote:ja, als je bij leden intypt avatars snap.
Uhm, de avatars van leden ja. Ooit eraan gedacht dat mensen zichzelf als avatar konden hebben? En het maakt van PF nou niet echt een avatarsite...Riianne -- wrote:ja, als je bij leden intypt avatars snap.
ff voor duidelijkheid jij bent wle diegene op de foto tochSaartje wrote:Ik begrijp echt niks van jou..
Post de originele foto dan? ben wel benieuwd
nee niet van leden.Steffnov wrote:Uhm, de avatars van leden ja. Ooit eraan gedacht dat mensen zichzelf als avatar konden hebben? En het maakt van PF nou niet echt een avatarsite...Riianne -- wrote:ja, als je bij leden intypt avatars snap.
Sowieso om als persoon iemand van hetzelfde geslacht als je avatar te hebben, roept toch vraagtekens op. Kijk, als je als man een mooie meid (of reet, zoals Anim0l) of als vrouw een mooie vent (liever niet, maar goed) hebt, ok. But this smells fishy, and it's not coming from down there.
Case Dj wrote:ff voor duidelijkheid jij bent wle diegene op de foto tochSaartje wrote:Ik begrijp echt niks van jou..
Post de originele foto dan? ben wel benieuwd?