Drank

Jah ?Almighty wrote:Drank
ook ng zitte voordrinken heaa.
Jah ?Almighty wrote:Drank
Riianne -- wrote:Zalk met je meelachen ?
sjobie wrote:Riianne -- wrote:Zalk met je meelachen ?
wtf ?Almighty wrote:Waar heb je gestaan dan? Nog iemand met Hardtraxx shirtjes zien lopen oid? Had je gezellig nog een dansje kunnen doen bij de smerige, vulgaire ragbende
Almighty wrote:Snap je mijn zin niet, of wat bedoel je?
nee laat maarxd.Almighty wrote:Snap je mijn zin niet, of wat bedoel je?
Volgens mij was jij dat wel. Weet het niet zeker, maar je lijkt wel een beetje op die dame die ik heb gesproken. Maar alsnog gefeliciteerd, al had ik dat toen al gezegdRiianne -- wrote:Okee, naja ik weet dr eigelijk niet heel veel meer van, beetje teveel drank gehad denkChukkels wrote:Ah ok. Er was iemand buiten samen met nog iemand die ook jarig was en gelukkig was dat ze binnenkwam, omdat ze nog maar 17 was geworden. Leuk gesprekje mee gehad
inderdaadDraidy wrote:Ja nieuwe zever topic
okee, wat had ik aan dan ?Chukkels wrote:Volgens mij was jij dat wel. Weet het niet zeker, maar je lijkt wel een beetje op die dame die ik heb gesproken. Maar alsnog gefeliciteerd, al had ik dat toen al gezegdRiianne -- wrote:Okee, naja ik weet dr eigelijk niet heel veel meer van, beetje teveel drank gehad denkChukkels wrote:Ah ok. Er was iemand buiten samen met nog iemand die ook jarig was en gelukkig was dat ze binnenkwam, omdat ze nog maar 17 was geworden. Leuk gesprekje mee gehad
dankjePommer wrote:Wtf am i reading![]()
Maar gefeliciteerd, misschien heb ik je dan ook wel gezien gister
eeeh wtf...Saartje wrote:Waarom heb jij mijn foto als plaatje?
jou foto ?Saartje wrote:Waarom heb jij mijn foto als plaatje?