Nee ik ga strakies naar korsakof ff geilen op drChukkels wrote:Vanavond draait Chain Reaction in Temptation, dus ga daar gewoon even kijken. Is wel leukmrazura wrote:Haha ik ben er nog :p maar zit nu in een kroegje dus heb ff de tijd om hier te kloten :p wel beter ze draaie hier early.
Het is echt chill uitgaan hier alleen het weer is echt walgelijk telkens regenik ben er zondag weer :p
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
Mijn fout, vrijdag is Chain Reaction in Temptationmrazura wrote:Nee ik ga strakies naar korsakof ff geilen op drChukkels wrote:Vanavond draait Chain Reaction in Temptation, dus ga daar gewoon even kijken. Is wel leukmrazura wrote:Haha ik ben er nog :p maar zit nu in een kroegje dus heb ff de tijd om hier te kloten :p wel beter ze draaie hier early.
Het is echt chill uitgaan hier alleen het weer is echt walgelijk telkens regenik ben er zondag weer :p
This is gonna be one of those weekends:) Friday flying to Spain to play in Loret de Mar! after that Dominator festival vs @Djluna1#Hardstyle
Vrijdag ga ik naar darkraver in bumpers met wat mocros uit den haag die vinden dat helemaal geweldig 
Darkraver!mrazura wrote:Vrijdag ga ik naar darkraver in bumpers met wat mocros uit den haag die vinden dat helemaal geweldig
Mja gister had je neophyte maar niemand wilde mee 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Gefeliciteerd makker