Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
een 3d render van het nvidia logo.Skedoedelefloeps wrote:@ KSwoosh... wat is t ?
zelf aangepast zodat ie hoger contrast heeft, ik vind em de mooiste wallpaper die ik ooit heb gehad:
heerlijk rustig, en ziet er gewoon goed uit.
-
G
norton 
Iemand trouwens een idee hoe je Rollercoaster Tycoon 2 werkend krijgt op Windows 7
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Hijs idd super tofKSwoosh wrote:een 3d render van het nvidia logo.Skedoedelefloeps wrote:@ KSwoosh... wat is t ?
zelf aangepast zodat ie hoger contrast heeft, ik vind em de mooiste wallpaper die ik ooit heb gehad:
-
G
Het Game Topic (page 93)Jolle wrote:Iemand trouwens een idee hoe je Rollercoaster Tycoon 2 werkend krijgt op Windows 7
Ja heSkedoedelefloeps wrote:Hijs idd super tofKSwoosh wrote:een 3d render van het nvidia logo.Skedoedelefloeps wrote:@ KSwoosh... wat is t ?
-
G
schitterend altijd die vulkaan donder!
-
C
Ik kan hem gewoon draaien, kut spelJolle wrote:Iemand trouwens een idee hoe je Rollercoaster Tycoon 2 werkend krijgt op Windows 7
rechtermuis -> eigenschappen -> compatibiliteit -> compatibiliteitsmodus -> uitvoeren als windows xp bestandhardaddict wrote:Ik kan hem gewoon draaien, kut spelJolle wrote:Iemand trouwens een idee hoe je Rollercoaster Tycoon 2 werkend krijgt op Windows 7
nooooooohardaddict wrote:Ik kan hem gewoon draaien, kut spelJolle wrote:Iemand trouwens een idee hoe je Rollercoaster Tycoon 2 werkend krijgt op Windows 7
-
G
waarom die balk onderin windows klassiek themaDanny H wrote:
Ben heel georganiseerd.
tegenwoordig scheelt dat qua prestaties niks meer, vooral niet als je desktop gadgets in hebt geschakeld
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Omdat die grijze epic is
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
vind hem egt heel dikKSwoosh wrote:mijne is nog steeds etzelfde als een hele lange tijd geleden
Ja alleen het geluid dee: kgggggpwguwgggggggggggkatamaran wrote:nooooooohardaddict wrote:Ik kan hem gewoon draaien, kut spelJolle wrote:Iemand trouwens een idee hoe je Rollercoaster Tycoon 2 werkend krijgt op Windows 7
Rechtermuisknop > Eigenschappen > Compatibiliteitsmodus > Windows XP.. Dat heb je vast al geprobeert?Jolle wrote:Iemand trouwens een idee hoe je Rollercoaster Tycoon 2 werkend krijgt op Windows 7