Godver
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Dat van thunderdome is door flabber; en die hebben er ook veelEl Mare wrote:Dit lijkt ook erg op dat stuk wat met Thunderdome toen is opgenomen
View on YouTube
View on YouTube
Sodeju, die twee zusjes zien er fijn uit! 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Leven is door, schitterend dit. :")
Filmpje is al 2,5 jaar oud maar nog steeds worden enkele uitspraken van die mannen hier gebruikt. Geniaal. 
Haha, dat wist ik niet
. Pas de eerste keer dat ik het zie 
Doet me gelijk denken aan die vent met "het blikje zomaar in de water gooien"
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wat is er hypocriet aan dan? Of heeft dat festival ook onderdelen die doen denken aan racisme. Even voor de duidelijkheid ik ben niet tegen Zwarte Piet. Het doel van de mensen tegen Zwarte Piet is toch ook niet om onze traditie te verbreken, maar om racisme binnen die traditie aan de kaak te stellen. Dit is gewoon een willekeurig allochtoon festival aanpakken waarbij er niks controversieels aan de hand is en dan vervolgens de vergelijking maken om ze hypocriet te kunnen noemen. Maar goed, het Pownews publiek snapt duidelijk de wetten van de logica niet.
Heh heh, eindelijk iemand die het begrijpt
Eens met Lyst.
het gaat mij er in dit filmpje gewoon om dat ze beginnen over tradities en dat je daar van af moet blijven ongeacht de kleine hoeveelheid mensen die het niet vinden kunnen.
Ja dat had ik in de gaten, maar kijk eens verder dan dat.
en als ik verder kijk dan dat vind ik het nog steeds onzin dat ze een groot probleem maken over een kinderfeest waarvan kinderen niet eens weten wat racisme betekent. het is gewoon zielig dat er ineens een paar volwassenen aandacht vragen voor een probleem (wat nu ten kosten gaat van een kinderfeest) wat er nooit is geweest of waar nog nooit iemand zich druk over heeft gemaakt omdat het gewoon te onzinnig voor woorden was om daar uberhaubt een vergelijking met racisme mee te maken.Daveytl wrote:Ja dat had ik in de gaten, maar kijk eens verder dan dat.