Hier is ook vuurwerk op het begin + die hond op 4.50 + ik op 7.00 maar daar schaam ik me voor
View on YouTube
View on YouTube
We hadden er toch wel een 8.2 voor gekregen!nielstil wrote:Nederlanders die Frans spreken
NIET LIKKEN!!kakbout wrote:Hier is ook vuurwerk op het begin + die hond op 4.50 + ik op 7.00 maar daar schaam ik me voor![]()
![]()
View on YouTube
ik vind em echt kutoostzaner wrote:hoevaak ik hem ook heb gezien hij blijft geniaal.
Hahahaha hij draagt een helm met een blauw kenteken. Ik zou me ook doodschamen en een helm opzetten
Je wilt toch niet herkent worden op een pizzabrommer?mrazura wrote:Hahahaha hij draagt een helm met een blauw kenteken. Ik zou me ook doodschamen en een helm opzetten
Eerst vond ik dubstep wel leuk, maar ik ben er is beter naar gaan luisteren en het is gewoon echt tering herrie...Socializerz wrote:View on YouTube
Pff hipster pffffffffffffffffoostzaner wrote:Eerst vond ik dubstep wel leuk, maar ik ben er is beter naar gaan luisteren en het is gewoon echt tering herrie...
lekker moederoostzaner wrote:Eerst vond ik dubstep wel leuk, maar ik ben er is beter naar gaan luisteren en het is gewoon echt tering herrie...Socializerz wrote:View on YouTube