repost paar pagina's terug maar wel geniaal 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
mwuahaha

-
E
comment bij deel 2:
Zijn er nog gabbers? Want ik ben er HEEL DRINGEND naar op zoek en in België zijn ze erg moeilijk te vinden. Ik kan er een 25tal een fantastische job aanbieden!!! De kans van hun leven om van hun hobby of lifestyle hun beroep te maken. Ik ben dus zelfstandig wijndruiventeler en heb ogv. twee dozijn gabbers nodig om de druiven te kneuzen en te pletten met hun voeten, dit kan vergezeld door muziek naar keuze. De oogst komt eraan dus laat snel iets weten. Ik kan uitbetalen in cd's indien gewenst

Zijn er nog gabbers? Want ik ben er HEEL DRINGEND naar op zoek en in België zijn ze erg moeilijk te vinden. Ik kan er een 25tal een fantastische job aanbieden!!! De kans van hun leven om van hun hobby of lifestyle hun beroep te maken. Ik ben dus zelfstandig wijndruiventeler en heb ogv. twee dozijn gabbers nodig om de druiven te kneuzen en te pletten met hun voeten, dit kan vergezeld door muziek naar keuze. De oogst komt eraan dus laat snel iets weten. Ik kan uitbetalen in cd's indien gewenst
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
welke minuut enzo dan? 
-
G
biscuit wrote:comment bij deel 2:
![]()
![]()
HOE DROOGFestuca wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/2110091/bae15208/how_to_een_ei_opblazen.html![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
re-re-re-re-re-re-repost. maar wel heeeeeel vet!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
-
A
-
G
-
C
waarom worden de filmpjes van hem altijd in de winter opgenomen
ook met dat vuurwerkje
hij lijkt op die mongol die dat vuurwerkje afsteekt en m dan helemaal spaced, hoe heetie ook alweer?