Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
p-stylez wrote:27 Feb 2010, de zware aardbeving (8.8 op de schaal van richter) in Chili. Toen stond Comeet Elelin op 1 lijn met de zon en de aarde. Op ruime afstand welliswaar 6.041 AU

4 September 2010, de zware aardbeving (7.1 op de schaal van richter) in Christchurg. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nog steeds op ruime afstand op 6.2 AU.

11 Maart 2011, de zware aardbeving (9.0 op de schaal van richter) in Sendai/Tokyo. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nu op 2.1 AU dat is dus al veel dichterbij.

Nogmaals, ik geloof er dus niet in, maar het is wel toevalig. Hoe dichter bij, hoe harder de schok. Anyways. we zullen het wel zien..
Zou kunnen, maar goed, de verhoudingen kloppen dan weer van geen kant. Daarbij zijn dit natuurlijk wel locaties waar je aardbevingen kunt verwachten. Ik geloof er nog niet in :P Stond hij bij de aardbeving in NL ook op 1 lijn tussen de zon in de aarde? Dan geloof ik het ;)
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Steffnov wrote:
p-stylez wrote:27 Feb 2010, de zware aardbeving (8.8 op de schaal van richter) in Chili. Toen stond Comeet Elelin op 1 lijn met de zon en de aarde. Op ruime afstand welliswaar 6.041 AU

4 September 2010, de zware aardbeving (7.1 op de schaal van richter) in Christchurg. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nog steeds op ruime afstand op 6.2 AU.

11 Maart 2011, de zware aardbeving (9.0 op de schaal van richter) in Sendai/Tokyo. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nu op 2.1 AU dat is dus al veel dichterbij.

Nogmaals, ik geloof er dus niet in, maar het is wel toevalig. Hoe dichter bij, hoe harder de schok. Anyways. we zullen het wel zien..
Zou kunnen, maar goed, de verhoudingen kloppen dan weer van geen kant. Daarbij zijn dit natuurlijk wel locaties waar je aardbevingen kunt verwachten. Ik geloof er nog niet in :P Stond hij bij de aardbeving in NL ook op 1 lijn tussen de zon in de aarde? Dan geloof ik het ;)
Dat was natuurlijk een aardbeving van een hele andere klasse, die 3 zijn echt zware van de laatste 3 jaar. en het is gewoon toevallig, meer niet, andere conclusies zijn er niet. Maargoed, komende 3 dagen staat hij weer in 1 lijn, dus benieuwd of er wat gebeurd. If not, weer broodje aap verhaal.
E
mrazura wrote:
p-stylez wrote:Ik geloof er niet zo in, ik interesseer me er wel in (wel al veel minder dan een paar jaar geleden, nu is het 1x in de week z'n forum rondspeuren of er nog iets te "lachen" valt). Zijn 2 hele andere dingen volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat alles in het filmpje wel klopt, mbt de aardbevingen dus. Maarja dat kan toeval zijn, zegt helemaal niets.
Aardbevingen zijn ook redelijk in te schatten en vroeger werd de definitie tijd ook wel weergeven aan de stand van planeten. De relatie die gelegd wordt met een afgang is natuurlijk klets.

Er schijnen ook relaties gelegd te worden met de economische crisis en de rellen in het midden oosten. Ook dit is opzich wel logisch, want groei gaat uiteindelijk gepaard met daling.
Vrijdag 22 december 2012 -.-
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
biscuit wrote:
mrazura wrote:
p-stylez wrote:Ik geloof er niet zo in, ik interesseer me er wel in (wel al veel minder dan een paar jaar geleden, nu is het 1x in de week z'n forum rondspeuren of er nog iets te "lachen" valt). Zijn 2 hele andere dingen volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat alles in het filmpje wel klopt, mbt de aardbevingen dus. Maarja dat kan toeval zijn, zegt helemaal niets.
Aardbevingen zijn ook redelijk in te schatten en vroeger werd de definitie tijd ook wel weergeven aan de stand van planeten. De relatie die gelegd wordt met een afgang is natuurlijk klets.

Er schijnen ook relaties gelegd te worden met de economische crisis en de rellen in het midden oosten. Ook dit is opzich wel logisch, want groei gaat uiteindelijk gepaard met daling.
Vrijdag 22 december 2012 -.-
was het niet 20/21 december:P
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
View on YouTube

Die mafkezen weten wel wat sfeer is! :woot:
G
hardcoresjors wrote:View on YouTube

Die mafkezen weten wel wat rook en herrie is! :woot:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
KSwoosh wrote:
hardcoresjors wrote:View on YouTube

Die mafkezen weten wel wat rook en herrie is! :woot:
Dan moet je is wat meer Panathinaikos filmpjes zoeken, dat is pas sfeer! wacht ik zet er wel 1tje bij!

View on YouTube
S
View on YouTube

:worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hahahahaha dat is echt episch droog :worship:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Hahaha echt geweldig :lol: :worship: