Zou kunnen, maar goed, de verhoudingen kloppen dan weer van geen kant. Daarbij zijn dit natuurlijk wel locaties waar je aardbevingen kunt verwachten. Ik geloof er nog niet inp-stylez wrote:27 Feb 2010, de zware aardbeving (8.8 op de schaal van richter) in Chili. Toen stond Comeet Elelin op 1 lijn met de zon en de aarde. Op ruime afstand welliswaar 6.041 AU
4 September 2010, de zware aardbeving (7.1 op de schaal van richter) in Christchurg. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nog steeds op ruime afstand op 6.2 AU.
11 Maart 2011, de zware aardbeving (9.0 op de schaal van richter) in Sendai/Tokyo. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nu op 2.1 AU dat is dus al veel dichterbij.
Nogmaals, ik geloof er dus niet in, maar het is wel toevalig. Hoe dichter bij, hoe harder de schok. Anyways. we zullen het wel zien..
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat was natuurlijk een aardbeving van een hele andere klasse, die 3 zijn echt zware van de laatste 3 jaar. en het is gewoon toevallig, meer niet, andere conclusies zijn er niet. Maargoed, komende 3 dagen staat hij weer in 1 lijn, dus benieuwd of er wat gebeurd. If not, weer broodje aap verhaal.Steffnov wrote:Zou kunnen, maar goed, de verhoudingen kloppen dan weer van geen kant. Daarbij zijn dit natuurlijk wel locaties waar je aardbevingen kunt verwachten. Ik geloof er nog niet inp-stylez wrote:27 Feb 2010, de zware aardbeving (8.8 op de schaal van richter) in Chili. Toen stond Comeet Elelin op 1 lijn met de zon en de aarde. Op ruime afstand welliswaar 6.041 AU
4 September 2010, de zware aardbeving (7.1 op de schaal van richter) in Christchurg. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nog steeds op ruime afstand op 6.2 AU.
11 Maart 2011, de zware aardbeving (9.0 op de schaal van richter) in Sendai/Tokyo. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nu op 2.1 AU dat is dus al veel dichterbij.
Nogmaals, ik geloof er dus niet in, maar het is wel toevalig. Hoe dichter bij, hoe harder de schok. Anyways. we zullen het wel zien..Stond hij bij de aardbeving in NL ook op 1 lijn tussen de zon in de aarde? Dan geloof ik het
-
E
Vrijdag 22 december 2012mrazura wrote:Aardbevingen zijn ook redelijk in te schatten en vroeger werd de definitie tijd ook wel weergeven aan de stand van planeten. De relatie die gelegd wordt met een afgang is natuurlijk klets.p-stylez wrote:Ik geloof er niet zo in, ik interesseer me er wel in (wel al veel minder dan een paar jaar geleden, nu is het 1x in de week z'n forum rondspeuren of er nog iets te "lachen" valt). Zijn 2 hele andere dingen volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat alles in het filmpje wel klopt, mbt de aardbevingen dus. Maarja dat kan toeval zijn, zegt helemaal niets.
Er schijnen ook relaties gelegd te worden met de economische crisis en de rellen in het midden oosten. Ook dit is opzich wel logisch, want groei gaat uiteindelijk gepaard met daling.
was het niet 20/21 december:Pbiscuit wrote:Vrijdag 22 december 2012mrazura wrote:Aardbevingen zijn ook redelijk in te schatten en vroeger werd de definitie tijd ook wel weergeven aan de stand van planeten. De relatie die gelegd wordt met een afgang is natuurlijk klets.p-stylez wrote:Ik geloof er niet zo in, ik interesseer me er wel in (wel al veel minder dan een paar jaar geleden, nu is het 1x in de week z'n forum rondspeuren of er nog iets te "lachen" valt). Zijn 2 hele andere dingen volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat alles in het filmpje wel klopt, mbt de aardbevingen dus. Maarja dat kan toeval zijn, zegt helemaal niets.
Er schijnen ook relaties gelegd te worden met de economische crisis en de rellen in het midden oosten. Ook dit is opzich wel logisch, want groei gaat uiteindelijk gepaard met daling.
-
G
Dan moet je is wat meer Panathinaikos filmpjes zoeken, dat is pas sfeer! wacht ik zet er wel 1tje bij!KSwoosh wrote:
View on YouTube
Hahahahaha dat is echt episch droog 
-
C
ge-ni-aal... hahahahahahaha
Dacht dat dat filmpje hier al een keer stond
Geweldig filmpje is dat ja 
wat een bazen!!!:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1733651 ... rites.html
DJ ShaG wrote:wat een bazen!!!: