Steffnov schreef:
p-stylez schreef:
27 Feb 2010, de zware aardbeving (8.8 op de schaal van richter) in Chili. Toen stond Comeet Elelin op 1 lijn met de zon en de aarde. Op ruime afstand welliswaar 6.041 AU
4 September 2010, de zware aardbeving (7.1 op de schaal van richter) in Christchurg. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nog steeds op ruime afstand op 6.2 AU.
11 Maart 2011, de zware aardbeving (9.0 op de schaal van richter) in Sendai/Tokyo. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nu op 2.1 AU dat is dus al veel dichterbij.
Nogmaals, ik geloof er dus niet in, maar het is wel toevalig. Hoe dichter bij, hoe harder de schok. Anyways. we zullen het wel zien..
Zou kunnen, maar goed, de verhoudingen kloppen dan weer van geen kant. Daarbij zijn dit natuurlijk wel locaties waar je aardbevingen kunt verwachten. Ik geloof er nog niet in

Stond hij bij de aardbeving in NL ook op 1 lijn tussen de zon in de aarde? Dan geloof ik het

Dat was natuurlijk een aardbeving van een hele andere klasse, die 3 zijn echt zware van de laatste 3 jaar. en het is gewoon toevallig, meer niet, andere conclusies zijn er niet. Maargoed, komende 3 dagen staat hij weer in 1 lijn, dus benieuwd of er wat gebeurd. If not, weer broodje aap verhaal.