Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 277  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:41 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
27 Feb 2010, de zware aardbeving (8.8 op de schaal van richter) in Chili. Toen stond Comeet Elelin op 1 lijn met de zon en de aarde. Op ruime afstand welliswaar 6.041 AU

4 September 2010, de zware aardbeving (7.1 op de schaal van richter) in Christchurg. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nog steeds op ruime afstand op 6.2 AU.

11 Maart 2011, de zware aardbeving (9.0 op de schaal van richter) in Sendai/Tokyo. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nu op 2.1 AU dat is dus al veel dichterbij.

Nogmaals, ik geloof er dus niet in, maar het is wel toevalig. Hoe dichter bij, hoe harder de schok. Anyways. we zullen het wel zien..

Zou kunnen, maar goed, de verhoudingen kloppen dan weer van geen kant. Daarbij zijn dit natuurlijk wel locaties waar je aardbevingen kunt verwachten. Ik geloof er nog niet in :P Stond hij bij de aardbeving in NL ook op 1 lijn tussen de zon in de aarde? Dan geloof ik het ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
p-stylez schreef:
27 Feb 2010, de zware aardbeving (8.8 op de schaal van richter) in Chili. Toen stond Comeet Elelin op 1 lijn met de zon en de aarde. Op ruime afstand welliswaar 6.041 AU

4 September 2010, de zware aardbeving (7.1 op de schaal van richter) in Christchurg. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nog steeds op ruime afstand op 6.2 AU.

11 Maart 2011, de zware aardbeving (9.0 op de schaal van richter) in Sendai/Tokyo. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nu op 2.1 AU dat is dus al veel dichterbij.

Nogmaals, ik geloof er dus niet in, maar het is wel toevalig. Hoe dichter bij, hoe harder de schok. Anyways. we zullen het wel zien..

Zou kunnen, maar goed, de verhoudingen kloppen dan weer van geen kant. Daarbij zijn dit natuurlijk wel locaties waar je aardbevingen kunt verwachten. Ik geloof er nog niet in :P Stond hij bij de aardbeving in NL ook op 1 lijn tussen de zon in de aarde? Dan geloof ik het ;)

Dat was natuurlijk een aardbeving van een hele andere klasse, die 3 zijn echt zware van de laatste 3 jaar. en het is gewoon toevallig, meer niet, andere conclusies zijn er niet. Maargoed, komende 3 dagen staat hij weer in 1 lijn, dus benieuwd of er wat gebeurd. If not, weer broodje aap verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 23:48 

mrazura schreef:
p-stylez schreef:
Ik geloof er niet zo in, ik interesseer me er wel in (wel al veel minder dan een paar jaar geleden, nu is het 1x in de week z'n forum rondspeuren of er nog iets te "lachen" valt). Zijn 2 hele andere dingen volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat alles in het filmpje wel klopt, mbt de aardbevingen dus. Maarja dat kan toeval zijn, zegt helemaal niets.

Aardbevingen zijn ook redelijk in te schatten en vroeger werd de definitie tijd ook wel weergeven aan de stand van planeten. De relatie die gelegd wordt met een afgang is natuurlijk klets.

Er schijnen ook relaties gelegd te worden met de economische crisis en de rellen in het midden oosten. Ook dit is opzich wel logisch, want groei gaat uiteindelijk gepaard met daling.

Vrijdag 22 december 2012 -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:57 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
mrazura schreef:
p-stylez schreef:
Ik geloof er niet zo in, ik interesseer me er wel in (wel al veel minder dan een paar jaar geleden, nu is het 1x in de week z'n forum rondspeuren of er nog iets te "lachen" valt). Zijn 2 hele andere dingen volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat alles in het filmpje wel klopt, mbt de aardbevingen dus. Maarja dat kan toeval zijn, zegt helemaal niets.

Aardbevingen zijn ook redelijk in te schatten en vroeger werd de definitie tijd ook wel weergeven aan de stand van planeten. De relatie die gelegd wordt met een afgang is natuurlijk klets.

Er schijnen ook relaties gelegd te worden met de economische crisis en de rellen in het midden oosten. Ook dit is opzich wel logisch, want groei gaat uiteindelijk gepaard met daling.

Vrijdag 22 december 2012 -.-

was het niet 20/21 december:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:33 

Hardtraxx Veteran

Die mafkezen weten wel wat sfeer is! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:04 

hardcoresjors schreef:

Die mafkezen weten wel wat rook en herrie is! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:

Die mafkezen weten wel wat rook en herrie is! :woot:

Dan moet je is wat meer Panathinaikos filmpjes zoeken, dat is pas sfeer! wacht ik zet er wel 1tje bij!

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:57 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:26 

Kraak... Piep...

Hahahahaha dat is echt episch droog :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:29 

Hardtraxx Elite

Hahaha echt geweldig :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:36 

ge-ni-aal... hahahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 22:37 

Hardtraxxer