Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
KSwoosh wrote:
Steffnov wrote:Oh oh oh, wat kansloos toch weer...met een heerlijke Geert ;)

Dit is geen kabinet meer...dit is cabaret :thumbdown:
wat een trieste kerel is et toch...
Nee, die Sap is lekker bezig xd En dat bestuurt ons land, hou toch op...
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
and so it began..
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Typisch geertje :)
E
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
hardaddict wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1723181/83aaa8e3/man_met_ingebouwde_geluidseffecten.html

WAT EEN BAAS
Heel erg vet :P !
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
G
te mooi dat zij ook gewoon zo dom is dat ze dat niet ziet :lol:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
biscuit wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/528031/f1d73c06/geert_laat_barry_niet_aan_het_woord.html
Ik lig dubbel achter mn pc vriend! :lol: :worship:
A
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Onee!

View on YouTube

Wacht.. Das vandaag al? :P
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
wtf is dat dan? :P
morgen zeggen ze: het was een calculatie foutje...
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
DJ ShaG wrote:wtf is dat dan? :P
morgen zeggen ze: het was een calculatie foutje...
ja we schijnen alweer voor de 23423423 keer dood te gaan :corn:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
hahaha ik heb echt medelijden met die mensen die daar heilig in geloven xD
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Ik geloof er niet zo in, ik interesseer me er wel in (wel al veel minder dan een paar jaar geleden, nu is het 1x in de week z'n forum rondspeuren of er nog iets te "lachen" valt). Zijn 2 hele andere dingen volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat alles in het filmpje wel klopt, mbt de aardbevingen dus. Maarja dat kan toeval zijn, zegt helemaal niets.
Last edited by Soulless on 26 Sep 2011 14:38, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
p-stylez wrote:Ik geloof er niet zo in, ik interesseer me er wel in. Zijn 2 hele andere dingen volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat alles in het filmpje wel klopt, mbt de aardbevingen dus. Maarja dat kan toeval zijn, zegt helemaal niets.

zeg nou maar gewoon dat je er in gelooft en dat als je thuis bent met je alu-hoedje op gaat zitten :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
The Anim0l wrote:
p-stylez wrote:Ik geloof er niet zo in, ik interesseer me er wel in. Zijn 2 hele andere dingen volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat alles in het filmpje wel klopt, mbt de aardbevingen dus. Maarja dat kan toeval zijn, zegt helemaal niets.

zeg nou maar gewoon dat je er in gelooft en dat als je thuis bent met je alu-hoedje op gaat zitten :P
Nouja, in dit filmpje is het begin gedeelte wel bewust op feiten, die aardbevingen zijn geweest, en de stand van de planeten/zon/comeet die klopt. Dus hoe wil jij dat dan verklaren? Tuurlijk, elke dag zijn er aarbevingen, de een harder dan de andere.. maar dit waren wel echt de aardbevingen die het nieuws hebben gehaald.
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
p-stylez wrote:
The Anim0l wrote:

Nouja, in dit filmpje is het begin gedeelte wel bewust op feiten, die aardbevingen zijn geweest, en de stand van de planeten/zon/comeet die klopt. Dus hoe wil jij dat dan verklaren? Tuurlijk, elke dag zijn er aarbevingen, de een harder dan de andere.. maar dit waren wel echt de aardbevingen die het nieuws hebben gehaald.
jij hebt t wel erg diep zitten he :D
en ik hoef niks te verklaren:P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Nee hoor, zeker niet te diep zitten.
Ben gewoon benieuwd hoe jij er dan tegen kijkt, ik bedoel je moet gelijk geven dat dat begin van het filmpje bewust is op feiten, de rest is toekomst, dus daar kan niets over worden gezegd.
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
p-stylez wrote:Nee hoor, zeker niet te diep zitten.
Ben gewoon benieuwd hoe jij er dan tegen kijkt, ik bedoel je moet gelijk geven dat dat begin van het filmpje bewust is op feiten, de rest is toekomst, dus daar kan niets over worden gezegd.
hoe ik er tegenaan kijk?
als t gebeurt lekker laten gebeuren dood ga je toch wel

ben dan wel benieuwd naar jouw 'feiten' over eerdere aardbevingen aantal jaren terug
toen die komeet nog geen enkele invloed had en niet eens waarneembaar
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
p-stylez wrote:Ik geloof er niet zo in, ik interesseer me er wel in (wel al veel minder dan een paar jaar geleden, nu is het 1x in de week z'n forum rondspeuren of er nog iets te "lachen" valt). Zijn 2 hele andere dingen volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat alles in het filmpje wel klopt, mbt de aardbevingen dus. Maarja dat kan toeval zijn, zegt helemaal niets.
Aardbevingen zijn ook redelijk in te schatten en vroeger werd de definitie tijd ook wel weergeven aan de stand van planeten. De relatie die gelegd wordt met een afgang is natuurlijk klets.

Er schijnen ook relaties gelegd te worden met de economische crisis en de rellen in het midden oosten. Ook dit is opzich wel logisch, want groei gaat uiteindelijk gepaard met daling.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
mrazura wrote:
p-stylez wrote:Ik geloof er niet zo in, ik interesseer me er wel in (wel al veel minder dan een paar jaar geleden, nu is het 1x in de week z'n forum rondspeuren of er nog iets te "lachen" valt). Zijn 2 hele andere dingen volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat alles in het filmpje wel klopt, mbt de aardbevingen dus. Maarja dat kan toeval zijn, zegt helemaal niets.
Aardbevingen zijn ook redelijk in te schatten en vroeger werd de definitie tijd ook wel weergeven aan de stand van planeten. De relatie die gelegd wordt met een afgang is natuurlijk klets.

Er schijnen ook relaties gelegd te worden met de economische crisis en de rellen in het midden oosten. Ook dit is opzich wel logisch, want groei gaat uiteindelijk gepaard met daling.
Okee dat is zeker waar.

Ik bedoel echter wat er in het filmpje staat.

27 Feb 2010, de zware aardbeving (8.8 op de schaal van richter) in Chili. Toen stond Comeet Elelin op 1 lijn met de zon en de aarde. Op ruime afstand welliswaar 6.041 AU

4 September 2010, de zware aardbeving (7.1 op de schaal van richter) in Christchurg. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nog steeds op ruime afstand op 6.2 AU.

11 Maart 2011, de zware aardbeving (9.0 op de schaal van richter) in Sendai/Tokyo. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nu op 2.1 AU dat is dus al veel dichterbij.

Nogmaals, ik geloof er dus niet in, maar het is wel toevalig. Hoe dichter bij, hoe harder de schok. Anyways. we zullen het wel zien..

Misschien eigen topic aanmaken, dit is niet echt de plek om dit te bespreken denk ik :P
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
p-stylez wrote:
Misschien eigen topic aanmaken, dit is niet echt de plek om dit te bespreken denk ik :P
jij moest t zonodig hier plaatse :D
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Oke dat is inderdaad wel toevallig, en het zou ook zo maar wat kunnen betekenen hoor, maar kom op.
De regering is in het geheim al bezig plantjes te verzamelen. wtf man XD
wat willen ze doen dan? naar mars verhuizen en daar een paar jaar blijven?

ze weten nog niet eens hoe ze een fucking ruimtelift moeten bouwen, hoe willen ze dan in godsnaam naar een andere planeet gaan.
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Dit hoort eigenlijk bij slechte filmpjes http://www.dumpert.nl/mediabase/1727881 ... _man_.html