mrazura schreef:
p-stylez schreef:
Ik geloof er niet zo in, ik interesseer me er wel in (wel al veel minder dan een paar jaar geleden, nu is het 1x in de week z'n forum rondspeuren of er nog iets te "lachen" valt). Zijn 2 hele andere dingen volgens mij. Wat ik wel raar vind is dat alles in het filmpje wel klopt, mbt de aardbevingen dus. Maarja dat kan toeval zijn, zegt helemaal niets.
Aardbevingen zijn ook redelijk in te schatten en vroeger werd de definitie tijd ook wel weergeven aan de stand van planeten. De relatie die gelegd wordt met een afgang is natuurlijk klets.
Er schijnen ook relaties gelegd te worden met de economische crisis en de rellen in het midden oosten. Ook dit is opzich wel logisch, want groei gaat uiteindelijk gepaard met daling.
Okee dat is zeker waar.
Ik bedoel echter wat er in het filmpje staat.
27 Feb 2010, de zware aardbeving (8.8 op de schaal van richter) in Chili. Toen stond Comeet Elelin op 1 lijn met de zon en de aarde. Op ruime afstand welliswaar 6.041 AU
4 September 2010, de zware aardbeving (7.1 op de schaal van richter) in Christchurg. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nog steeds op ruime afstand op 6.2 AU.
11 Maart 2011, de zware aardbeving (9.0 op de schaal van richter) in Sendai/Tokyo. Opnieuw staat de comeet in 1 lijn met de aarde en de zon. Nu op 2.1 AU dat is dus al veel dichterbij.
Nogmaals, ik geloof er dus niet in, maar het is wel toevalig. Hoe dichter bij, hoe harder de schok. Anyways. we zullen het wel zien..
Misschien eigen topic aanmaken, dit is niet echt de plek om dit te bespreken denk ik