Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Wat zijn de percentages op het vangen van een shiny? Ik vang nu echt alles wat ik tegen kom maar nog nooit een shiny tegen gekomen.

In het wild is de kans 1/512 ong. Legendaries zijn 1/25 en Absol/Mawille zijn 1/50. Op community day ook 1/25.
Royvn_ schreef:
En stel je komt er een tegen, is die dan op de kaart ook shiny? (Als je er op moet drukken voor gevecht)

Nee, op de kaart normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 09:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het leuk dat niantic nieuwe events erin stopt en je zo aardig wat candy kan farmen. Maar ben er wel beetje klaar mee dat er telkens gevangen moet worden wat hun willen dat je vangt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Vind het leuk dat niantic nieuwe events erin stopt en je zo aardig wat candy kan farmen. Maar ben er wel beetje klaar mee dat er telkens gevangen moet worden wat hun willen dat je vangt.


en zijn altijd dezelfde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat bepaal je zelf hoor haha. De drang om door te gaan komt volledig uit je zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dat bepaal je zelf hoor haha. De drang om door te gaan komt volledig uit je zelf.


ja ik bedoel meer die missies

vang 3 pidgey's/mukrows of 3 swablu's
zou leuk zijn als ze zeggen van vang 5 verschillende ofzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zijn er ook hoor. Catch 10 Pokémon, catch 5 Pokémon with weather boost, catch 3 bug type etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet alleen dat mijn blissey na dit event 100 iv max is... Met lvl 36 en dan nog genoeg candy voor helemaal max
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin schreef:
De percentages weet ik niet. Ik kom er ook vrij weinig tegen, heb buiten de community days tot nu toe: Makuhita, Meditate (2x) & Luvdisc (2x). Verder met elke community day wel 1 of meer shiny gevangen.

En shiny is voor iedereen verschillend, je ziet het pas als je hem aantikt. Als je hem kan vangen zie je al of die shiny is.


Je raad het al :lol:
Uurtje na dit bericht vang ik een shiny Aron xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wil ik ook :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En ook nog shiny kabuto :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 09:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Shiny omanyte... Ook fijn om mee te pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier nog mensen die ik zou kunnen tegenkomen in Dortmund? Wij hebben zelf met 4 vrienden een AirBNB in Dortmund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Hier nog mensen die ik zou kunnen tegenkomen in Dortmund? Wij hebben zelf met 4 vrienden een AirBNB in Dortmund.


Wat moet je daar doen?

Overigens nog steeds geen shiny! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja, misschien beetje onduidelijk, het gaat om het event einde van deze maand: Safari-Zone

Zo de eerste raid die ik doe sinds dinsdag is meteen een shiny Aerodactyl
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Hier nog mensen die ik zou kunnen tegenkomen in Dortmund? Wij hebben zelf met 4 vrienden een AirBNB in Dortmund.

Wij gaan met een paar man alleen de zaterdag. Van vroeg tot laat.

Gisteren na 25 Aero's een shiny, maar na 250 omanyte en 250 kabuto nog geen shiny daarvan, zowel ik als vriendin niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag vanwege verjaardag naar Efteling m.a.w. Pokestop walhalla.

Van de 100+ stops zeker 90 procent gehad en dik 400k aan experience gepakt. Lucky egg aan en 4.2k exp per nieuwe stop. Kaching
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Unknown schreef:
Hier nog mensen die ik zou kunnen tegenkomen in Dortmund? Wij hebben zelf met 4 vrienden een AirBNB in Dortmund.

Wij gaan met een paar man alleen de zaterdag. Van vroeg tot laat.

Gisteren na 25 Aero's een shiny, maar na 250 omanyte en 250 kabuto nog geen shiny daarvan, zowel ik als vriendin niet..


Die shiny uit encounters hebben idd een vrij hoge rate, ik ben gelukkig geweest dat ik meteen een aero raid deed en die shiny was, waardoor ik eigenlijk alleen maar een gratis pasje ervoor heb gebruikt. De rates van de andere shiny's is idd veel lager.

En ik denk wat betreft nieuwe stops dat ik zaterdag eens naar Den Bosch ga of Utrecht en dan ff flinke xp grinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds ik 40 ben, kan die xp mij echt niks boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hoor ik wel van meer mensen, ik zelf ben in een strijd verwikkeld met een maat van me die 5 miljoen op me voor loopt, dus die wil ik inhalen en een andere maat van me wil eerder de 100 miljoen halen dan Reversal en als die dat gehaald heeft wil die de hoogste speler van Nederland (inmiddels 125 miljoen denk ik) inhalen.

Het is hem gelukt vandaag :lol: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Vandaag vanwege verjaardag naar Efteling m.a.w. Pokestop walhalla.

Van de 100+ stops zeker 90 procent gehad en dik 400k aan experience gepakt. Lucky egg aan en 4.2k exp per nieuwe stop. Kaching


Ook nog een beetje aandacht besteed aan je vriendin en het park zelf? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
rakkietakkie schreef:
Vandaag vanwege verjaardag naar Efteling m.a.w. Pokestop walhalla.

Van de 100+ stops zeker 90 procent gehad en dik 400k aan experience gepakt. Lucky egg aan en 4.2k exp per nieuwe stop. Kaching


Ook nog een beetje aandacht besteed aan je vriendin en het park zelf? :P


Samen fervent gespeeld en natuurlijk atttacties meegepakt met lures wachtrijen haha. Blijft fijn een Gotcha op spin only zetten. 500 pokebals 500 great balls en 300ultra balls
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2018 01:52 
 
Hardtraxx Elite

Sinds vandaag ook maar weer pokemon go gaan spelen veel gemist zo te zien al die nieuwe pokemon die erbij zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2018 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag maar eens een paar uurtjes rondfietsen in Utrecht met de ov-fiets, ff paar ton/misschien wel een dikke miljoen xp halen met nieuwe stops draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2018 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Vandaag maar eens een paar uurtjes rondfietsen in Utrecht met de ov-fiets, ff paar ton/misschien wel een dikke miljoen xp halen met nieuwe stops draaien.


Vandaag Den Bosch. Morgen Tilburg... Zelfde plan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2018 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas geen OV-fiets kunnen huren, dus heb maar uurtje of 4 door het centrum gelopen, 1,1 miljoen xp.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic