Hahaha wauw dat had ik niet eens gezien.

Niet normaal, halve wereld krom om een app.. dik cashen denk!wrote:Die makers moeten zich toch helemaal kapot lachen om wat ze gecreëerd hebben zeg
Niet normaal, halve wereld krom om een app.. dik cashen denk!wrote:Die makers moeten zich toch helemaal kapot lachen om wat ze gecreëerd hebben zeg
3 weken, over een week is het overal verkrijgbaar (via de stores) en dan houd de hype nog 2 weken aanwrote:Nintendo de afgelopen week al + 93% op de beurs.. Ben wel benieuwd hoe lang deze rage nog stand houdt.
ook maar gedaan en gelukkig is m'n voortgang niet verdwenen hahawrote:Eindelijk nu normaal te downloaden in de app store. Net dus ook maar gedownload
Ik krijg de melding:wrote:ook maar gedaan en gelukkig is m'n voortgang niet verdwenen hahawrote:Eindelijk nu normaal te downloaden in de app store. Net dus ook maar gedownload
Heeft niets te maken met dat je zelf geüpdatet hebt. De België/Nederland release valt samen met nog 24 andere landen. Er gaat dit weekend dus een enorme load op de servers zitten.wrote:Ik krijg de melding:wrote:ook maar gedaan en gelukkig is m'n voortgang niet verdwenen hahawrote:Eindelijk nu normaal te downloaden in de app store. Net dus ook maar gedownload
Our servers are humbled by your incredible response.
We are working to resolve the issue. Please try again soon!
En dat terwijl ik voor de update nergens last van had.
Lvl 14 sinds kort, Arcanine CP 1089wrote:welk level zijn jullie allemaal en wat zijn jullie sterkste pokemons?
k ben nu halverwege level 10 en mijn 2 sterkste zijn tot nu toe
Golduck met CP715
Pidgeot met CP644
Wat is het echt kut vandaag, die servers.wrote:Mits de servers het doen.
Leuk dagje naar het error scherm kijken en het spel resetten gehad?wrote:Bijna lvl 20, dalijk met een hele groep na sonsbeek :p
Ook al deed ie het niet, toch een gezellige dag gehadwrote:Leuk dagje naar het error scherm kijken en het spel resetten gehad?wrote:Bijna lvl 20, dalijk met een hele groep na sonsbeek :p
Als iets populair is, moet je het inderdaad gewoon mijden.wrote:toen het spel werd aangekondigd had ik best wel zin om dit te gaan spelen, maar nu het al vóór de nederlandse release zo immens populair is geworden heeft dat mij een beetje afgeschrokken. eigenlijk niet eens zin om het te proberen
nee juist helemaal nietwrote:Denk dat hij bedoeld dat iedereen dan al zo'n hoog level heeft.