Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Niet grappig. Mensen die denken dat een koningin niets doet en weinig druk achter zich heeft :')
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Ja toon eens wat respect man
Idd, ik zou het niet kunnen om enkele keren per jaar gratis naar het buitenland te gaan en wat praatjes te hebben met wereldleidersWout1997 wrote:Niet grappig. Mensen die denken dat een koningin niets doet en weinig druk achter zich heeft :')
-
E
Medelijden met die gilf
Je continu voorbeeldig moeten gedragen en goed nadenken voordat je wat zegt.
Nee ik hoef die functies van het koningshuis niet
Nee ik hoef die functies van het koningshuis niet
Hoho, dat is als je ECHT ongeluk heb! Meestal is het van 12 tot 5 en als je geluk heb, misschien een uurtje ergens op de dag.Project 141 wrote:En dan paar dagen volle bak handjes schudden van 9 tot 5?
Daar heb je gelijk in! Pfoe, ik zou zo'n baan niet willen iig
Als je dan op een feestje wordt gezien, kom je gelijk op het nieuws. Net als Rutte toen 
-
J

-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wat kut
-
J
Echte schippers gaan over de rode zeeeeee
Frontliner, what are you doing?
Frontliner...... STAHP!
Frontliner...... STAHP!
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Wauw, ik ben het gewoon een keer met je eens!Wout1997 wrote:Niet grappig. Mensen die denken dat een koningin niets doet en weinig druk achter zich heeft :')
-
E
-
J
Wat slecht godverdomme
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
wat kut
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013

-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hoe kom jij aan deze wijsheid? Ik zou ook wel eens achter de schermen bij het koningshuis willen kijken. Waar kan ik me opgeven?Socializerz wrote:Gast hou nou alsjeblieft je klep, alles word voorgekauwd door de premier. Tuurlijk moet ze wel eens moeilij dingen doen (om het maar zo te zeggen) maar je overdrijft wel heel ergWout1997 wrote:Niet grappig. Mensen die denken dat een koningin niets doet en weinig druk achter zich heeft :')
-
J
Solliciteren voor Butler?chicken wrote:Hoe kom jij aan deze wijsheid? Ik zou ook wel eens achter de schermen bij het koningshuis willen kijken. Waar kan ik me opgeven?Socializerz wrote:Gast hou nou alsjeblieft je klep, alles word voorgekauwd door de premier. Tuurlijk moet ze wel eens moeilij dingen doen (om het maar zo te zeggen) maar je overdrijft wel heel ergWout1997 wrote:Niet grappig. Mensen die denken dat een koningin niets doet en weinig druk achter zich heeft :')
-
J

-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Is ook nog echt grappig.