Spacepaus*Broken Balance wrote:Miet*Almighty wrote:tiet*Spablauw wrote:![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
A
Joost mag het weten
Soort zoekt soortXtD wrote:Wel een leuk stelletje
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik weet het niet.Almighty wrote:Joost mag het weten

eem snel gemaakt , niet grappig maarja
Waarom post je het dan?kakabeeyo wrote: niet grappig maarja
verveelde me :pPaling wrote:Waarom post je het dan?kakabeeyo wrote: niet grappig maarja
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Als ik een 3e persoon was, dus als iemand genaamd "Ik" deze advertentie had geplaatst, was jouw verbetering correct.Rampestamper wrote:Biedt*KSwoosh wrote:
Last edited by Trampoline on 12 Dec 2012 14:19, edited 1 time in total.
-
S

-
A

Eyz... Niet fucken met The Spacepaus ja. Die man is echt een baas. Kom m elk feest weer tegen en is elk feest nog vager dan de andere. Die man doet gewoon lekker z'n ding. Lekker laten gaan
.
-
A
Wat een baas iddJeff3rd wrote:Eyz... Niet fucken met The Spacepaus ja. Die man is echt een baas. Kom m elk feest weer tegen en is elk feest nog vager dan de andere..
Hij doet iets wat ie leuk vind en heeft daarbij gewoon maling aan wat anderen van hem denken. Moet je daarom iemand maar gelijk belachelijk maken op internet. Vind het eerder triest wat er hier gedaan word. Lekker jezelf verschuilen achter een anoniem naampje en iedereen belachelijk maken. Jaaa, echt stoer man
.
-
A
Belachelijk maken?
En zo anoniem ben ik tegenwoordig niet meer, stoer ben ik dan weer wél
En zo anoniem ben ik tegenwoordig niet meer, stoer ben ik dan weer wél
Heb me kapot gelachen op Loudness. Had die gozer nog nooit gezien, dus ik dacht al WTF. Vervolgens vroeg ik wat aan hem, stond ie me alleen maar met een big smile aan te kijken. Dus ik vraag het nog een keer aan hem. Blijft ie met een big smile kijken zonder wat te zeggen. 5 seconden later draaide ie zich om en ging vrolijk verder spacen 
Wees maar blij dat ie niet tegen jou begon te praten.. Anders zag je onder de spettersRawbin wrote:Heb me kapot gelachen op Loudness. Had die gozer nog nooit gezien, dus ik dacht al WTF. Vervolgens vroeg ik wat aan hem, stond ie me alleen maar met een big smile aan te kijken. Dus ik vraag het nog een keer aan hem. Blijft ie met een big smile kijken zonder wat te zeggen. 5 seconden later draaide ie zich om en ging vrolijk verder spacen
-
G
ziet dit eruit als het verveel-je-je-post-dan-je-onzin-hier-topic?kakabeeyo wrote:verveelde me :pPaling wrote:Waarom post je het dan?kakabeeyo wrote: niet grappig maarja
Juist ja, en nu oprotten naar het zever topic
-
HHardtraxxer
- 115 posts member since 2012
- last seen Dec 2012
Keerl rustig.KSwoosh wrote:ziet dit eruit als het verveel-je-je-post-dan-je-onzin-hier-topic?kakabeeyo wrote:verveelde me :pPaling wrote: Waarom post je het dan?
Juist ja, en nu oprotten naar het zever topic
-
G
Thanks pan.Heter Pan wrote:Keerl rustig.
-
A
*klapt stenen tegen elkaar*