heb jij precies dezelfde portemonnee en sleutels dan?delange wrote:sinds ik een iphone heb is het herkenbaar

Echt suPer grappig. Ik lig hier in een deuk.KSwoosh wrote:
Wout1997 wrote: Echt suPer grappig. Ik lig hier in een deuk.

D-Nemacyst wrote:
Arm beestje, maar moest wel lachen

roberttt wrote:Wout1997 wrote: Echt suPer grappig. Ik lig hier in een deuk.
hohohahahaZenda wrote:D-Nemacyst wrote:
Arm beestje, maar moest wel lachen
Hopelijk werkt dit plaatje
Heeft een blackberry, zegt al genoeg.Almighty wrote:Er klopt hier teveel niet
het is 21 december en niet 12 dus dat blackberry tuig faalt ook nog eens.D-Nemacyst wrote:Heeft een blackberry, zegt al genoeg.Almighty wrote:Er klopt hier teveel niet
En ik heb liever geen doomsday op mn b-day
orlyThe Venator wrote:het is 21 december en niet 12 dus dat blackberry tuig faalt ook nog eens.D-Nemacyst wrote:Heeft een blackberry, zegt al genoeg.Almighty wrote:Er klopt hier teveel niet
Dat is zegmaar een van de teveel dingen die niet kloppen.The Venator wrote:het is 21 december en niet 12 dus dat blackberry tuig faalt ook nog eens.D-Nemacyst wrote:Heeft een blackberry, zegt al genoeg.Almighty wrote:Er klopt hier teveel niet
Echt he hahaParvuz wrote:Zoals wij vroeger de uitslagen van het voetbal voorspelden.
En dan wil nederland bezuinigen op onderwijs.. Geef op zijn minst deze persoon een fatsoenlijke aardrijkskunde leraar. Bovendien.. is het niet algemene kennis, het verschil tussen een tornado en een orkaan?Almighty wrote:Er klopt hier teveel niet

Vertaling?StephanKetz wrote: