Hahahahhaha. 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
tl;dr
-
S
too long didn't read
Hahahahhahaah. Ja aan een foto kan jij natuurlijk zien hoe goed iemand is.p-stylez wrote:Ik weet niet hoe oud dat plaatje is, maar als je zo op je skies staat dan kan je gewoon niet goed skien, en al helemaal niet voor de route offpiste die hij heeft genomen.Rawbin wrote:
Verder vind ik dit plaatje wel een beetje overdreven en iets te snel imo
-
G
Hij heeft natuurlijk wel zn jasje een stukje open en een zonnebril op dus is hij wel pro.
-
A
Ooit van sneeuwblind gehoord? Jij was toch snowboarder?KSwoosh wrote:Hij heeft natuurlijk wel zn jasje een stukje open en een zonnebril op dus is hij wel pro.
ja maar hij draagt een zonnebril in plaats van zo'n lompe skibrilAlmighty wrote:Ooit van sneeuwblind gehoord? Jij was toch snowboarder?KSwoosh wrote:Hij heeft natuurlijk wel zn jasje een stukje open en een zonnebril op dus is hij wel pro.
Ik weet niet hoe het op het moment van t ongeluk zat maar ik vind je wel echt een idioot als je off-piste gaat zonder helm, zou sowieso altijd een helm dragen.
Heeft verder geen invloed op de lawine enzo maar toch.
Heeft verder geen invloed op de lawine enzo maar toch.
De helm is dan ook het aller belangrijkste in de klushoek!
-
C
BERT VISSSCHEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRJeff3rd wrote:De helm is dan ook het aller belangrijkste in de klushoek!
ik dacht precies hetzelfde toen ik het las hahahaChris Two wrote:BERT VISSSCHEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRJeff3rd wrote:De helm is dan ook het aller belangrijkste in de klushoek!
Chris Two wrote:BERT VISSSCHEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRJeff3rd wrote:De helm is dan ook het aller belangrijkste in de klushoek!
@SoundTunerZ
Harde tekst van deze boy.
Harde tekst van deze boy.
Van onze goede twittervriendin Annie Appelboom:

Moest toch even lachen

Moest toch even lachen
-
S
Project 141 wrote:
-
A
Headphone van 300 euro op de kop, en dan naar youtuberipjes van 96 kb/s luisteren :')
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
niet iedereen doet dat
Vind Wonka plaatjes altijd zo komisch
Vind Wonka plaatjes altijd zo komisch
-
A

-
G
Schitterend
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Hahaha vooral om de manier hoe ze aan zijn naam komt. Wikipedia ftwZenda wrote:Van onze goede twittervriendin Annie Appelboom:
Moest toch even lachen