haha dit word soort tweede 9gag 

Rawbin wrote:
Ik weet niet hoe oud dat plaatje is, maar als je zo op je skies staat dan kan je gewoon niet goed skien, en al helemaal niet voor de route offpiste die hij heeft genomen.Rawbin wrote:
p-styles is pro skierroberttt wrote:beetje een faal opmerkin PStylez
tsja ik ook als ik slaapThe Anim0l wrote:p-styles is pro skierroberttt wrote:beetje een faal opmerkin PStylez
snap dat dan
dus? ik ken genoeg mensen die langer skien dat dat ik leef en die ook niet het niveau van zulke zware offpiste (verboden gebied) routes aankunnen. En ik zeg het je, die kennen echt goed skien. ik waag me ook niet aan zulke zware tour pistes, ik ga ook vaak genoeg offpiste maar deze zeer zware tour pistes neem ik ook niet (verboden gebied doe ik sowieso niet, te gevaarlijk).The Anim0l wrote:gooos hij skiet al langer dan jij leeft
jij parkeert je auto ook fokking schuin en dat betekent toch ook niet dat je niet zou kunnen rijden
Is nogal een verschil of niet? Iets waar duizenden/miljoenen mensen aan dood zijn gaan en dit is waar er 1 is dood gegaan. Snap al dat kattegejank nietProject 141 wrote:Nu worden er ook grapjes over Hitler enzo gemaakt, en het is niet alsof we nu allemaal massaal lachen om de 2de wereldoorlog. Had je die grappen in 1946 gemaakt dan was het waarschijnlijk iets minder ontvangen.. Zelfde geldt hier!Delt-A wrote:Waarom is het te snel/too soon, dat klinkt alsof het nu kut is, en we over 2 weken met heel Nederland om lachen.