The Anim0l schreef:
gooos hij skiet al langer dan jij leeft
jij parkeert je auto ook fokking schuin en dat betekent toch ook niet dat je niet zou kunnen rijden
dus? ik ken genoeg mensen die langer skien dat dat ik leef en die ook niet het niveau van zulke zware offpiste (verboden gebied) routes aankunnen. En ik zeg het je, die kennen echt goed skien. ik waag me ook niet aan zulke zware tour pistes, ik ga ook vaak genoeg offpiste maar deze zeer zware tour pistes neem ik ook niet (verboden gebied doe ik sowieso niet, te gevaarlijk).
Hoe hij daar op dat fototje staat straalt niet echt zelfvertrouwen uit, maar misschien was dat dat moment, ik heb hem nooit zien skien dus kan niet oordelen

Het is gewoon dom om met zo'n hoog lawine gevaar en zo veel sneeuw in verboden (natuur) gebied te gaan skien, en dan ook nog first track te proberen (dus waar nog niemand is geweestt)
En ja, ik kan erg goed skien en ga ook vaak zat offpiste en neem ook de moeilijkste routes, maar pro ben ik niet (word niet betaald), dan had ik er wat meer voor moeten doen
Maar dit soort grapjes vind ik te ver gaan, dat je dat over een jaar doet, maar nu is het niet zo gepast