HahaD-Ruz wrote:
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Whaha geniaal. Al zou het vast wel zo zijn dat het vast aan elkaar moet zitten 
-
G
dan zou je in een boog kunnen knippen of scheuren?Daveytl wrote:Whaha geniaal. Al zou het vast wel zo zijn dat het vast aan elkaar moet zitten
-
B

-
C
ik zit hier nu best stuk te gaan..
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
hahah me too XD zo geniale dingen tussenChris Two wrote:![]()
![]()
![]()
ik zit hier nu best stuk te gaan..
als het niet zo mag, is het onmogelijk...KSwoosh wrote:dan zou je in een boog kunnen knippen of scheuren?Daveytl wrote:Whaha geniaal. Al zou het vast wel zo zijn dat het vast aan elkaar moet zittendat je nog net een stukje onderaan over hebt
eerste wat me opviel was dat andere tabblad wat ie open heeft staan.
Ik dacht dat mensen die op 4chan zaten wel redelijk verstand hadden van computers
Ik dacht dat mensen die op 4chan zaten wel redelijk verstand hadden van computers
IddJosh-T wrote:eerste wat me opviel was dat andere tabblad wat ie open heeft staan.![]()
-
B
Dat is een soort traditie op 4chan, om als je een screenshot maakt onzinnige andere tabbladen open te hebben staan.
LOLZenda wrote:IddJosh-T wrote:eerste wat me opviel was dat andere tabblad wat ie open heeft staan.![]()
Dat is nog veel grappiger dan het plaatje zelf!
LOL dat mensen dat serieus nemen. Dat is juist een heerlijke grap 
-
D
2 in 1 
tuurlijk nemen mensen dat serieus.Daveytl wrote:LOL dat mensen dat serieus nemen. Dat is juist een heerlijke grap
-
A
Afsnijden is gewoon de shit
-
G
en dan na te gaan dat de eerste personen dus gewoon volle bak door de planten liepen 
tsja, als je het woord 'these' al niet kent, snap ik dat je het moeilijk hebt op die opleidingRandleman wrote:
Die van Link en die pot is wel vet trouwens
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025

Last edited by Ramirez on 25 Jan 2012 16:09, edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 hours ago
Skoften kun je niet hotlinken, jwz.Ramirez wrote:
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Doe ik ook niet.Jurheinen wrote:Skoften kun je niet hotlinken, jwz.Ramirez wrote:
-
G
Dit wil lid worden van de HT pagina: