Hahaha vet

Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
B

-
A
Die laatste idd 

-
S

stefaneke wrote:
the fuck is dit?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 hours ago
Heb dat zo vaak gedaanJorann wrote:In trial of crusader val je naar beneden bij de laatste boss, and die DK heeft path of frost aangezet
Speel op Molten-WoWJurheinen wrote:Heb dat zo vaak gedaanJorann wrote:In trial of crusader val je naar beneden bij de laatste boss, and die DK heeft path of frost aangezet.. Speel je nu nog steeds? Zoja op welke server?
-
A

-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 hours ago
Je hebt een PMJorann wrote:Speel op Molten-WoWJurheinen wrote:Heb dat zo vaak gedaanJorann wrote:In trial of crusader val je naar beneden bij de laatste boss, and die DK heeft path of frost aangezet.. Speel je nu nog steeds? Zoja op welke server?
Last edited by Jurheinen on 23 Jan 2012 14:30, edited 1 time in total.
-
S
Geen bekende van Poland ball?Josh-T wrote:the fuck is dit?
nee, en er staan zoveel fouten in dat ik de zinnen niet begrijpstefaneke wrote:Geen bekende van Poland ball?Josh-T wrote:the fuck is dit?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019

Ik weet niet waarom, maar ik heb echt blauw gelegen hierom. Kan er de hele dag naar kijken gewoon, dat hoofd
Ik heb dat zelf ook wel eens bijna gehad
Stak hem toen echt net naast mijn oog.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
whahahaha herkenbaar, echt heeel herkenbaar.
-
S
Er wordt bedoelt, "Go to bed before computer turns off"? Anders snap ik 'm niet 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
HAHAHAHA dit is echt te geweldig.Dark Pact wrote:
Ik weet niet waarom, maar ik heb echt blauw gelegen hierom. Kan er de hele dag naar kijken gewoon, dat hoofd
-
A

De mooiste: