Zo veelzeggend, zonder woorden. 

kind van de buren is nu 1 jaar oud, Dat kind gaat later ook van hardstyle houden heheThis is One of my Neighbours favorite songs wether they like it or not.
The Prophet praat remuxxxsjobie wrote:![]()

Dat bedoelde ik ook stom, ik zag het maar niet kut hersensProject 141 wrote:Wel een oude vrouwOor van wegkijkende vrouw is het oog, kaak de neus, nek de mond..
Mja hoe langer je naar het plaatje kijkt hoe onmogelijker het wordt om de het 2e plaatje eruit te halen.Project 141 wrote:Eerste keer moest ik ook lang zoekenmrazura wrote:Dat bedoelde ik ook stom, ik zag het maar niet kut hersensProject 141 wrote:Wel een oude vrouwOor van wegkijkende vrouw is het oog, kaak de neus, nek de mond..
Ach het feit dat het je al lukt zegt dat je bekende data kunt visueel reorganiseren vanuit verschillende perspectieven. Daar ga je later nog heel veel plezier van hebben maar dat weet je nu nog niet.Project 141 wrote:En soms heb je ook van die momenten dat je weet dat ie er zit, en je hebt hem al gezien, maar kan je hem niet terug vindenstupid brainz

hebben jullie ook banken zonder leuning dan?Project 141 wrote:Deed een lerares bij mij op school ook, toen we de bank voor de pauze hadden verwisseld voor eentje met leuning (dan hadden we er 2 met leuning)