Die laatste, ik kan me nog zoiets herinneren van dat topic erover bij Actueel 
Dat heb ik echt een keer gedaan toen ik lam wassjobie wrote:![]()
Aub niet met een badass plaatje aan komen zetten nu
Dat heb ik echt een keer gedaan toen ik lam wassjobie wrote:![]()
Vooruit, zal me inhouden.Pommer wrote:Dat heb ik echt een keer gedaan toen ik lam wassjobie wrote:![]()
Was echt zo'n makkelijk wijf die het ook niks boeide volgens mij
![]()
Pommer wrote:Dat heb ik echt een keer gedaan toen ik lam wassjobie wrote:![]()
Was echt zo'n makkelijk wijf die het ook niks boeide volgens mij
![]()

Dat dusPommer wrote:Ik weet het Daniel![]()
Die post met die 'fucking worth it' is trouwens ook echt epic, vooral die met die weegschaal
Pommer wrote:Ik weet het Daniel![]()
Die post met die 'fucking worth it' is trouwens ook echt epic, vooral die met die weegschaal

Moest meteen aan deze denken...KSwoosh wrote:iemand op facebook postte dit plaatje:
ik lag echt in een deuk
lekker voor je dat je jezelf zo erg verneukt![]()
![]()
![]()
![]()

Alleen eentje bewust, en eentje onbewust.KSwoosh wrote:So true. Beide wijven zijn verneukt for life.
moet je maar niet vreemdgaanProject 141 wrote:Eentje doet het haarzelf aan, de ander wordt gewoon keihard genaaidSteffnov wrote:Alleen eentje bewust, en eentje onbewust.KSwoosh wrote:So true. Beide wijven zijn verneukt for life.
vind vreemdgaan walgelijk, dus dan maar gekenmerkt rondlopenProject 141 wrote:Vind dit anders toch wel een redelijk zware straf..
Kan je altijd weghalen, waar een wil is is een weg.Project 141 wrote:cheating is temporary, a tattoo of a turd on your back is forever.tommetjeuh wrote:vind vreemdgaan walgelijk, dus dan maar gekenmerkt rondlopenProject 141 wrote:Vind dit anders toch wel een redelijk zware straf..
Maakt ze dr een andere tattoo overheen? Ik vind het wel wat hebben zon plakplaatje, het is zeker niet iets om van af te knappen mits het niet in het gezicht of de armen is.Project 141 wrote:cheating is temporary, a tattoo of a turd on your back is forever.
Mja dan krijgt de definitie creampie wel een andere invalshoek inderdaadProject 141 wrote:Maak je er een 4-laags taart vanmrazura wrote:Maakt ze dr een andere tattoo overheen? Ik vind het wel wat hebben zon plakplaatje, het is zeker niet iets om van af te knappen mits het niet in het gezicht of de armen is.Project 141 wrote:cheating is temporary, a tattoo of a turd on your back is forever.
Deed een lerares bij mij op school ook, toen we de bank voor de pauze hadden verwisseld voor eentje met leuning (dan hadden we er 2 met leuning ). Ging ze ook tellen Terwijl we heel die gang door moesten voordat we die bank konden draaien Dus toen telde ze tot 11