Waar zit ie dan...?Almighty wrote:Kut, hahahahadj-rico01 wrote:
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
rechts van F12 duhMike-O wrote:Waar zit ie dan...?
------
Maare, die van Charmander/shit bricks zie/snap ik niet hoor? zo speciaal is het toch niet dat een charmander een squirtle verslaat in het eerste gevecht?
-
A
Hij leert RAGE aan! FUUUUUUUUUUUUUUU
die leert Charmander tegenwoordig niet meerAlmighty wrote:Hij leert RAGE aan! FUUUUUUUUUUUUUUU
-
A
Vroegâh jonge, vroegâh... Toen Charmander in Pokémon Yellow nog Rage leerde...Josh-T wrote:die leert Charmander tegenwoordig niet meerAlmighty wrote:Hij leert RAGE aan! FUUUUUUUUUUUUUUU
omg las de post van oostzaner en zag um idd zelf. wat een helden fotos zijn het ooktommetjeuh wrote:zit een kkk mannetje op de tribunedjpatt wrote:burger king moet je naar de zaadjes op het brood kijken
van obama zie ik ook niet
Waar staat shit bricks eigenlijk voor? 
Ze zijn wel grappig iig
Ze zijn wel grappig iig
“When you see it, you’ll shit bricks.”
Usage of the idiom “shitting bricks” in real life is as common as “full of shit,” “shit happens,” “in deep shit,” and “scared shitless.”
“When you see it, you’ll shit bricks” has become a common meme taking the form of image macros, almost exclusively as motivationals, with many varied titles including “Mind Games” and “Mind Fuck.
Usage of the idiom “shitting bricks” in real life is as common as “full of shit,” “shit happens,” “in deep shit,” and “scared shitless.”
“When you see it, you’ll shit bricks” has become a common meme taking the form of image macros, almost exclusively as motivationals, with many varied titles including “Mind Games” and “Mind Fuck.
-
G
roberttt wrote:
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
tittn! 
yeeeeeeeeeeeeKSwoosh wrote:roberttt wrote:finally!
nou het zijn best lelijke eigenlijk 
ging om het principeRavenwood wrote:nou het zijn best lelijke eigenlijk
-
A

sowieso wat een raar ding, dat hele ding is andersom.
Nee, die kerel heeft het voor elkaar gekregen om dat ding in z'n eigen gat te stoppen van de voorkant, probeerde ik ook altijd als klein kind 
In Nederland zijn ze zo slim geweest om die ketting niet zo lang te maken.Trainfreak wrote:Nee, die kerel heeft het voor elkaar gekregen om dat ding in z'n eigen gat te stoppen van de voorkant, probeerde ik ook altijd als klein kind
ja zie ik, maar bij ons zit die ketting aan de andere kant. of ben ik nou heel lang niet bij een winkel geweest?Trainfreak wrote:Nee, die kerel heeft het voor elkaar gekregen om dat ding in z'n eigen gat te stoppen van de voorkant, probeerde ik ook altijd als klein kind
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Probeerde ik ook altijdTrainfreak wrote:Nee, die kerel heeft het voor elkaar gekregen om dat ding in z'n eigen gat te stoppen van de voorkant, probeerde ik ook altijd als klein kind
Die heeft grote schaamlippenroberttt wrote:
]
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
nog steedsKryptica wrote:Probeerde ik ook altijdTrainfreak wrote:Nee, die kerel heeft het voor elkaar gekregen om dat ding in z'n eigen gat te stoppen van de voorkant, probeerde ik ook altijd als klein kind