repost.dj-rico01 wrote: You dowg i heard you like reposts so i put a repost in a repost in a repost so you can repost while you repost!
ik ga niet hele forum doorzoeken of ze er al in staanKSwoosh wrote:zoveel reposts
ik had die nog niet eerder gezien hoorBertus wrote:Die string staat haast op iedere paginaDie kan je toch niet missen?
nee, toch, het klopt echt!!!!!djpatt wrote:schijnbaarKSwoosh wrote:klopt dit?!??!![]()
Ik denk iets van dat bordje exit, maar dat er verder geen deur zit ofzo.oostzaner wrote:deze zie ik niet.Martin wrote:![]()
hoe kan dit???????????KSwoosh wrote:nee, toch, het klopt echt!!!!!djpatt wrote:schijnbaarKSwoosh wrote:klopt dit?!??!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bewijs:
View on YouTube
een van de lekkerste wijven is nu een lelijke mislukte barbiepop...
wat een zonde, wat een zonde...
Er zit daar een heel klein openingetje in die muur, op de helft van de muur onder dat zwarte ding.oostzaner wrote:deze zie ik niet.Martin wrote:![]()
check het publiek aan de rechterkant.djpatt wrote:burger king moet je naar de zaadjes op het brood kijken
van obama zie ik ook niet
zit een kkk mannetje op de tribunedjpatt wrote:burger king moet je naar de zaadjes op het brood kijken
van obama zie ik ook niet

Kut, hahahahadj-rico01 wrote: