Beuntie wrote:Ik heb vandaag de beker gewonnen in de competitie![]()
Dus morgen is de competitie afgelopen, overmorgen zal de competitie opnieuw starten!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik kom er wel in met seizoenskaart account! 
lol, 10-3 van Hannover gewonnen
Raul 7x (ben Schalke)
Hij heeft nu 41 goals in 24 wedstrijden
En de competitie voor ons is vandaag afgelopen, dus let even op als je erin kan!
Raul 7x (ben Schalke)
Hij heeft nu 41 goals in 24 wedstrijden
En de competitie voor ons is vandaag afgelopen, dus let even op als je erin kan!
Nice, had met Juventus Bojan die 56 goals had aan het eind van het seizoen, best netjes dacht ik zo.Beuntie wrote:lol, 10-3 van Hannover gewonnen
Raul 7x (ben Schalke)
Hij heeft nu 41 goals in 24 wedstrijden![]()
Is misschien te doen, met nog ruim 10 wedstrijden, alleen dan mag Raul niet geblesseerd of geschorst raken. En hopen dat hij niet moe wordt.Beuntie wrote:Donder ben benieuwd of ik dat ga halen
hoe kan je je uitslagen al zien?
ik zie nog die van gistere
ik zie nog die van gistere
Heb een Hardtraxx-accountje aangemaakt.
Doe wel mee als de competitie er is.
We gaan dus zeker weten naar Oekraine? 
Ja zeker, want zoals de Oekraïners zouden zeggen:katamaran wrote:We gaan dus zeker weten naar Oekraine?
Про що неможливо говорити --про те слід мовчати.
Dus vanaf morgen kan je erbij? Want bij komt nu ook van die server bestaat niet als ik een ploeg wil keizen, zijn nog wel hollandse ploegen.
Ik weet al wie ik heel snel ga kiezen als club!Beuntie wrote:Vanaf morgen kun je er bij volgens mij
hoelaatBeuntie wrote:Vanaf morgen kun je er bij volgens mij
Ik ken ze allemaal nietkatamaran wrote:Ik weet al wie ik heel snel ga kiezen als club!Beuntie wrote:Vanaf morgen kun je er bij volgens mij
Je kunt de teams bekijken he, ik ken ze ook niet allemaal. Maar ik heb al wel een fijne gevonden.Pommer wrote:Ik ken ze allemaal nietkatamaran wrote:Ik weet al wie ik heel snel ga kiezen als club!Beuntie wrote:Vanaf morgen kun je er bij volgens mijalleen shaktar & dinamo kiev
Je kunt zo bij landenlijst alle teams met spelers bekijken.
kunnen we er gewoon in of moet je aanvragen ofzoiets?
eerst is 4e voorbereidingsdag, dan kunnen alleen seizoenskaarthouders er al in. De dag erna, dus zaterdag, kunnen de niet seizoenskaarthouders starten.Pommer wrote:kunnen we er gewoon in of moet je aanvragen ofzoiets?
Dus ik zit voor niks laat op te blijven 
Haha denk hetPommer wrote:Dus ik zit voor niks laat op te blijven
Haha ik slaap sws niet voor 4 uur denk ik, ben topfit

Ik ben seizoenskaarthouder dus mss mag ik er sebiet wel in 
ik ga er overmorgen wel in en dan zie ik wel welke ik kies, de 2 beste zijn toch al bezet en de 2 beste met nr.4 als doelstelling wss ook al dus jah
Misschien eentje met een leuke naam